Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Middel tegen het huilen/janken :(



04-03-2006, 19:09
K huil echt veel laatste tijd, als iemand alleen ff doet barst ik in tranen

04-03-2006, 19:13


hoe kand ta

04-03-2006, 19:17
K ben echt te te te te te gevoelig, als iemand bij me thuis een toontje hoger zet pffff oceaan..

04-03-2006, 20:31
hoe komt t dan?
zwanger?
hormonen..?
depri
of miss ga je ongesteld worden....
hoop voor je dat t beter gaat gaan inshallah
xxx

04-03-2006, 20:35


Uien geprobeerd?

05-03-2006, 14:01

Citaat door leilaleila:
hoe komt t dan?
zwanger?
hormonen..?
depri
of miss ga je ongesteld worden....
hoop voor je dat t beter gaat gaan inshallah
xxx
Jah k heb mn hormonale week

En ik miste mn lekkertje

T gaat alweer

05-03-2006, 15:20
ik heb dat ook als iemand tegen me schreeuwt of iets gemeens zegt ga ik gelijk huilen of als ik 2 mensen zie ruzie maken of als ik medelijden met iemand heb hahha ik huil heel snel

maar een tijdje geleden huilde ik af en toe ook zomaar maar ik ben toen begonnen met bidden en het is verholpen subhan allah egt waar sinds ik met bidden begonnen ben ben ik veel vrolijker

05-03-2006, 19:01
ik huil nu....omdat je dat zei....

05-03-2006, 19:32
Dit vind ik echt grappig. Oceaan

De vriendin van mn moeder is ook zo. Ze huilt echt om alles, het lijkt wel alsof ze een kraan in haar ogen heeft. SubhanAllah.

Huilen op zn tijd is echt goed. Je lucht je hart heel erg. En bovendien vind ik t huilen tijdens t bidden en luisteren naar de koran ook heel gunstig. Een traantje wegpinken af en toe kan vind ik geen kwaad.



Wat ik wel heb, is als ik soms oneigheid met mn ouders heb. Ik kan dan echt niks meer uitbrengen. Als ik maar 1 woord uitbreng dan huil ik zo erg dat ik wel uren door kan gaan. Daarom hou ik me in, zeg ik niks en ga zo snel mogelijk ergens waar iemand me niet kan zien...
Als ik begin met huilen, safe de hele dag rode en opgewolle ogen en t duurt wel ff voordat ik stil ben. Daarom huil ik liever niet, behalve als ik ga slapen, ik alleen ben en ik zeker weet dat niemand mij kan zien en horen en ik huil ook bijna nooit voor anderen. Ik voel me dan echt niet meer op mn gemak en de sfeer wordt dat een beetje verpest.