Bekijk volle/desktop versie : Mannen Die Hun Vrouwen Slaan!



02-03-2006, 19:14
[Shmetta wallahila shmetta

dat doe je toch niet als 'manzijnde'... ]

02-03-2006, 19:20


Een vrouw die dat toelaat is Nog suffer / dommer.


Kom voor je eigen rechten en plichten op! hoe moeilijk het ook is.

02-03-2006, 19:22
Heb je zeker gelijk in dat je voor je eigen rechten en plichten moet opkomen maar ben benieuwd of jij je ook dom en suf gaat voelen als het je gaat overkomen. Heb daar niet zulke makkelijke praatjes over. Die meisjes kiezen het echt niet zelf om geslagen te worden. Van de mannen die je het niet eens verwacht kunnen dat doen. Lajster oe saffie maar noem die vrouwen niet dom of suf want dat slaat echt nergens op.



Citaat door Carmelina:
Een vrouw die dat toelaat is Nog suffer / dommer.


Kom voor je eigen rechten en plichten op! hoe moeilijk het ook is.

02-03-2006, 19:23
Klinkt makkelijk, maar is moeilijk dan je denkt!

Een getrouwde vrouw (met eventueel kids) kan niet zomaar haar biezen pakken en wegwezen..ik vind dat de fout ligt bij de man die zijn vrouw op zo'n manier behandeld

Gr.

Loub

02-03-2006, 19:24


Ja inderdaad


Citaat door loubiaaa:
Klinkt makkelijk, maar is moeilijk dan je denkt!

Een getrouwde vrouw (met eventueel kids) kan niet zomaar haar biezen pakken en wegwezen..ik vind dat de fout ligt bij de man die zijn vrouw op zo'n manier behandeld

Gr.

Loub

02-03-2006, 19:25

Citaat door Samiaaa:
Heb je zeker gelijk in dat je voor je eigen rechten en plichten moet opkomen maar ben benieuwd of jij je ook dom en suf gaat voelen als het je gaat overkomen. Heb daar niet zulke makkelijke praatjes over. Die meisjes kiezen het echt niet zelf om geslagen te worden. Van de mannen die je het niet eens verwacht kunnen dat doen. Lajster oe saffie maar noem die vrouwen niet dom of suf want dat slaat echt nergens op.
Ooit zal je nog aan deze woorden denken als je dalijk ineens op je donder krijg.

02-03-2006, 19:25

Citaat door Samiaaa:
Heb je zeker gelijk in dat je voor je eigen rechten en plichten moet opkomen maar ben benieuwd of jij je ook dom en suf gaat voelen als het je gaat overkomen. Heb daar niet zulke makkelijke praatjes over. Die meisjes kiezen het echt niet zelf om geslagen te worden. Van de mannen die je het niet eens verwacht kunnen dat doen. Lajster oe saffie maar noem die vrouwen niet dom of suf want dat slaat echt nergens op.
Ik ben lief, zacht en velen meer. Maar als het erop aankomt ben ik een enorme Heks.

Het is Inderdaad een hele moeilijke situatie, vooral als ze " moeder is". Vrouw probeert het toch altijd te voorkomen " scheiden etc".

Shit.. Hier kan je niet over discuseren.. totdat je het hebt meegemaakt of iets dergelijks.

02-03-2006, 19:25
Sommige mannen kunnen hun machteloosheid en maatschappelijk falen niet verwerken en grijpen dan naar geweld als machtsmiddel. Het is een moeilijk probleem. Een vrouw kan zo'n man niet veranderen, al denkt ze van wel. Het is dan altijd beter om voor je eigen veiligheid te kiezen.

02-03-2006, 19:27

Citaat door Carmelina:
Ik ben lief, zacht en velen meer. Maar als het erop aankomt ben ik een enorme Heks.

Het is Inderdaad een hele moeilijke situatie, vooral als ze " moeder is". Vrouw probeert het toch altijd te voorkomen " scheiden etc".

Shit.. Hier kan je niet over discuseren.. totdat je het hebt meegemaakt of iets dergelijks.
Laten we maar gewoon zeggen, lajster dat we het gaan meemaken maar vroeger had ik ook makkelijke praatjes over heel veel dingen maar nu echt niet meer omdat je nooit weet wat je gaat overkomen.

02-03-2006, 19:27

Citaat door Samiaaa:
Ja inderdaad
Allah y7fadna o saffie..

Om het te voorkomen moet 1 van de 2 bij ruzies altijd z'n verstand gebruiken en niet doordrammen of bekvechten tot het zo erg uit de hand loopt vind ik

wa7ed be3da ydir 3eqlo, daarom is sbar zo belangrijk

02-03-2006, 19:29

Citaat door ta7amoesht_:
Een man die zyn/een vrouw slaat,kun je geen man noemen!
Ja wallahila

02-03-2006, 19:30

Citaat door Samiaaa:
Laten we maar gewoon zeggen, lajster dat we het gaan meemaken maar vroeger had ik ook makkelijke praatjes over heel veel dingen maar nu echt niet meer omdat je nooit weet wat je gaat overkomen.

Waar dacht je vroeger anders en Makkelijk over waar je nu heel anders over bent gaan denken dan?

02-03-2006, 19:35



Citaat door Carmelina:

Waar dacht je vroeger anders en Makkelijk over waar je nu heel anders over bent gaan denken dan?
Over relaties oa, echt van wat een dom wijf dat ze dat allemaal pikt enzo weet je wel. Maar als je echt van iemand houd dan is het moelijk. Ik ben gelukkig nooit geslagen ofzo.. maar mijn grens had ik vroeger heel ander ingeschat.

02-03-2006, 22:32
hoi meiden, om het even een vrouw die geslagen word zal haar man niet keer op keer vergeven. er is voor de vrouw een knopje nodig die omgedraaid word (dat kan na 1 keer of naar jaren mishandeling zijn )en dan kun je zien hoeveel de man die zijn vrouw sloeg waard is. aan de andere kant als je onder zo`n man kan leven zal Allah haar dan belonen, omdat ze sbar heeft gedaan ??????