Bekijk volle/desktop versie : hij bid nog steeds niet!!!!!!



02-03-2006, 19:49
hoi meiden,mijn man wil maar niet beginnen met bidden,Ik geef het voorbeeld.
Maar tevengeefs.
Ik wil dit niet meer accepteren.
ten einde raad

02-03-2006, 19:53



Citaat door moslimachahida:
hoi meiden,mijn man wil maar niet beginnen met bidden,Ik geef het voorbeeld.
Maar tevengeefs.
Ik wil dit niet meer accepteren.
ten einde raad
het is niet goed als je blijf praten met je man en je wordt beu dan moet je van hem gaan scheiden en zoek goed moslimman gaan trouwen anders ga je mee naar de hel met je man blijf rustig praten met je man gedwongen of schreeuwen help niet en wees geduld dan gaat ze vanzelf inshaALLAH laat hem groeien

02-03-2006, 19:58
stagfiruallah,scheiden.weet je het is de zaak van allah.
ik heb met hem een kindje,en het doet me zo pijn als hij alleen maar nederlands met hem praat.hij is bijna 5jr.ik zou willen dat hij hem meenam naar de moskee ons meenam.als ik erover begin dan dan wil ie het niet horen.En het ergste hij heeft gedronken pa sgeleden en nog steeds praat ikniet met hem.dit doet mijn pijn.test van allah denk ik.
trouwens bedankt meid voor je raad.ik zou graag willen hoe ik hier wat aan kan doen.

02-03-2006, 20:13

Citaat door moslim82:
het is niet goed als je blijf praten met je man en je wordt beu dan moet je van hem gaan scheiden en zoek goed moslimman gaan trouwen anders ga je mee naar de hel met je man blijf rustig praten met je man gedwongen of schreeuwen help niet en wees geduld dan gaat ze vanzelf inshaALLAH laat hem groeien
Ik raad je aan om stil te zijn bij je woorden.

Hmm, leg hem met uit met bewijzen en op een rustige zachte manier uit waarom het gebed verplicht is in de Islaam. Als wij al weten dat er een meningsverschil hierover is (iemand die het gebed niet verricht kafier is), en op de Dag der Opstanding is je eerste vraag het gebed.

Geef hem de aya's / hadith die over het gebed gaan en het belang hiervan.

"Tot Allah behoren wij en tot Hem is de Terugkeer"

02-03-2006, 20:23


vraag het aan de imaam wat je moet doen.. die zal je inshAllah kunne helpen .. Sabr zuster