Bekijk volle/desktop versie : Er komt een dag..



03-03-2006, 22:50
[ Salaamou 3alaikoum Wara7matou Lahh....

Er Komt Een Dag Dat Je Er Alleen Voor Zult Staat.. Er Komt Een Dag Dat Een Zuchtje Adem Je Mond Verlaat..

Niet Wetend Wat Er Gaat Komen… Iets Waar Je Niet Over Zou Willen Dromen…

De Dag Wanneer Je Tranen In Overvloed Zullen Zijn… En Geen Grap Is Ook Geen Gein…!

Je Benen Zullen Gaan Trillen, De Meeste Zullen Gillen

Je Wilt Vergeving Maar Het Is Te Laat... Alles In Je Ogen Vergaat.

Dan Geef Je Jezelf De Schuld, Waarom Had Ik Niet Het Geduld?

Geduld Om Goede Dingen Te Doen, Me Moeder Bedanken Met Een Dikke Zoen..

Ik Moest De Islam Niet Negeren, Maar Juist De Koran Pakken En Ervan Leren!

Waarom Luierde Ik Altijd Onder Uitgezakt, En Heb Nooit De Koran Gepakt..!!

Ik Heb Spijt!! Saytan Heeft Me Verleid.. Waardoor Ik Nu Voor Altijd Eronder Lijd,

Je Had Niet In De Gaten Dat Allah Je Zag… En Je Erop Hoede Voor De Dingen Die Je Niet Mag…

O Mensen Vraag Vergiffenis Aan Ons Heer, Je Wilt Het Vuur Niet In, De Aanblik Doet Al Zeer..!!

Je Zult Je Schamen Maar Veel Te Laat.. Je Zult De Hel Ingaan Waar Je Lichaam In Vergaat...!!

Je Huid Zal Verschroeien Keer Op Keer..!! O Allah U Straft En Ik Leer!!

Keek Je En Zag Je De Bomen Niet Groeien?! En De Bloemen Niet Bloeien?!

Zoveel Bewijzen Lagen Voor De Hand.. Kijk Nu Naar Jezelf, Waar Ben Je In Beland?!

Het Enigste Wat Je Nu Kunt Doen Is Huilen En Krijsen..!! In De Hel Zullen Ze Je Met Een Ketting Van 70 Armlengtes Hijsen..!

Waarschuwen Deed Ik Vaak, Maar Je Vond Het Geen Belangrijke Zaak…

Je Ogen Waren Zwart Met Roet..! Als Je Had Geloofd Zag Je Mooie Dingen In Overvloed..!

‘Pff, Komt Wel Goed, Ik Heb Nog Alle Tijd’, Maar Nu Kom Je Achter De Werkelijkheid!!

De Wereld Is Aan Het Vergaan... Je Staat Er Niet Bij Stil... Denk Na…! Wat Voor Goeds Heb Je Tot Nu Toe Gedaan?!!

Twee Engelen Op Ieder Schouder Schuilen... Die Alles Bijhouden En Om Je Slechte Daden Huilen.

Trek Lering Uit Van Wat We Jullie Net Zeiden....!! Laat Je Niet Door Shaytan Verleiden..!!

Aanbid Alleen Allah s.w.t De Enige...!! De Enige Die Je Op De Dag Kan Verdedigen..!

De Oprecht Volle En De Krachtige, Het Is Allah Ta’ala De Almachtige!! ]

03-03-2006, 23:13


Tbarkellah...

04-03-2006, 00:06
prachtig

ya rebi ihdini wa hdi gami el moslimin a el moslimat