Bekijk volle/desktop versie : GroenLinks wil aparte vrouwenwagons



Pagina's : [1] 2 3

01-03-2006, 14:37
GroenLinks wil aparte vrouwenwagons

Gepost door David Amon (Davitamon) - Bron: Novum
Gepubliceerd: woensdag 1 maart 2006 @ 11:36

GroenLinks wil aparte vrouwenwagons in de nachtmetro. Dit moet bijdragen aan de emancipatie van allochtone vrouwen, aldus het voorstel dat onderdeel is van een op dinsdag gepresenteerd plan.

Het plan, 'Voorrang voor vrouwen', is erop gericht allochtone vrouwen makkelijker deel te laten nemen aan de samenleving. Naast de vrouwenwagons zouden allochtone vrouwen voorrang moeten krijgen bij bijvoorbeeld inburgeringcursussen. Ook dienen de kosten voor kinderopvang voor vrouwen met een bijstandsuitkering die aan het werk gaan te worden gecompenseerd, zo stelt de partij

01-03-2006, 14:51



Citaat door CartoonBill:
Moet niet gekker worden hier...........en wie dokt daar weer voor !??!?
Goeie vraag..De partijkas van G'Links miss??

01-03-2006, 14:57
Jezus, daar heb je groenflinks weer hoor. Wat een vreselijke groep mensen is dat. Het zijn meestal Marokkaanse jongerren die diverse vrouwen lastigvallen, dat geld gewoon steken in betere bewaking en beveiliging van metro en tram.

01-03-2006, 15:00

Citaat door Diederikus:
En een travestiet dan?
Ask Nikki Nicole of ze een een partij opricht. Dan kan ze wellicht een plan indienen.

01-03-2006, 15:00



Citaat door an3sdej:
Jezus, daar heb je groenflinks weer hoor. Wat een vreselijke groep mensen is dat. Het zijn meestal Marokkaanse jongerren die diverse vrouwen lastigvallen, dat geld gewoon steken in betere bewaking en beveiliging van metro en tram.
Misschien kunnen ze beter aparte wagons voor die buitenlandse jochies aanschaffen, is het gelijk een stuk veiliger .

01-03-2006, 15:02

Citaat door an3sdej:
Jezus, daar heb je groenflinks weer hoor. Wat een vreselijke groep mensen is dat. Het zijn meestal Marokkaanse jongerren die diverse vrouwen lastigvallen, dat geld gewoon steken in betere bewaking en beveiliging van metro en tram.
Jah jah....t zijn de Marokkanen.....

01-03-2006, 15:04

Citaat door Parisienne:
GroenLinks wil aparte vrouwenwagons

Gepost door David Amon (Davitamon) - Bron: Novum
Gepubliceerd: woensdag 1 maart 2006 @ 11:36

GroenLinks wil aparte vrouwenwagons in de nachtmetro. Dit moet bijdragen aan de emancipatie van allochtone vrouwen, aldus het voorstel dat onderdeel is van een op dinsdag gepresenteerd plan.

Het plan, 'Voorrang voor vrouwen', is erop gericht allochtone vrouwen makkelijker deel te laten nemen aan de samenleving. Naast de vrouwenwagons zouden allochtone vrouwen voorrang moeten krijgen bij bijvoorbeeld inburgeringcursussen. Ook dienen de kosten voor kinderopvang voor vrouwen met een bijstandsuitkering die aan het werk gaan te worden gecompenseerd, zo stelt de partij

01-03-2006, 15:05

Citaat door Parisienne:
Jah jah....t zijn de Marokkanen.....
Net zoals in de beruchte zwembaden, zoals die Amsterdamse die enige tijd gesloten moest worden.

01-03-2006, 15:07

Citaat door an3sdej:
Net zoals in de beruchte zwembaden, zoals die Amsterdamse die enige tijd gesloten moest worden.
Plz give me a break.

01-03-2006, 15:17

Citaat door Parisienne:
GroenLinks wil aparte vrouwenwagons

Gepost door David Amon (Davitamon) - Bron: Novum
Gepubliceerd: woensdag 1 maart 2006 @ 11:36

GroenLinks wil aparte vrouwenwagons in de nachtmetro. Dit moet bijdragen aan de emancipatie van allochtone vrouwen, aldus het voorstel dat onderdeel is van een op dinsdag gepresenteerd plan.

Het plan, 'Voorrang voor vrouwen', is erop gericht allochtone vrouwen makkelijker deel te laten nemen aan de samenleving. Naast de vrouwenwagons zouden allochtone vrouwen voorrang moeten krijgen bij bijvoorbeeld inburgeringcursussen. Ook dienen de kosten voor kinderopvang voor vrouwen met een bijstandsuitkering die aan het werk gaan te worden gecompenseerd, zo stelt de partij
Ik begrijp dat alle mannen nu gezien worden als seksuele monsters, waar vrouwen beter niet bij in de buurt moeten komen.

Dit plan is toch enorm beledigend voor alle nette mannen?!?!?

01-03-2006, 15:19

Citaat door AidsIsLekker:
Daaaar ben ik weer!!!!!! Hebben jullie mij gemist?
Uh, ja hoor, eigenlijk wel of kweenie, moet dat?

01-03-2006, 15:20
Femke rot toch is op op hol geslagen nepfeministe !

01-03-2006, 15:21



Citaat door Elberfeld:
Ik begrijp dat alle mannen nu gezien worden als seksuele monsters, waar vrouwen beter niet bij in de buurt moeten komen.

Dit plan is toch enorm beledigend voor alle nette mannen?!?!?
Vanuit dat beeld zijn ook de sluiers en burka's ontstaan.
Mannen krijgen onreine gedachten bij het zien van vrouwen.
Als je dit maar vaak genoeg herhaald gaan ze het nog geloven ook.

01-03-2006, 15:23

Citaat door Elberfeld:
Ik begrijp dat alle mannen nu gezien worden als seksuele monsters, waar vrouwen beter niet bij in de buurt moeten komen.

Dit plan is toch enorm beledigend voor alle nette mannen?!?!?
Inderdaad.
En wat is dan de volgende stap?

In de VS is pas nog opschudding geweest omdat men in een vliegtuig
een mannelijke passagier die een zitplaats had naast een jongetje
verzocht te verkassen.

Hoe trouwens te handelen met dames die op dames vallen?
Mogen die WEL in die vrouwenwagons?
Of worden daar ook weer aparte wagons voor gereserveerd?

01-03-2006, 15:31
Wat een debielen. Bij mijn weten zijn vrouwen normale mensen en normale mensen kunnen reizen in een normalemensenwagon.

Moeten we binnenkort ook aparte mannen- en vrouwenstraten maken?

Pagina's : [1] 2 3