Bekijk volle/desktop versie : 1e prikje



02-03-2006, 11:11
Hallo dames,

Is het normaal dat me zoontje nu al twee dagen heel huilerig is en niet wil slapen. Hij heeft eergisteren zijn 1e prikje gehad. Het is echt heel zielig weet niet wat te doen. Ik heb hem gisteren maar bij in bed genomen. Hij wilt nu alleen maar opgetild worden.

groetjes

02-03-2006, 11:13


Wacht maar als zijn tandjes of kiezen groeien!!! drama ik heb nu 5 dagen niet normaal kunnen slapen!!
En het is normaal hoor maak je geen zorgen

02-03-2006, 11:14
jah dat is helaas normaal je zou hem een halve zetpil kunnen geven

Bij Imraan hielp dit erg goed

02-03-2006, 12:14
ik heb Samia 1 zetpil gegeven en ze heeft er maar 1 dag echt last van gehad...

02-03-2006, 12:24


Het schijnt wel normaal te zijn als ze een dag op paar daagjes 'van slag' zijn. Ik kreeg de tip van het cb om haar beentjes op de plek van de prik een paar keer te masseren. elke keer dat ik haar luier wisselde masseerde ik het licht in en toen had ze nergens last van.

Incha allah knapt je zoontje snel op!

02-03-2006, 13:03
meestal krijgen ze er maar 1 dag last van.. je geeft een paracetamol zetpilletje, en maak een washandje nat en doe het op het wondje. Ik weet nog bij mn zoontje toen ik m de fles gaf.. hij een beetje dronk een af en toe ook erbij huilde. echt zielig om te zien joh..

02-03-2006, 18:48
Me zoontje heeft gisteren er 2 gehad en ook nog voor het eerst, maar nergens last van gehad, hij sliep heerlijk door en huilde helemaal niet, het leek of hij helemaal geen prikjes had gehad.

02-03-2006, 18:57
Ik heb gisteren een zetpil gegeven, omdat hij nog steeds een verhoging had. Vanmiddag was ie nog steeds huilerig. Ben met hem onder de douche geweest. Daarna lekker een massage en zijn buikje met olijfolie gesmeerd. Toen een flesje, en nu slaapt ie al heel lang elhamdoelilah.

02-03-2006, 19:29

Citaat door een marokkaanse:
Ik heb gisteren een zetpil gegeven, omdat hij nog steeds een verhoging had. Vanmiddag was ie nog steeds huilerig. Ben met hem onder de douche geweest. Daarna lekker een massage en zijn buikje met olijfolie gesmeerd. Toen een flesje, en nu slaapt ie al heel lang elhamdoelilah.
Hamdoulillah dat hij nu wat slaapt meid, maar olijfolie insmeren op zijn buikje/rug/hals is echt heel goed, ik deed dat ook bij Imraan toen hij buikkrampjes had, en het werkt echt.

02-03-2006, 19:39

Citaat door Atlas_Gebergte:
Hamdoulillah dat hij nu wat slaapt meid, maar olijfolie insmeren op zijn buikje/rug/hals is echt heel goed, ik deed dat ook bij Imraan toen hij buikkrampjes had, en het werkt echt.
Jah het helpt echt, ik deed het vorige week iedere dag maar toen was ik gestopt maar ik zie dat hij er baat bij heeft dus ik ga voortaan om de dag smeren incha-allah.