Bekijk volle/desktop versie : Breaking News: Ballack wordt best betaalde voetballer TER WERELD.



02-03-2006, 17:12
Ballack bevestigt onderhandelingen met Chelsea
02 maart 2006 <<<<<<<<<< dit is HEEEEL belangrijk lees dus goed.

De kans wordt met de dag groter dat Michael Ballack zijn loopbaan voort zal zetten bij Chelsea. De zaakwaarnemer van de Duitse spelmaker, Michael Becker, gaf vandaag in een interview met de Engelse zender BBC aan dat hij in gesprek is met de Londense club. "Chelsea is een belangrijke kandidaat om Ballack vast te leggen", liet Becker weten.


De Duitse international verlaat aan het einde van dit seizoen Bayern München. Sindsdien gonst het van de geruchten rondom de spelmaker, maar inmiddels lijkt Chelsea aan het langste eind te gaan trekken. "Er is nog niets ondertekend, maar er zal de komende tijd vaker contact zijn met Chelsea", aldus Becker.

Naar verluidt zal Ballack bij Chelsea een slordige 177.500 euro per week verdienen, wat neerkomt op ongeveer 9,23 miljoen euro op jaarbasis. Hiermee zou hij meer verdienen dan welke voetballer dan ook.

oke, niemand kan mij wijs maken dat Ballack niet naar chelsea gaat.

02-03-2006, 19:33


Mag ik weten van welke bron je dat hebt??

02-03-2006, 20:47
staat op planefootball.com

03-03-2006, 00:16
kan je niet alles in 1 topic plaatsen, in plaatst van elke stap van de "onderhandeling" in een nieuwe topic te zetten....

03-03-2006, 00:51



Citaat door smooth_a:
kan je niet alles in 1 topic plaatsen, in plaatst van elke stap van de "onderhandeling" in een nieuwe topic te zetten....
sorry ga jij mij wijs maken hoe ik het moet doen??

maar natuurlijk niet. jouw reactie had ik ff niet nodig.