Bekijk volle/desktop versie : Tegenwoordig Is Het Normaal Om Een Vriend Of Vriendin Te Hebben !!!!



Pagina's : [1] 2

01-03-2006, 11:40
Tegenwoordig Is Het Normaal Om Een Vriend Of Vriendin Te Hebben !!!!

Hele Dood Normaal.. Zegt Je Broer Ik Heb Een Vriendin En Je Zus En Je Neef En Je Nicht En Jah .... Morgen Hebben Ze Weer Een Ander Dna Heb Je Van Die Mieden Jah We Zoennen Alleen En Over Jongens Laten We Het Dara Niet Over Hebben ...

Wie Van Jullie Vindt Dit Ook Niet Meer Normaal??

01-03-2006, 11:51



Citaat door anissa2005:
Tegenwoordig Is Het Normaal Om Een Vriend Of Vriendin Te Hebben !!!!

Hele Dood Normaal.. Zegt Je Broer Ik Heb Een Vriendin En Je Zus En Je Neef En Je Nicht En Jah .... Morgen Hebben Ze Weer Een Ander Dna Heb Je Van Die Mieden Jah We Zoennen Alleen En Over Jongens Laten We Het Dara Niet Over Hebben ...

Wie Van Jullie Vindt Dit Ook Niet Meer Normaal??
niemand die dit ook niet meer normaal vind... bestaan der geen groentjes meer.....

01-03-2006, 11:58
niemandd??? helemaal niemand??

01-03-2006, 12:03
het is niet normaal en dan hoe men hier komt vertelle dat ze een vriend hebben!!!!
of een vriendin hebben...
de mannen/ jongens zie ik er trouwens heel weinig over zeggen ze komen niet dood leuk hier vertelle dat ze een vriendin hebben.

rare toestand allemaal!!!!

01-03-2006, 12:04


oow ja is dat zo?

misschien in jouw wereldje,,,maar in de mijnne niet

Adoebillahie iemmanei sheitannie rajie3m!

01-03-2006, 12:04
ik vindt het niet normaal
wollah ta me familie maat me dood
als ik zeg ik heb een vriend of ik heb een vriendin
ik doe er ook niet aan is HARAM,,
maja zulke meiden/jongens zijn er wel
die het wel normaal vinden
ik schaam me er voor,,

KUsS

01-03-2006, 12:06
jullie maken jullie alleen druk om familie en ouders en...vrienden

terwijl jullie vergeten dat de Almachtige en de Verhevene.. dit eigenlijk het aller ergste vind



Assallamoe alaikom je oegtie soekran

01-03-2006, 20:27
jullie maken jullie alleen druk om familie en ouders en...vrienden

terwijl jullie vergeten dat de Almachtige en de Verhevene.. dit eigenlijk het aller ergste vind.




Helemaal mee eens oghti f allah...

Deze wereld zit inmelkaar tegenwoordig

a3oedoe bi allah !!!

01-03-2006, 20:33

Citaat door anissa2005:
Tegenwoordig Is Het Normaal Om Een Vriend Of Vriendin Te Hebben !!!!

Hele Dood Normaal.. Zegt Je Broer Ik Heb Een Vriendin En Je Zus En Je Neef En Je Nicht En Jah .... Morgen Hebben Ze Weer Een Ander Dna Heb Je Van Die Mieden Jah We Zoennen Alleen En Over Jongens Laten We Het Dara Niet Over Hebben ...

Wie Van Jullie Vindt Dit Ook Niet Meer Normaal??

Niet normaal, maar goed het blijft ieder zijn eigen beslissing daarover.

01-03-2006, 20:37
wejow sorry ik vind je een DOM WICHT...

sinds wanneer is dat normaal? sinds dat gij deze topic hebt gemaakt

YEAH RIGHT normaal seg je

een vriend, vriendin hebben is haraam.... je mag niet eens met een jongen alleen in een kamer zitte en dan zeg je ngo zoene

oh weet je wat en sex hebben voor het huwelijk is normaal dat word mijn volgende topic...

deze topic is DOM!!

01-03-2006, 20:48

Citaat door soekran:
jullie maken jullie alleen druk om familie en ouders en...vrienden

terwijl jullie vergeten dat de Almachtige en de Verhevene.. dit eigenlijk het aller ergste vind



Assallamoe alaikom je oegtie soekran
Jij hebt gesproken.

zeker groene puntjes waard

01-03-2006, 20:57


ja, allemaal zijn het vieze sluts

02-03-2006, 11:32


hahahahhahahahhahahahhahaha fatimake ahhahahhahahhahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ga stuk .... nu geloof ik het als ze zeggen belgen zijn domm.. lees mijn topic eerst goed a meiske en dan mag gij gij gij gij praten .... en onder aan heb ik staan ... wie van jullie vind dit ook niet normaal .. a nerd

02-03-2006, 11:45

Citaat:
Geplaatst dooranissa2005
hahahahhahahahhahahahhahaha fatimake ahhahahhahahhahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ga stuk .... nu geloof ik het als ze zeggen belgen zijn domm.. lees mijn topic eerst goed a meiske en dan mag gij gij gij gij praten .... en onder aan heb ik staan ... wie van jullie vind dit ook niet normaal .. a nerd
wete denkt wat je wilt denken maar vfind je zelf heel dom... ps: Ja belgen zijn dom jammer dat je zo over hyun denkt....MAAR IK BEN MAROKAAN

....tfoe deze topic trekt op niks!!!

[QUOTE]Geplaatst door anissa2005
Tegenwoordig Is Het Normaal Om Een Vriend Of Vriendin Te Hebben !!!!

Hele Dood Normaal.. Zegt Je Broer Ik Heb Een Vriendin En Je Zus En Je Neef En Je Nicht En Jah .... Morgen Hebben Ze Weer Een Ander Dna Heb Je Van Die Mieden Jah We Zoennen Alleen En Over Jongens Laten We Het Dara Niet Over Hebben ...

Wie Van Jullie Vindt Dit Ook Niet Meer Normaal??[/QUOTE]

zie je zegt het zelf lees je topic nog eens na meid... wat ik begrepen heb in je topic dat jij dat nromaal vind en mijn mening >>
HARAAM wie is hier nu de domme ik of jij!!!....

02-03-2006, 11:51
ahwhwhhawhwahwahwahwahwaaaaaaaahhhhawhawhwhahwahwa hwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhawhhwahwahwahwahwahwhwahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhh Ik Ga Dood Hierzooooooooooooooooooo Ik Zeg Niks Meer Hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhawhwhahwahwahwahwhawhahwah waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a

Pagina's : [1] 2