Bekijk volle/desktop versie : T.foe ik walg echt van dit soort mannen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-03-2006, 15:42
Een vriendin van me is getrouwd met een marokkaanse man en ze is eigenlijk alleen maar met hem getrouwd omdat ze het moeilijk thuis had je kent het wel ( ruzie om niks,klappen krijgen enz,) mohim ze is nu 2 jaar getrouwd en die man van haar gaat gewoon vreemd en zij weet daar ook van alleen durft ze niet van hem te scheiden omdat haar famillie het nooit zou accepteren en de schuld bij haar gaan leggen ze heeft het er weleens met haar man over gehad en die zei, je moet me accepteren zoals ik ben ik kan niet alleen mijn behoefte bevredigen bij 1 vrouw ik kan niet trouw zijn aan 1tje...maar ik hou wel van je



Billah ik vind het zo erg voor dr ik zei tegen dr je moet weg bij hem zoek onderdak bij goede vrienden ofzo


en mannen als hem die handel...

02-03-2006, 15:43



Citaat door SassyChicka:
Een vriendin van me is getrouwd met een marokkaanse man en ze is eigenlijk alleen maar met hem getrouwd omdat ze het moeilijk thuis had je kent het wel ( ruzie om niks,klappen krijgen enz,) mohim ze is nu 2 jaar getrouwd en die man van haar gaat gewoon vreemd en zij weet daar ook van alleen durft ze niet van hem te scheiden omdat haar famillie het nooit zou accepteren en de schuld bij haar gaan leggen ze heeft het er weleens met haar man over gehad en die zei, je moet me accepteren zoals ik ben ik kan niet alleen mijn behoefte bevredigen bij 1 vrouw ik kan niet trouw zijn aan 1tje...maar ik hou wel van je



Billah ik vind het zo erg voor dr ik zei tegen dr je moet weg bij hem zoek onderdak bij goede vrienden ofzo


en mannen als hem die handel...
Ik heb nog ruimte in de Kelderbox

02-03-2006, 15:44
goede reden om te trouwen

02-03-2006, 15:46
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

weet je wat jij zou doen

je gaat scheiden
of je gaat ook vreemd

02-03-2006, 15:47



Citaat door EersteBanOoit:
goede reden om te trouwen
Precies..

02-03-2006, 15:47

Citaat door EersteBanOoit:
goede reden om te trouwen
niet iedereen heeft het zo "goed" thuis dus houd die sarcasme maar lekker bij je

02-03-2006, 15:47
Mannen. 'Who needs men when there are shoes and chocolat?'
Effe serieus, ik zou hem duuuuuuuuuuuuumpppppppppppen. Klaar.

02-03-2006, 15:48

Citaat door yesmina19:
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

weet je wat jij zou doen

je gaat scheiden
of je gaat ook vreemd
Vreemdgaan is haraaaaaaaam.

02-03-2006, 15:48

Citaat door SassyChicka:
niet iedereen heeft het zo "goed" thuis dus houd die sarcasme maar lekker bij je
Dus trouwt ze maar met een mongool?

02-03-2006, 15:49

Citaat door letiziaaaaa:
Mannen. 'Who needs men when there are shoes and chocolat?'
Effe serieus, ik zou hem duuuuuuuuuuuuumpppppppppppen. Klaar.
ewa ja dat zou IK ook doen

02-03-2006, 15:49

Citaat door Thimoes/Ahma:
Dus trouwt ze maar met een mongool?
Ze heeft geen relatie met hem gehad dus ze wist toch ook niet dat het zo'n klootzak was....

02-03-2006, 15:50
Geef maar door aan haar dat ze met mij vreemd moet gaan.

02-03-2006, 15:50



Citaat door SassyChicka:
niet iedereen heeft het zo "goed" thuis dus houd die sarcasme maar lekker bij je
zorg dan dat je voor je eigen kan zorgen

waarom moet in deze tijd een vrouw afhankelijk worden van een man

ga toch weg man... eerst proberen de allergemakkelijkste uitweg pakken en dan komen zeiken

de groete

02-03-2006, 15:51

Citaat door SassyChicka:
Ze heeft geen relatie met hem gehad dus ze wist toch ook niet dat het zo'n klootzak was....

02-03-2006, 15:51

Citaat door Tatakiller:
Geef maar door aan haar dat ze met mij vreemd moet gaan.
Ga jij lekker je tanden poetsen ofzo.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6