Bekijk volle/desktop versie : Goedkoopste mogelijkheid om naar Marokko te gaan..



04-03-2006, 15:36
Hallo,

Ik ben van plan dit jaar inshaAllah naar Marokko te gaan..Maar aangezien een vliegticket aardig duur is in deze tijd, vroeg ik me af of iemand een goedkopere optie weet?

Een busreis is voor mij uitgesloten..

Ik hoorde dat veel mensen met het vliegtuig naar Malaga gaan en vervolgens de bus pakken naar Algeciras en dan de boot. Dat is volgens mij ook een goedkope optie. Ik vroeg me alleen af of daar standaard bussen voor ingezet worden, want ik zie mezelf daar echt niet met zn 2en in Malaga het vliegveld afstruinen naar een juiste bus.

Ik hoor graag jullie reacties en ervaringen..

Ma3a salama..

04-03-2006, 17:39



Citaat door Diamond_eyes18:
Hallo,

Ik ben van plan dit jaar inshaAllah naar Marokko te gaan..Maar aangezien een vliegticket aardig duur is in deze tijd, vroeg ik me af of iemand een goedkopere optie weet?

Een busreis is voor mij uitgesloten..

Ik hoorde dat veel mensen met het vliegtuig naar Malaga gaan en vervolgens de bus pakken naar Algeciras en dan de boot. Dat is volgens mij ook een goedkope optie. Ik vroeg me alleen af of daar standaard bussen voor ingezet worden, want ik zie mezelf daar echt niet met zn 2en in Malaga het vliegveld afstruinen naar een juiste bus.

Ik hoor graag jullie reacties en ervaringen..

Ma3a salama..
Waar woon je in Marokko.............

Je kan ook via belgie gaan, Brussel zaventem.............. maar hang van waar je natuurlijkw oont.

Yetair vliegt naar Tanger marraches en agadir

04-03-2006, 19:52

Citaat door Diamond_eyes18:
Hallo,

Ik ben van plan dit jaar inshaAllah naar Marokko te gaan..Maar aangezien een vliegticket aardig duur is in deze tijd, vroeg ik me af of iemand een goedkopere optie weet?

Een busreis is voor mij uitgesloten..

Ik hoorde dat veel mensen met het vliegtuig naar Malaga gaan en vervolgens de bus pakken naar Algeciras en dan de boot. Dat is volgens mij ook een goedkope optie. Ik vroeg me alleen af of daar standaard bussen voor ingezet worden, want ik zie mezelf daar echt niet met zn 2en in Malaga het vliegveld afstruinen naar een juiste bus.

Ik hoor graag jullie reacties en ervaringen..

Ma3a salama..
Er is geen rechtstreeks busverbindingen van Malaga Airport naar Algeciras.

Je kan met de bus naar het centrum van Malaga en vandaar naar Algeciras.

2de optie de bus pakken aan de uitgang bij de taxistandplaats:Een bus pakken naar Marbella en vandaar verder met andere bus naar Algeciras.


Ik heb altijd de 2de optie genomen.

06-03-2006, 22:52
lopend.. maar duurt wel t langst