Bekijk volle/desktop versie : favoriete actie/passeerbeweging van jou??



02-03-2006, 19:38
Tijdens wedstrijden van topteams zie je het wekelijks..... als je ziet hoe zidane met zijn roulete 2 man te slim af of als je ziet hoe ronaldhino met zijn flip flap(aka) iemand door laat lopen, dan hebben we het niet eens over de klasse van hoe rooney wegdraait van ze man of over de okocha truc...........

Wat is jullie favoriete truc/ passeerbeweging??

En wat is voor jullie de meest effecte manier om iemand te passeren!!!

Mijn favoriete passeer beweging is in ieder geval die van ronaldo, dus de bekende halve schaar met zijn rechter en dan is met zijn linker been zijn tegenstander te slim af en met een versnelling is hij al meteen los.........

Ik denk dat de meest effecte manier om iemand te passeren is je tegenstander uit balans brengen en dat doet robben als een van de beste en dan ben je die gene ook echt kwijt.....

02-03-2006, 19:46


schaar doe ik op velden...

en op straat gewoon trucendoos

02-03-2006, 19:52
Een links en rechts directe en je bent je mannetje ook voorbij

02-03-2006, 19:57
Heeeey kijk daar eens daar vliegt een koe. Waar? Waar?

dan ben je em ook kwijt.

02-03-2006, 20:17


schaar, doe ik altijd bij men team.

02-03-2006, 20:45

Citaat door zou25:
Tijdens wedstrijden van topteams zie je het wekelijks..... als je ziet hoe zidane met zijn roulete 2 man te slim af of als je ziet hoe ronaldhino met zijn flip flap(aka) iemand door laat lopen, dan hebben we het niet eens over de klasse van hoe rooney wegdraait van ze man of over de okocha truc...........

Wat is jullie favoriete truc/ passeerbeweging??

En wat is voor jullie de meest effecte manier om iemand te passeren!!!

Mijn favoriete passeer beweging is in ieder geval die van ronaldo, dus de bekende halve schaar met zijn rechter en dan is met zijn linker been zijn tegenstander te slim af en met een versnelling is hij al meteen los.........:D

Ik denk dat de meest effecte manier om iemand te passeren is je tegenstander uit balans brengen en dat doet robben als een van de beste en dan ben je die gene ook echt kwijt.....
Mijne Ook

02-03-2006, 20:54
die van mij is lastig om uit te leggen maar het is een 3dubelle schaar opzij en dan nog wat er8er

02-03-2006, 21:22
Halve schaar met de linkervoet en dan de bal met de rechtervoet wegtikken.

02-03-2006, 22:18
Hattrick van Ronaldo (heeft hij trouwens Zidane aangeleerd)
En la Roulette van Zidane

02-03-2006, 23:40
als je een sprintje trekt en er staat een verdediger tegenover je die achteruitloopt... dan moet je die rechts-links-rechts-links trucje doen

je dreig dan eerst richting doel... hij draait zich om... op dat moment ga ik naar rechts... dan draait hij weer... dan moet jij de andere kant...

helemaal gek maken, daar hou ik van