Bekijk volle/desktop versie : wie gaat naar de TANS GALA



Pagina's : [1] 2

01-03-2006, 00:11
hoi dames
het is weer zover, as zaterdag is het tansgala
ik vraag me af wie er naar toe gaat
en wie is weleens eerder aanwezig geweest bij een tansgala
en ook bij een debat, lezing enz
ik hoor graag jullie ervaring

01-03-2006, 00:13


ik ga zeker niet, daar is bullshit. marokkanen kunnen geen gala houden, dan moet je bij de tata's zijn.

01-03-2006, 00:18
''De kaarten voor het gala kosten €55,- Dit is inclusief een uitgebreid halal buffet, onbeperkt drinken en een spetterende show vol verrassingen. Voor kaarten kun je terecht bij de 150 verkooppunten van Music Store.''


wajow voor 55 euro maar ik een super maaltijd, voorgerecht,nagerecht enz enz...met al je vriendinnen dansen en gezellig doen

Veeeeelll gezelliger..en bespaard je heel wat centjes.

01-03-2006, 00:19
Wat voor lezing word er gehouden?

01-03-2006, 00:20


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee naj
je mag ook die maaltijd voor mij klaar maken
maar denk er om geen bami he:hehe:

01-03-2006, 00:26
jawel bami is lekker

01-03-2006, 00:31

Citaat door najlae_tanger:
''De kaarten voor het gala kosten €55,- Dit is inclusief een uitgebreid halal buffet, onbeperkt drinken en een spetterende show vol verrassingen. Voor kaarten kun je terecht bij de 150 verkooppunten van Music Store.''


wajow voor 55 euro maar ik een super maaltijd, voorgerecht,nagerecht enz enz...met al je vriendinnen dansen en gezellig doen

Veeeeelll gezelliger..en bespaard je heel wat centjes.
Zullen wij dan maar zelf een FANS gala houden? Lekker gezellig samen koken, heerlijk eten, dansen, kletsen... en die 55 euro mag dan bij mij ingeleverd worden!

01-03-2006, 00:51

Citaat door Sammargirl:
Zullen wij dan maar zelf een FANS gala houden? Lekker gezellig samen koken, heerlijk eten, dansen, kletsen... en die 55 euro mag dan bij mij ingeleverd worden!
wollahillah als iedereen alleen maar 15 euro gaf ipv 55 en er is hoge opkomst,dan kan je een gigantische zaal huren,muziek,eten en drinken hapjes...

55 euro pff, wesh denken ze dat geld op je rug groeit.

met zorgverzekering van tegenwoordig

01-03-2006, 02:44
TANS is troep. Het is voor mensen die zichzelf beter vinden dan anderen met hun Armani-pakjes en galajurken. Als moslim heb je daar niets te zoeken.

01-03-2006, 09:15
he najib ieder mens moet voor zichzelf weten.
kouzkouz, er worden verschillend lezingen gehouden bv over politiek, geloof, jongeren enz, persoonlijk vind het erg leuk

he naj je gaat toch niet je eigen tansgala organiseren???????????? zal larous niet zo leuk vinden hihihii

01-03-2006, 09:23
Ben in het verleden ééns geweest. Vond het niet echt wat. Het is meer voor de 'ons kent ons' volkjes die graag visitekaartjes uitwisselen. Zogenaamd netwerken en voor de dames die nog vrijgezel zijn, zoekende naar een hoogopgeleidde partner.

Het was redelijk saai.

Eurabia gala is veel beter. Je voelt je daar meer welkom dan bij tans.

Groet,

DHW

01-03-2006, 09:31
ik ben indd wel eens geweest en vond het altijd zeer geslaagd
mijn zus zat in de organisatie en we hielpen vaak mee
maar ik ging er heen ook toen ik getrouwd was. maar we gaan vaak met een hele grote groep: broers nichten zwagers vriendinnen zussen en waken het zelf wel gezellig
ben ook een paar keer bij eurabia geweest, vond het ook wel leuk maar er komt een ander volk dan bij tans

01-03-2006, 12:07



Citaat door Najib26:
TANS is troep. Het is voor mensen die zichzelf beter vinden dan anderen met hun Armani-pakjes en galajurken. Als moslim heb je daar niets te zoeken.
Van het woordje TANS tot aan het woordje galajurken'' ben ik het helemaal met je eens,lijkt me ook troep man...beetje sjiekie lopen doen omdat je hoog opgeleid bent, ga slapen man.

01-03-2006, 12:23

Citaat door najlae_tanger:
''De kaarten voor het gala kosten €55,- Dit is inclusief een uitgebreid halal buffet, onbeperkt drinken en een spetterende show vol verrassingen. Voor kaarten kun je terecht bij de 150 verkooppunten van Music Store.''


wajow voor 55 euro maar ik een super maaltijd, voorgerecht,nagerecht enz enz...met al je vriendinnen dansen en gezellig doen

Veeeeelll gezelliger..en bespaard je heel wat centjes.

!!

01-03-2006, 13:43
Van het woordje TANS tot aan het woordje galajurken'' ben ik het helemaal met je eens,lijkt me ook troep man...beetje sjiekie lopen doen omdat je hoog opgeleid bent, ga slapen man

he najlae ben je jaloers?????????????????
ga dan ook zou ik zeggen
sjiekie?????????????????????????????wat heeft sjiekie met hoog opgeleid zijn te maken

Pagina's : [1] 2