Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Afslanken, dieet blablabla

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

SmoothMaroc
01-03-2006, 11:44

Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje

Diamonds82
01-03-2006, 11:46
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje Omdat je datzelfde lichaam vast niet in een string wil zien :jammer:

SmoothMaroc
01-03-2006, 11:48
Omdat je datzelfde lichaam vast niet in een string wil zien :jammer: nou ik zie liever een ronde grote bil in een string dan een dunne platte :confused:

sicilian_lady
01-03-2006, 12:24
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje ik ben het met je eens mannen houden van vrouwen die een zandloperfiguur hebben dijen heupen kont en brosten dat is voor het belangerijkst.....!!!!

SmoothMaroc
01-03-2006, 12:26

ik ben het met je eens mannen houden van vrouwen die een zandloperfiguur hebben dijen heupen kont en brosten dat is voor het belangerijkst.....!!!! juist niet zoals die dunne zogenaamde fotomodellen in je ondertekening. houvasttttttt is mooi lekker vrouwelijk. die avetar van die vrouw die je hebt dat bedoel ik zo hoort het

GuRliE
01-03-2006, 12:30
juist niet zoals die dunne zogenaamde fotomodellen in je ondertekening. houvasttttttt is mooi lekker vrouwelijk. die avetar van die vrouw die je hebt dat bedoel ik zo hoort het Sorry hoor maar waarom laat jij dan die zogenaamde platte buik van "jou" zien? :rolleyes:

sicilian_lady
01-03-2006, 12:31
juist niet zoals die dunne zogenaamde fotomodellen in je ondertekening. houvasttttttt is mooi lekker vrouwelijk. die avetar van die vrouw die je hebt dat bedoel ik zo hoort het jah ik ben het helemaal met je eens hoor :D dun kan wel mooi zijn....maar de meeste jongens zeggen dat het zo breekbaar lijkt:hihi:

Z_A_Z
01-03-2006, 12:32
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje Liever een dun takje dat mooi en strak in allerlei kleding past :ego: You wich you had a girl with a small body :hihi:

SweetCheeks
01-03-2006, 16:43
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje Right, en je hebt ook zoiets als TEVEEL houvast:moe: Je zegt t zelf, dumbass!:hihi:

Funky_Monkey
01-03-2006, 17:51
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje come to mamma:stout:

yuwairia
01-03-2006, 23:25
hahhhaahahahahahahahahhahaha hahaha ahahahahahahaha die aap hahhahahahahahahahaha en dan comme to mama.. hahahahahahaha ik lach me dood...

Funky_Monkey
02-03-2006, 14:56
hahhhaahahahahahahahahhahaha hahaha ahahahahahahaha die aap hahhahahahahahahahaha en dan comme to mama.. hahahahahahaha ik lach me dood... lach je me uit... of lach je me toe??:o

toffe_chick
02-03-2006, 15:08

lach je me uit... of lach je me toe??:o :haha: iedereen lacht je toe wie durft er nou met jou te sollen:hihi:

jamy
02-03-2006, 15:10
Omdat je datzelfde lichaam vast niet in een string wil zien :jammer: :hihi: :hihi: :hihi:

miss_sissy
02-03-2006, 15:11
sorry hoor...een meisje vrouw mag wel gevuld zijn...wuahahahh...maar niet dat ze een blubberbuik heeft....:maf: ik bedoel sommige willen volle kont borste heupe en een platte buik blabla...maar wie zegt dat elke meisje vrouw dat heeft...:ego: en trouwens jongens kijken sneller naar een meisje die een mooie slanke figuur heeft dan naar een dikke meisje....:confused: ik vind slank veel mooier.....vooral als het gaat om klere...:ego:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11