Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie dat ook .............



03-03-2006, 21:39
Mijn zoontje is de laatste tijd zo erg. Hij luisert gewoon niet meer naar mij en mij geduld raakt echt op.

Als hij zijn zin niet krijgt dan gaat hij keihard schreeuwen en huilen (doet hij ook heel hard..)

Hij moet altijd zijn zin hebben..

Wie herkent dit van jullie dames.

03-03-2006, 21:42



Citaat door Aliyyah:
Mijn zoontje is de laatste tijd zo erg. Hij luisert gewoon niet meer naar mij en mij geduld raakt echt op.

Als hij zijn zin niet krijgt dan gaat hij keihard schreeuwen en huilen (doet hij ook heel hard..)

Hij moet altijd zijn zin hebben..

Wie herkent dit van jullie dames.
Misschien wil hij meer aandacht kinderen eisen tenslotte aandacht, of hij wil testen hoever hij bij jou kan gaan. Veel succes

03-03-2006, 21:51
hoe oud is je zoontje?

03-03-2006, 21:53
Hij is pas drie jaar oud..

03-03-2006, 21:54



Citaat door Huismusje:
Misschien wil hij meer aandacht kinderen eisen tenslotte aandacht, of hij wil testen hoever hij bij jou kan gaan. Veel succes
Ja, hij krijgt al genoeg aandacht van mij .. En teveel aandacht is ook niet goed..

03-03-2006, 21:54
ooh vertel mij wat ik heb der ook zo een ..maar ik geef nu niet meer toe aan zijn wensen ..wat ik voor heen wel heel erg deed ..en nu is het hek van de dam zolang je maar duidelijk maakt dat jij de baas bent en dat je niet op alles moet ingaan ik bedoel laat hem/haar maar gerust janken tieren enz op den duur hebben ze het wel door ik weet niet hoe jong jou kindje is. maar die van mij is echt geholpen door duidelijkheid en structuur dat is wat mijn zoontje..echt nodig heeft .en aandacht die krijgt hij meer dan genoeg ..sterkte meid

03-03-2006, 21:54
Het zijn echt van die driftbuien en dat heeft hij de laaste tijd heel erg.. weet hoe dat komt..

03-03-2006, 21:55
het is een fase denk ik.. hij probeert jou uit.. zorg dat jij volhoudt!
neem een kijkje op topic van sardina.. dagschema voor kinderen.. erg nuttige tips die je van pas kunnen komen inshallah..

03-03-2006, 21:58

Citaat door f_mouslima2:
het is een fase denk ik.. hij probeert jou uit.. zorg dat jij volhoudt!
neem een kijkje op topic van sardina.. dagschema voor kinderen.. erg nuttige tips die je van pas kunnen komen inshallah..
Dank je wel schat... heb ik nog niet gekeken.. ga ik snel even doen..

03-03-2006, 22:02
Dank je wel schat...

03-03-2006, 22:13

Citaat door Aliyyah:
Dank je wel schat... heb ik nog niet gekeken.. ga ik snel even doen..