Bekijk volle/desktop versie : tijdschriften



Pagina's : [1] 2

01-03-2006, 19:21
hoi dames,
hebben jullie ook favoriete tijdschriften die je graag leest? meestal heb je ze bij de wachtruimte bij de tandarts,of koop je ze of iets anders?
ik weet dat dit een hele rara vraag is maar het gaat niet zo vlotjes hierzo, dus dacht ik verzin maar iets
mzine yes weekend story prive revue

01-03-2006, 19:24


Als ik me echt verveel ergens dan Blader ik de standaard boekjes door: Prive, Weekend enzo haha.
Zelf koop ik nooit tijdschriften al hoewel je er leuke tussen hebt zitten

01-03-2006, 19:27
als ik tijdschriften lees dan zijn t: glossy, beaumonde of cosmo.

01-03-2006, 19:31

Citaat door noukha:
hoi dames,
hebben jullie ook favoriete tijdschriften die je graag leest? meestal heb je ze bij de wachtruimte bij de tandarts,of koop je ze of iets anders?
ik weet dat dit een hele rara vraag is maar het gaat niet zo vlotjes hierzo, dus dacht ik verzin maar iets
mzine yes weekend story prive revue
revu vond ik ook altijd leuk, die schrijven met humor

ik kocht vroeger veel tijdschriften voor tijdens het werk (uhuh) maar eigenlijk is het grote geldverspilling dus ben ermee gekapt, las vaak de modeblaadjes waarin de jurken van filmsterren enzo werden besproken

01-03-2006, 19:32


heel soms kocht ik ze maar doe het niet meer je kan ze gewoon lenen bij de bieb

01-03-2006, 19:38
Heel soms koop ik Vriendin of wat roddelbladen, en heel soms SEN!!!!

01-03-2006, 19:46
Ik ben geabonneerd op het tijdschrift psychologie.

01-03-2006, 19:53
ik koop elke maand de:

elle
beau monde
cosmopolitan
glossy

vaak nog de engelse cosmo of de glamour ofzo...

ik heb zoveeel tijdschriften thuis, vanaf 2003 allemaal gesorteerd

01-03-2006, 19:56
cosmo,beaumonde,glossy,weekend,story,starstyle,ell egirl en pulse

01-03-2006, 20:02
Ik heb een vriendin die tijdschrift-gek is... alle soorten.. En uuuh ik ben de dumpplaats

Verschilt van Mzine, glossy, cosmo, Jan, Style, Elle, Sen, Celebrity.. van alles wat

01-03-2006, 20:04

Citaat door noukha:
hoi dames,
hebben jullie ook favoriete tijdschriften die je graag leest? meestal heb je ze bij de wachtruimte bij de tandarts,of koop je ze of iets anders?
ik weet dat dit een hele rara vraag is maar het gaat niet zo vlotjes hierzo, dus dacht ik verzin maar iets
mzine yes weekend story prive revue
ik vond de yes wel leuk maar tegenwoordig staat er alleen maar sex en blote shit in verder lees ik eigenlijk geen tijdschriften maar wel soms een boek

01-03-2006, 20:05
Ik koop vaak Glamour en soms Celebrity

01-03-2006, 20:26


kennen jullie het tijdschrift 'ANONIEM' of 'MIJN GEHEIM' ik lees die meestal, maar jammer genoeg vind ik ze maar zelden in belgie, zo om de twee maanden

01-03-2006, 20:39
Ik noem mijn kamer weleens spottend "de AKO". Ik lees heel graag. Ik ben geabonneerd op Psychologie Magazine, National Geopgraphic en HP/de Tijd, M-zine (opeens uit het niets). Daarnaast koop ik ook vaak tijdschriften, de Cosmo, Vogue, Elegance, Marie Claire, Contrast, Sen. Ik vind het heerlijk voor het slapen nog even te lezen.

01-03-2006, 21:30
Ik heb een abbonement op de Yes

Pagina's : [1] 2