Bekijk volle/desktop versie : Israëliërs willen boycot ‘Paradise Now’ bij Oscars



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-03-2006, 16:51
Israëliërs willen boycot ‘Paradise Now’ bij Oscars
ANP/RTR

JERUZALEM - Een groep Israëlische ouders, die allen kinderen verloren bij Palestijnse zelfmoordaanslagen, heeft de organisatie van de Oscar-uitreikingen verzocht de nominatie voor beste buitenlandse film voor ‘Paradise Now’ in te trekken. De ouders zeggen meer dan 32 duizend handtekeningen verzameld te hebben van voorstanders van diskwalificatie.


De controversiële film laat twee Palestijnse terroristen in hun laatste 24 uur voor een zelfmoordaanslag zien. Volgens Yossi Zur, een Israëliër wiens zoon Asaf omkwam bij een aanslag op een bus, toont de film een onterecht positief beeld over plegers van zelfmoordaanslagen. ‘Wat ‘Paradise Now’ genoemd wordt, is voor ons iedere dag een hel. Het is de taak van de vrije wereld om zo'n film geen prijs te geven.’



Belachelijk!

01-03-2006, 17:06



Citaat door Arabianboy:
fack joden, ik ga hem zien en ook the valley of the wolves!!!
Valey of the Wolves film..

Heb hem gezien.. Een aanrader!

01-03-2006, 17:13

Citaat door Arabianboy:
ik wil hem echt graag zien, en zeker op bios? is ie al uit of waar kan ik terecht?
Hij is al bijna een maand in de bioscoop..

Ik heb hem in de Pathe gezien..

Kijk op pathe.nl, daar heb je meer info..

01-03-2006, 17:15
Paradise Now verheerlijkt de aanslagen helemaal niet. Onzin dus.

01-03-2006, 17:24



Citaat door Drolletje:
weten zij veel. ze houden gewoon van zeiken en zielig zijn
als jij het zegt

01-03-2006, 17:41

Citaat:
Het is de taak van de vrije wereld om zo'n film geen prijs te geven

een gotspe,
ik snap het verdriet van de ouders,
maar de rest is onzin.

01-03-2006, 20:21
Gratis Reclame voor die film dankzij die joden en de andere turkse film Kurtlar Vadisi

01-03-2006, 21:16
Joden moeten niet klagen. Slikken die hap en niet zo de "dramaqueen" uithangen. Dat is sooo 1980!

01-03-2006, 21:21

Citaat door logica:
ik?

waarom?
Je wenst de marteling van een mens.

01-03-2006, 21:23

Citaat door martel:
Joden zijn trots op hun daden ! en klagen absoluut niet.
Waarom zouden ze ? Het gaat toch boven verwachting met de verdrijving/eliminatie van de moslimterroristen ?
ik begrijp je niet helemaal, maar daar ik aanneem dat je moslima bent is dat ook niet relevant.
Waarom neem je aan dat ik Moslima ben en betekent dat dus automatisch dat ik geen waardige discussiepartner ben in deze?

Joden moeten niet klagen over de film. Daar gaat deze topic toch over of niet?
Moslims moeten niet klagen over de spotprentjes. Joden moeten niet klagen over de film. Kunst, creativiteit, vrijheid van meninsuiting en van al dat meer....

01-03-2006, 21:25

Citaat door logica:
heeft u ook gelezen wat hij zei? Ik hoopte dat hij op diezelfde manier wordt gemarteld, zodat hij de pijn kan voelen van de palestijnen en op de hoop dat hij nadenkt voordat hij weer zo begint te praten.

Onnodige opmerking dus van jou!! Schande zelfs!!
De context doet er niet toe. Nergens voor nodig om de ander de marteling toe te wensen.

01-03-2006, 21:27

Citaat door martel:
lees nog even ...
Infantiliteit is jou kennelijk niet vreemd.
Zeg jij dit nu echt?

"Hij zegt dat ik stom ben dus zeg ik ook dat hij stom is...nananannnana"

01-03-2006, 21:30



Citaat door martel:
Omdat ik weet dat je een van de weinige moslimas met een gefundeerde mening bent op dit forum. Ben ik het (heel) soms niet mee eens maar dat is vaak/meestal mijn probleem....
En de rest van je posting... natuurlijk toch ? kan het anders ?
Voorkennis dus..

Jammer..had je willen verrassen...

Het kan anders...alleen sommigen zijn daar moeilijk van te overtuigen...

01-03-2006, 21:31

Citaat door logica:
Stomme optimist...



een optimist is een verkeerd geinformeerde pessimist!!





tazz hraked!
Optimist?

People are loosing their mind wat mij betreft!

Geen optimistisch standpunt lijkt mij.

Nee, beste man, gewoon "goed bij mijn hoofd"

01-03-2006, 21:34

Citaat door lemster:
Joden moeten niet klagen. Slikken die hap en niet zo de "dramaqueen" uithangen. Dat is sooo 1980!
"Joden" klagen ook niet. Ik ken genoeg Israeliers die de film gezien hebben (een Cinematheek screening - maar toch). Het zijn de ouders van omgekomen familieleden die een actie gestard zijn. Lijkt mij eigenlijk niet zo vreemd als er een film gemaakt word over de daad waardoor jouw kind uit elkaar geblazen is om begrip te kweken voor degenen die zo'n daad begaan hebben.
Maar verder ken ik hier niemand die zich er ook maar iets voor interesseerd, eerlijk gezegd....

Pagina's : [1] 2 3 4 5