Bekijk volle/desktop versie : wat doe je met kinderen op een feest?

Pagina's : [1] 2

10-05-2003, 09:48
sallam mensen

wat doe je als je kleine kinderen op een feest hebt?heeft iemand originele gedachten om die kleine monstertjes bezig te houden,zodat ze de boel niet verpesten?

10-05-2003, 11:18

ahhhaaa wat een topic, wel een goede vraag toch!
nou uhm..maak een speciaal tafeltje waar ze kunnen tekenen ofzo...offuuh een tv kamertje en zet eeen tekenfilm op..zoiets toch
moet wel lukken..

successss!!! C.

10-05-2003, 11:21

Citaat:
Origineel gepost door asana
sallam mensen

wat doe je als je kleine kinderen op een feest hebt?heeft iemand originele gedachten om die kleine monstertjes bezig te houden,zodat ze de boel niet verpesten?
Maak een kamer helemaal leeg.
En laat ze daar hun eigen feestje houden................

Warda

10-05-2003, 18:18
ja je moet een kamer hebben zodat ze zich daar bezig gaan houden en
asana ik weet wat je bedoelt, meestal zijn het de kinderen die het feest verpesten

11-05-2003, 13:58

Zorg voor een aparte kamer voor ze, pak een film (liefst hindi van 3 uur lang ) daar houd je ze wel ff zoet mee. Zorg ook voor muziek en eten en voor een ouder iemand die de boel in de gaten houd, voordat ze elkaar uitmoorden daar. Desnoods huur je een babysitter in die ze de hele avond bezig houdt.

Als dit niet helpt, pak een flessen cola, beetje slaapmiddel er in pleuren en drinken maar. Je hoort ze de rest van de avond niet meer.

11-05-2003, 14:09
Nou bij ons op feesten nemen ze meestal geen kinderen mee.
De kinderen blijven dan of bij de man, familie lid, of een oppas.
Of als het helemaal niet anders kan, dan laten we een kamer vrij voor de kinderen met een goede oppas die de hele dag ze in de gaten houd.

12-05-2003, 18:12
sluit ze in een kamer op ahhahahaha

13-05-2003, 11:41
ik zou gewoon vragen om de kinderen zoveel mogelijk thuis te laten...het is ook niet leuk voor de moeder van de kids, want zij kan ook niet genieten van het feest

14-05-2003, 22:37
als wij bezoek krijgen van familie
gaan de kinderen in een aparte kamer die we nog vrij hebben
het is een lege kamer met alleen een bank en een tafel en overal speelgoed
zo houden we de kinderen bezig
zodat wij een leuke avond krijgen en hun ook natuurlijk

16-05-2003, 11:25
hahaha 3la topic mare denkje egt dat marokaanse kinderen in 1 kamer met televisie en tekenenn zoet mee zullen zijn haha think again ten eerste televisie word GAAR en als je ze gaat laten kleuren wjoee wedde dat als je die kamer binnekomt dat het lijkt net of herman brood er is geweest en tekeningen aan het behang heeft gemaakt

maar nie alle kinderen hoor!!!
mijn advies bij het uitnodigen zeggen dat jullie nie zo veel plaats hebben ofzo en dat er geen kinderen kunne komen is wel beetje onbeschoft maar hey je wil tog een perfecte bruiloft ofnie

17-05-2003, 00:49
Simple....

Alle aangedragen oplossinge lijken er op dat we dus een feest willen gaan geven..maar het liefst mogen we geen last hebben van de kids.
Ze3ma..we sluiten de kids uit om ook blij te zijn...of eeuuh..ze mogen niet bij de volwassen zijn zodat ze sociaal gaan worden..en weten wat onze normen en waarde zullen gaan zijn...???????

We doen dus als volgt..we willen eindelijk eens een fesst..maar zonder kids..maar ja iedereen komt dus een oppas is nergens...want idereen is aanwezig...?...

Volgens mij moeten we eerst maar eens iets doen aan onze vormen van feestjes geven..Die zijn echt niet op kinderen afgestemd. Vooral als je nagaat dat zon kind ....tot heel laat op moet blijven...en ja dit kind..( alle aanwezige kids ) weet uit ervaring dat het altijd op een bepaalde manier zal gaan..((((80% van de kids weet dat ze straks toch wel slapend terug gedragen worden)))...maar weten nooit hoe ze thuis gekomen zijn..heheh..

Nee maar sirues..mischien moeten we..als je een feest gaat geven..altijd eerst ..ee1 dag voor de kids organiseren.. of zo..dan kan je de kids nog bij tijds naar huis brengen..en de volgende dag doe je de vrouwen..(hihihihi)...die kunnen dan ook bij tijds naar huis...(eindelijk)..en dan de mannen..ja die komen toch alleen dus..maakt iet uit wanneer ze komen..zo heb je altijd een op pas..

Welke kosten..?..het is toch feest..?

Een plus punt is hier..er zit een pedegogisch voordeeldje..(ze3ma opvoekundig)..de kids leren nu alleen echt van elkaars leeftijd...want als er iets is dat wij als arabieren slecht doen dan is dat het wel....

Daarom zitten kids van een bepaald leefdtijd ook bij elkaar in de klas. want..( dat weten we allemaal uit zelf ervaring)..de interssen van leefdtijd genoten zijn nu een maal gelijk... Bij ons ziten 2 jarige bij 6 jarige en daar tussen ziten dat 14 jarige..en de 19 tot 23 zitten ook in een hoekje..je ziet dat die gasten elkaar alleen maar misopvoeden..

Dus scheiden die handel...

Succes...weet wel dat..jullie vrouwen al die veranderingen kwa..hoe we feesten bepalen..ik heb gezien dat al ruim 10 jaar de man iets meer beslist..hoe goed dat is....??...de man raakt passief...kom op mannen....

Succes..moge Allah ons vergeven..en ons iemaan doen toenemen

17-05-2003, 15:02
ze opsluiten in een kamer helpt echt niets..ze vinden altijd wel een weg om er uit te komen...die vervelende jongentjes zetten we bij hun vader, daar durven ze zich niet te verroeren...en de meisjes feesten gewoon mee...dansen tot ze niet meer kunnen en vallen in slaap..

20-05-2003, 12:58

Als ik ooit een groot feest zou geven Insha'Allah dan zal ik iezen tussen twee opties:

1) ik zet op de uitnodigingen dat men aub geen kinderen moet meenemen. Het zal misschien raar overkomen, maar het is noodzakelijk als je de schade opneemt na het feest. Het is leuker voor de kinderen, thuis kunnen ze lekker naar bed als ze moe zijn en de ouders kunnen een leuke avond hebben.

2)je deponeert ze in een aparte ruimte waar ze alles krijgen. ik ben es een keer op een feest geweest van me oom. hij had twee babysitters gehuurd en die kinderen werden verwend, joh. Ze hadden speelgoed, snoepies en alles wat ze maar wilden. maar op de een of andere manier ontsnapten die snotaapjes steeds, dus er was steeds een wilde achtervolging gaande tussen babysitter en snotaapje.

Dus ik zou voor optie 1 kiezen

22-05-2003, 15:42
whahaha zo moet het jamila,eindelijk het antwoord dat ik zoek.

20-05-2004, 17:19

Citaat:
Origineel gepost door asana
sallam mensen

ze een paar uur voor je naar dat feest wil een paar druppels slaap drank in drinken doen en wachten tot ze zeker in slaap zijn gevallen dan kan je met een gerust hart naar dat feest waar je zo graag naar toe zou willen nee dit is maar een geintje en helaas gebeurt die wel eens echt nou ik ga pas naar een feest als ik oppas heb geregeld en ja verderheb ik niet echt een idee hoe je een kind zo kunnen vermaken op een feest ze maken je hele feest tot een ramp helaas

Pagina's : [1] 2