Bekijk volle/desktop versie : Vervelend dat thuis zitten!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

03-03-2006, 14:49
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere.
Ik verveel me echt dood , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet .
Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek.
Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet.
Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!!

Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!


veel liefs Chahida

03-03-2006, 14:51


ejow nou meid, ik zou alles ervoor willen geven om nu in jouw schoenen te willen staan, lijkt me heerlijk om even huisvrouwtje te zijn, maar kan wel begrijpen dat het op den duur gaat vervelen, maar je moet ook proberen gewoon bezig te blijven

03-03-2006, 14:53

Citaat door chahidaatje:
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere.
Ik verveel me echt dood , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet .
Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek.
Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet.
Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!!

Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!


veel liefs Chahida
Nou ik ben nog op zoek naar een woning in Almere...
Zodra ik er woon kom ik je opzoeken

03-03-2006, 14:54

Citaat door chahidaatje:
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere.
Ik verveel me echt dood , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet .
Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek.
Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet.
Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!!

Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!


veel liefs Chahida
dat had ik vroeger ook..maar nu heb ik werk en zou ik willen dat vaker thuis was het is ook nooit goed

03-03-2006, 14:55



Citaat door Alhocimatje:
ejow nou meid, ik zou alles ervoor willen geven om nu in jouw schoenen te willen staan, lijkt me heerlijk om even huisvrouwtje te zijn, maar kan wel begrijpen dat het op den duur gaat vervelen, maar je moet ook proberen gewoon bezig te blijven
He meid,

Ja dat vond ik ook leuk in begin, lekker niks doen, maar nu begint het echt mijn strot uit te komen, ik word er echt chagerijnig van.
En vooral als je niemand kent, dat je niet ergens op bezoek kan gaan of lekker in de stad lopen met een vriendin snappie.
Het enigste waarmee ik nog naar buiten kom is om boodschappen te gaan doen, safi.

03-03-2006, 14:56

Citaat door chahidaatje:
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere.
Ik verveel me echt dood , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet .
Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek.
Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet.
Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!!

Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!


veel liefs Chahida
buiten is het stervenskoud, dus kun je maar beter binnen blijven met dit weer.....


maar je kan met tangia contact maken, die woont ook in almere

03-03-2006, 14:56

Citaat door Safia21:
Nou ik ben nog op zoek naar een woning in Almere...
Zodra ik er woon kom ik je opzoeken
Daar hou ik je aan meid

03-03-2006, 14:57

Citaat door chahidaatje:
He meid,

Ja dat vond ik ook leuk in begin, lekker niks doen, maar nu begint het echt mijn strot uit te komen, ik word er echt chagerijnig van.
En vooral als je niemand kent, dat je niet ergens op bezoek kan gaan of lekker in de stad lopen met een vriendin snappie.
Het enigste waarmee ik nog naar buiten kom is om boodschappen te gaan doen, safi.
Heb je geen kids?


Dan kom je je dag wel door hoor

03-03-2006, 14:58

Citaat door noä:
dat had ik vroeger ook..maar nu heb ik werk en zou ik willen dat vaker thuis was het is ook nooit goed
Ja klopt, ik ken helemaal niemand hier dus ja is het voor mij anders!!!

03-03-2006, 14:59

Citaat door Lina&:
buiten is het stervenskoud, dus kun je maar beter binnen blijven met dit weer.....


maar je kan met tangia contact maken, die woont ook in almere
Nou ik zocht eigenlijk ook een speelkameraadje om een sneeuwpop te maken

03-03-2006, 14:59
thuis zitten is natuurlijk niks aan...maar huisvrouw zijn en een druk bestaan hebben wel het is wat je er mee doet

maar toen ik mijn zoontje Imraan nog niet had verveeld ik me ook echt...nu probeer ik zelf meer te ondernemen

03-03-2006, 15:00

Citaat door chahidaatje:
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere.
Ik verveel me echt dood , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet .
Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek.
Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet.
Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!!

Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!


veel liefs Chahida
nou ik leef met je meee ,ik woon in amsterdam en verveel me al dood
ik wil weer gaan werken
maar pas als de kleine geboren is na een paar maanden
hou het niet vol zoooooo

03-03-2006, 15:00


Waar in Almere woon je?

03-03-2006, 15:00

Citaat door Safia21:
Heb je geen kids?


Dan kom je je dag wel door hoor
was dat maar zo dat ik kids had, maar nee wello kids!!!

03-03-2006, 15:01
Schrijf je in op een sportschool, een cursus of iets dergelijks, alleen zijn is inderdaad niet leuk!

Ik ben heel leuk gezelschap woon niet in Almere maar ben wel heeeeeeel leuk

Pagina's : [1] 2 3 4