Bekijk volle/desktop versie : Wat voor werk doe jij?



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11

04-12-2002, 17:20
Ik ben erg verheugd te horen en te lezen dat het met onze Marokkaanse meiden goed gaat. Dus volhouden dames en ga zo door.
Ik hoop dat de heren dit ook gaan doen nu en in de toekomst. Dus mannen studeren en nogs studeren.

Wat mij betreft ik heb drie deel banen. Ik ben zelfstandige en in loondienst bij de gemeente Amsterdam. Neem van mij aan dat ik erg druk heb. Maar liever druk dan hele dag niets te doen hebben. Trouwens we hebben hier met werkcultuur te maken. Dus moet je werken of studeren.
Iedereen succes met waarmee je bezig bent.

Groetjes,

04-12-2002, 17:38



Citaat:
Origineel gepost door hardtodrive
Ik ben erg verheugd te horen en te lezen dat het met onze Marokkaanse meiden goed gaat. Dus volhouden dames en ga zo door.
Ik hoop dat de heren dit ook gaan doen nu en in de toekomst. Dus mannen studeren en nogs studeren.

Wat mij betreft ik heb drie deel banen. Ik ben zelfstandige en in loondienst bij de gemeente Amsterdam. Neem van mij aan dat ik erg druk heb. Maar liever druk dan hele dag niets te doen hebben. Trouwens we hebben hier met werkcultuur te maken. Dus moet je werken of studeren.
Iedereen succes met waarmee je bezig bent.

Groetjes,
meer details graag??

08-12-2002, 19:26
Hoi Mensjus ik werk bijna een jaar bij de bank, maar ik vind het daar niet meer leuk. Nu ga ik iedere dag met tegen zin naar mijn werk, dat maakt het nog moeilijker. De laatste tijd voel ik mij zo moe, en heb nergens zin in, alleen maar door dat werk. Op dit moment ben ik ook ander werk aan het zoeken, want dit trek ik niet meer. Ook het reizen vind ik erg, want ik reis al drie jaar en heb dat helemaal gehad. Ik hoop dat ik iets dicht bij huis kan vinden.

Gegroet,
Fa

08-12-2002, 22:20
wat voor schoenen heb jij ?

09-12-2002, 19:51



Citaat:
Origineel gepost door Boo
Hoi Mensjus ik werk bijna een jaar bij de bank, maar ik vind het daar niet meer leuk. Nu ga ik iedere dag met tegen zin naar mijn werk, dat maakt het nog moeilijker. De laatste tijd voel ik mij zo moe, en heb nergens zin in, alleen maar door dat werk. Op dit moment ben ik ook ander werk aan het zoeken, want dit trek ik niet meer. Ook het reizen vind ik erg, want ik reis al drie jaar en heb dat helemaal gehad. Ik hoop dat ik iets dicht bij huis kan vinden.

Gegroet,
Fa
ziekmelden meiske

09-12-2002, 19:55

Citaat:
Origineel gepost door delft
ziekmelden meiske
Thanks Delft, vandaag ben ik naar de dokter geweest, en ik ga morgen middag bloedprikken, dus vanaf morgen middag ga ik mij ziekmelden.

Groetjes,
Faat

09-12-2002, 21:58
Ik werk bij Van Haren als hulpverkoopster, heb hiervoor gewerkt bij Verzorgingstehuis en Geriatrisch centrum Stadszicht, en ben bezig met m'n eindexamenjaar MAVO, ik wil hierna de opleiding verpleegkundige volgen, als ik die heb behaald wil ik wie weet niveau 5 gaan doen en daarna zie ik wel wat de toekomst me brengt !

12-12-2002, 13:06
ik ben een meid van 20 jaar en ik werk als secretaresse bij een advocatenkantoor. ik doe het al 2 jaar echt leuk kus dalinda

12-12-2002, 21:46
Ik ,bijna 23, zit op het hbo en studeer insallah in 2004 af aan de pabo. Hierna wil ik uiteraard voor de klas gaan staan om zo wat centjes te verdienen. Ik loop ook stage op een basischool. Het is echt wat ik wil. Daarnaast weten we als studenten dat je van je studiefinaciering alleen niet kunt leven. Dus werk ik in de avonduren. Bel mensen op en stel ze vragen over allerlei onderwerpen. Leuk is wat anders, maar ja je moet toch wat!

Verder wil ik iedereen nog succes wensen met wat jullie ook doen.

Kus Menoes

14-12-2002, 09:11
Nou dan zal ik ook maar even reageren, ik ben 22 jaar, vorig schooljaar hbo Maatschappelijk Werk en Dienstverlening afgestudeerd en ik werk nu in een opvanghuis voor probleemjongeren (weggelopen/uit huis gezet enz.). En het leuke is dat het vroeger een Islamitisch opvanghuis was (nu niet meer officieel, maar eigenlijk ook nog steeds wel, alles halalvlees, suikerfeest wordt gevierd enz.) en dat zeker de helft van Marokkaanse afkomst is, gezellig samen de Ramadan gedaan!!
Ik heb echt een superleuke baan (die ook nog eens goed verdiend jeeeeehhh, is mijn bankrekening ook erg blij mee !!) en dat wilde ik eventjes vertellen!
Layla

15-12-2002, 10:13

Citaat:
Origineel gepost door Laylainthahouse
Nou dan zal ik ook maar even reageren, ik ben 22 jaar, vorig schooljaar hbo Maatschappelijk Werk en Dienstverlening afgestudeerd en ik werk nu in een opvanghuis voor probleemjongeren (weggelopen/uit huis gezet enz.). En het leuke is dat het vroeger een Islamitisch opvanghuis was (nu niet meer officieel, maar eigenlijk ook nog steeds wel, alles halalvlees, suikerfeest wordt gevierd enz.) en dat zeker de helft van Marokkaanse afkomst is, gezellig samen de Ramadan gedaan!!
Ik heb echt een superleuke baan (die ook nog eens goed verdiend jeeeeehhh, is mijn bankrekening ook erg blij mee !!) en dat wilde ik eventjes vertellen!
Layla
salaam, ben zelf ook werkzaam in een internaat, maar wil in de toekomst wat mee gaan doen met maroc jongeren. wil met ze werken, waar ik nu werk zijn er haast geen marokkaans jongens.
mijn vraag is, kan je mij mischien het adres geven van dat jeugd opvang tehuis en wat info er over, of kan ik het ergens op een site vinden??? je kan het prive doorgeven dat kan deze topic geen andere onderwerp krijgen en krijg ik geen ruzie met saffira




de engel is je dankbaar alvast

15-12-2002, 14:12
Ik ben intercedent

15-12-2002, 14:26


tetouanie en zazare: deze topic is een beetje voor de meiden ! gun ze hun eigen klein hokje om over hun werk te praten

15-12-2002, 14:37

Citaat:
Origineel gepost door doc25
tetouanie en zazare: deze topic is een beetje voor de meiden ! gun ze hun eigen klein hokje om over hun werk te praten
ik stel ook een vraag aan meid en verder zul je me hier niet zien


de engel is even langs gekomen

15-12-2002, 14:47

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
ik stel ook een vraag aan meid en verder zul je me hier niet zien


de engel is even langs gekomen
ok ok. Ik ben de enige die hier binnen mag komen namelijk

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11