Bekijk volle/desktop versie : Moeilijke situatie..



Pagina's : [1] 2

04-03-2006, 19:02
ik zit in een moeilijke situatie, en ik vraag jullie graag om raad...
ik heb net een relatie van 2jaar achter de rug, het was serieus maar wegens omstandigheden kon ik de situatie niet meer aan en heb ik er een punt achter gezet..mijn ex en ik gaan nog goed met elkaar om maar als vrienden op de een of andere manier klikt dat veel beter.
maar nu was ik met een vriendin van mij en we kwamen het neefje van mijn ex tegen, hij heeft mij gezegt dat hij verlieft op me is en vanaf de dag dat ik met zijn neefje ging (dus mijn ex) hij vindt me leuk en ik hem ook.. alleen nu is mijn ex er achter gekomen en die is heel erg boos geworden hij heeft zoiets dit is mijn neefje jij bent mijn ex dat gaat niet samen..en dat begrijp ik ook..
maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen, moet ik de jongen opgeven waarop ik verliefd ben omdat ik anders mijn ex kwijt raak als goede vriend..of moet ik mijn ex laten gaan..en kiezen voor een toekomst met zijn neefje...???

heb je een advies voor mij..laat het me aub weten...

04-03-2006, 19:04


je ex heeft al 2 jaar van jou leven verpest en dan wilt ie ook nog eens je toekomst verpesten?

als dat neefje ook voor de volle 100% voor jou wilt gaan, dan is t opgerot met je ex. anders verbreek je contact met beide

04-03-2006, 19:16

Citaat door Bachelorette:
je ex heeft al 2 jaar van jou leven verpest en dan wilt ie ook nog eens je toekomst verpesten?

als dat neefje ook voor de volle 100% voor jou wilt gaan, dan is t opgerot met je ex. anders verbreek je contact met beide
jah zo had ik t nog niet bekeken..maar als vrienden gaat het gewoon goed snap je daarom is het zo moeilijk voor mij...

04-03-2006, 19:26

Citaat door sariyah:
ik zit in een moeilijke situatie, en ik vraag jullie graag om raad...
ik heb net een relatie van 2jaar achter de rug, het was serieus maar wegens omstandigheden kon ik de situatie niet meer aan en heb ik er een punt achter gezet..mijn ex en ik gaan nog goed met elkaar om maar als vrienden op de een of andere manier klikt dat veel beter.
maar nu was ik met een vriendin van mij en we kwamen het neefje van mijn ex tegen, hij heeft mij gezegt dat hij verlieft op me is en vanaf de dag dat ik met zijn neefje ging (dus mijn ex) hij vindt me leuk en ik hem ook.. alleen nu is mijn ex er achter gekomen en die is heel erg boos geworden hij heeft zoiets dit is mijn neefje jij bent mijn ex dat gaat niet samen..en dat begrijp ik ook..
maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen, moet ik de jongen opgeven waarop ik verliefd ben omdat ik anders mijn ex kwijt raak als goede vriend..of moet ik mijn ex laten gaan..en kiezen voor een toekomst met zijn neefje...???

heb je een advies voor mij..laat het me aub weten...
jongedame.... watch out!

aangezien die haram relatie verbroken is(wat eigenlijk net goed is )

geniet van je vrijgezelligheid!
als die neef van hem ze3ma zo serieus met je is..dan komt hij je handje vragen!

zoals ik het zie.. willen ze je strikken.. ik zou toch maar oppassen!
familie kiest bijna altijd voor familie!

Assallamoe alaikom je oegtie soekran
nog een keer..denk goed na.. dadelijk willen hen je alleen maar flashen..zo zie ik dat ! of ik ben gewoon te achterdochtig

04-03-2006, 20:01



Citaat door Nisar:
Alaikoem salaam,

Ik ben het volledig eens met de reactie van soekran...! Straks doet hij net of hij het erg vind...

Maar ondertussen zijn ze misschien wel iets anders van plan..! Duss kijk uit..! Als hij echt om je geeft zal hij dat laten blijken door aan je deur te komen... En om je hand te vragen...

Nisar


alleen slimme meiden begrijpen

jij verdient een poentje

Assallamoe alaikom je oegtie soekran ik stuur je er nu meteeen nuuuu eentje


04-03-2006, 21:15
Niet mijn zijn neefje gaan. Hij zal nooit serieus met jou zijn omdat jij met zijn neef heb gehad...

Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. Toen het uitging met mijn ex, vond ik zijn neef leuk, en hij mij ook en die tegelijkertijd ook zijn beste vriend was ... En nu is mijn vriendschap met mijn ex helemaal verpest Eigenlijk was k niet zo heel erg verliefd op hem, et was meer zodat ik mijn ex kon vergeten, denk ik,


Moehie, NIET DOEN!

04-03-2006, 21:20

Citaat door sammy_boeffie:
Niet mijn zijn neefje gaan. Hij zal nooit serieus met jou zijn omdat jij met zijn neef heb gehad...

Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. Toen het uitging met mijn ex, vond ik zijn neef leuk, en hij mij ook en die tegelijkertijd ook zijn beste vriend was ... En nu is mijn vriendschap met mijn ex helemaal verpest Eigenlijk was k niet zo heel erg verliefd op hem, et was meer zodat ik mijn ex kon vergeten, denk ik,


Moehie, NIET DOEN!
dus je hebt de hele familie gehad

04-03-2006, 21:25

Citaat door soekran:
dus je hebt de hele familie gehad
Ik had niks met hem...

Toen et uitging met mijn ex, waren we gewoon nog vrienden, en hun waren altijd samen. Dus, zag ik hem ook heel vaak. Maar we hadden meer oog contact ensow...en paar keer door de tel gepraat. Maar toen mijn ex erachter kwam, was hij niet zo blij En hebben we contact verbroken...Dus, nee, had geen relatie met hem ofsow iets...

Maar achteraf, ben ik heel dom geweest Mijn ex is echt een goed mens, hij betekende echt heel erg veel voor mij.

End of Story

04-03-2006, 22:31
ik zal jou mijn mening geven wat ik het beste vind..

een ex heet niet voor niets een EX
dat betekent verleden tijd..
iemand die een ex terug neemt die weet niet wat liefde is.
want dan ga je niet iemand laten vallen en dan weer terug nemen.
en aangezien die jongen nu verleden tijd is.
heb jij het voor het kiezen nu. hij mag en kan jou niets maken
en jij moet er niets van aantrekken wat hij ervan vind
jij bent verliefd op iemand, jij bent vrijgezel, je hebt niemand die jou tegenhoud.
ga ervoor zou ik zeggen.
wat ik ook las is dat je dan je ex kwijtraakt in de zin van vriendschap.
als het een echte normale vriend was dan zou hij jou dat toelaten en niet erg vinden. want een vriend zou nooit jaloers worden als je iemand anders had, want met vrienden kan je het over alles hebben.

dus meid, doe wat je niet laten kan, en pas op.

04-03-2006, 22:42

Citaat door sammy_boeffie:
Niet mijn zijn neefje gaan. Hij zal nooit serieus met jou zijn omdat jij met zijn neef heb gehad...

Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. Toen het uitging met mijn ex, vond ik zijn neef leuk, en hij mij ook en die tegelijkertijd ook zijn beste vriend was ... En nu is mijn vriendschap met mijn ex helemaal verpest Eigenlijk was k niet zo heel erg verliefd op hem, et was meer zodat ik mijn ex kon vergeten, denk ik,


Moehie, NIET DOEN!
okey dank je wel voor je advies...

04-03-2006, 22:46

Citaat door TYGER:
ik zal jou mijn mening geven wat ik het beste vind..

een ex heet niet voor niets een EX
dat betekent verleden tijd..
iemand die een ex terug neemt die weet niet wat liefde is.
want dan ga je niet iemand laten vallen en dan weer terug nemen.
en aangezien die jongen nu verleden tijd is.
heb jij het voor het kiezen nu. hij mag en kan jou niets maken
en jij moet er niets van aantrekken wat hij ervan vind
jij bent verliefd op iemand, jij bent vrijgezel, je hebt niemand die jou tegenhoud.
ga ervoor zou ik zeggen.
wat ik ook las is dat je dan je ex kwijtraakt in de zin van vriendschap.
als het een echte normale vriend was dan zou hij jou dat toelaten en niet erg vinden. want een vriend zou nooit jaloers worden als je iemand anders had, want met vrienden kan je het over alles hebben.

dus meid, doe wat je niet laten kan, en pas op.
ahuh dat is waar..mijn vriendin zei het ookal hij wilt me gewoon terug anders zou die niet zo reageren..ik kan gewoon het beste het contact verbreken... thanx for your advice...

04-03-2006, 22:48

Citaat door sariyah:
ahuh dat is waar..mijn vriendin zei het ookal hij wilt me gewoon terug anders zou die niet zo reageren..ik kan gewoon het beste het contact verbreken... thanx for your advice...
geen probleem

04-03-2006, 22:49


wat ik eens hoorde is was vroeger was is vroeger en wat nu is is nu
en eerlijk gezegd is dat wel juist dus jou ex is iets van vroeger je kan niet terug naar achter je moet vooruit gaan en laat wat vroeger was vroeger das is min visie

en wie weet mischien is die neef jouw levens man lOL

M'N GROETJES

04-03-2006, 22:56

Citaat door ANajma:
wat ik eens hoorde is was vroeger was is vroeger en wat nu is is nu
en eerlijk gezegd is dat wel juist dus jou ex is iets van vroeger je kan niet terug naar achter je moet vooruit gaan en laat wat vroeger was vroeger das is min visie

en wie weet mischien is die neef jouw levens man lOL

M'N GROETJES
jah dat is ook weer waar... ik ben echt in de war...

05-03-2006, 00:00

Citaat door sammy_boeffie:
Ik had niks met hem...

Toen et uitging met mijn ex, waren we gewoon nog vrienden, en hun waren altijd samen. Dus, zag ik hem ook heel vaak. Maar we hadden meer oog contact ensow...en paar keer door de tel gepraat. Maar toen mijn ex erachter kwam, was hij niet zo blij En hebben we contact verbroken...Dus, nee, had geen relatie met hem ofsow iets...

Maar achteraf, ben ik heel dom geweest Mijn ex is echt een goed mens, hij betekende echt heel erg veel voor mij.

End of Story
lieve sgat...

je bent niet dom geweest je bent slim als je geen relaties aangaat

Pagina's : [1] 2