Bekijk volle/desktop versie : Allochtone ouders moeten stemmen!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-03-2006, 15:07
Wat vinden jullie zelf??? Moeten onze ouders ook stemmen??

Ik zelf vind van wel! Ik bedoel maar wij horen ook bij de maatschapij en onze stem moet wel duidelijk gemaakt worden!!

02-03-2006, 15:09


Als je dingen verandert wil zien moet je gaan stemmen. Lijkt mij uitermate logisch.

02-03-2006, 15:11

Citaat door misss_respect:
Wat vinden jullie zelf??? Moeten onze ouders ook stemmen??

Ik zelf vind van wel! Ik bedoel maar wij horen ook bij de maatschapij en onze stem moet wel duidelijk gemaakt worden!!
niks moet........!

mijn ouders zijn aan het chillen in Marokko..........!

elke jaar 6 maandjes in marokko, weg van alle die zorgen en papiertjes hier in Holland


maar stemmen? ik ga zelf nie stemmen.

waarom nie? gewoon nie. zomaar. heb daar geen reden voor.

ik hoef geen invloed te oefenen. ik zie wel wie en wat het wordt, en dan gewoon leven naar de omstandigheden.

02-03-2006, 15:13

Citaat door HEEEELP:
niks moet........!

mijn ouders zijn aan het chillen in Marokko..........!

elke jaar 6 maandjes in marokko, weg van alle die zorgen en papiertjes hier in Holland


maar stemmen? ik ga zelf nie stemmen.

waarom nie? gewoon nie. zomaar. heb daar geen reden voor.

ik hoef geen invloed te oefenen. ik zie wel wie en wat het wordt, en dan gewoon leven naar de omstandigheden.
Maar later dan ook geen commentaar hebben aub.

Je hoort vaak allochtonen klagen over allerlei zaken in de politiek maar als je kijkt naar opkomstpercentages blijken die erg laag.

02-03-2006, 15:18



Citaat door Globi:
Maar later dan ook geen commentaar hebben aub.

Je hoort vaak allochtonen klagen over allerlei zaken in de politiek maar als je kijkt naar opkomstpercentages blijken die erg laag.
mij hoor je nooit klagen hoor..........!

ik mag nie van mijn geloof klagen bij de mensen.

en ik mag nie met mijn vingers naar anderen wijzen, maar naar mezelf.........!

daarnaast geniet ik hier in NL allerlei faciliteiten, die ik misschien nergens anders zou kunnen genieten.........lang leve Holland............!


en hoe erg het ook wordt, ik kijk met een glimlach terug naar wat ik er allemaal van heb gekregen...........heerlijk.........!

02-03-2006, 15:21

Citaat door Arabianboy:
dit is nu ook de reden waarom de berbers nog nooit een eigen land hebben gecreëerd...
wij hoeven geen eigen land................ik heb een eigen leven, dat is voor mij meer dan genoeg.

daarom ben ik weggevlucht voor hun die mijn eigen land hebben gepikt, en mij niks daarvoor geven...........!

hier krijgen ik op zijn minste dingen die ik nie eens verdien..........!!kan ik nie zeggen van arabieren

02-03-2006, 15:24
Ja ik bedoel meestal hoor je de ouders echt klagen ensoow van ja waarom moet hij het land regeren enso
Ik bedoel ik hoor egt veel comentaar! En als je vraagt galtoe of moeder heb je gestemt hoor je nee?? Je leeft toch in NL dus je bent betrokken met wat er gebeurt! Tjaah doe er wat aan door een kleine moeite te nemen en te gaan stemmen
Voor we LIJST VAN PIM FUTYN krijgen ofzo! dan kunnen je ouder mischien ook die ene 6 maanden niet in NL zijn

02-03-2006, 15:27
k ga self ook nie stemme. hb die oproepkaart allang weggegooid. geen zin om in die rij te gaan staan. gewoon geen zin in dat politieke circus dus, geen 1 partij die me aanspreekt.

02-03-2006, 15:32
Tjah..Stemmen..... Dit is gewoon weer propaganda..... Al stem je....Al wint de PvdA of de Partij van dieren.. Van mij part...... Alsof er iets gaat veranderen....De enigste wat er verandert is, zijn de zetels..... Dus geen stem van mij.... En geldt ook voor mijn ouders.... Het enige wat de wens is van de ouders, is dat de belasting geschrapt wordt..! ....... Tot het zover is, dan gaan we stemmen.....

02-03-2006, 15:36

Citaat door BnatTaznakht:
Tjah..Stemmen..... Dit is gewoon weer propaganda..... Al stem je....Al wint de PvdA of de Partij van dieren.. Van mij part...... Alsof er iets gaat veranderen....De enigste wat er verandert is, zijn de zetels..... Dus geen stem van mij.... En geldt ook voor mijn ouders.... Het enige wat de wens is van de ouders, is dat de belasting geschrapt wordt..! ....... Tot het zover is, dan gaan we stemmen.....
hahahha sorry maar als je zo denkt gaat er al helemaal niks gebeuren
zitten op je luie reet en wachten totdat de belasting word afgeschaft hahahahah
ewaa wacht langgggggggggg zou ik zeggen

Je bent wel grappig

02-03-2006, 15:38

Citaat door misss_respect:
hahahha sorry maar als je zo denkt gaat er al helemaal niks gebeuren
zitten op je luie reet en wachten totdat de belasting word afgeschaft hahahahah
ewaa wacht langgggggggggg zou ik zeggen

Je bent wel grappig
..... Nou.....Nog geen 1 partij heeft geen enkel woord over de belasting gemeld....Dat is juist hetgeen waar de burgers op doelen....... .! .....

02-03-2006, 15:38

Citaat door HEEEELP:
mij hoor je nooit klagen hoor..........!

ik mag nie van mijn geloof klagen bij de mensen.

en ik mag nie met mijn vingers naar anderen wijzen, maar naar mezelf.........!

daarnaast geniet ik hier in NL allerlei faciliteiten, die ik misschien nergens anders zou kunnen genieten.........lang leve Holland............!


en hoe erg het ook wordt, ik kijk met een glimlach terug naar wat ik er allemaal van heb gekregen...........heerlijk.........!
Positieve instelling

Ik vind altijd, je moet of gaan stemmen of niet klagen...jij klaagt niet dus hoef je ook niet te stemmen

02-03-2006, 15:44



Citaat door Arabianboy:
gevlucht? minimaal 1 van je ouderen was een GAST arbieder!

lekker lui ben je... ik heb ook niets van de arabieren gehad, moet ik nu zielig gaan doen?

lmohim deze onderwerp gaat niet over dit...
m3a salama...
kom op nou man. jij bent degene die hier zielig komt doen. want meteen gooide je "berbers" in het onderwerp. alsof het daarover gaat.

de pot verwijt de ketel dat het zwart is..........!

ik weet dat jij niks van de arabieren hebt gehad, want de fatsoen die zij hebben ontbreekt bij jou.

02-03-2006, 15:46

Citaat door xxberberiaxx:
waar slaat het op sukkel
we hebben het over stemmen niet over berber een eigen land of niet
wij berbers hoeven geen eigen land.
wij leven hoe wij willen leven om het zow maar te zeggen a zemmel
wrm haal je steeds de berberbs er bij a hond.
om terug te komen op het stemme mij ouders stemmen well.
goed zo. allah irdie 3lik, ou ister 3lik. amin

02-03-2006, 15:49

Citaat door HEEEELP:
goed zo. allah irdie 3lik, ou ister 3lik. amin
En dan zeg je nog Amin..!?!? Je moet eens weten wanneer je dat gebruikt..... Allah irdie/ister 3lik zeg je niet, als iemand meer scheldt dan wat ie probeert te melden..... Maar ja....Ik verwijt je niks hoor..!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8