Bekijk volle/desktop versie : hier kunnen Affelay en Aissati nog wat van leren!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

28-02-2006, 14:40
Turkse Belg wil geen Rode Duivel zijn

Önder Turaci heeft zijn eerste invitatie voor het Belgische nationale elftal geweigerd. De verdediger met de Belgische en de Turkse nationaliteit wil liever voor Turkije uitkomen.
Bondscoach René Vandereycken vindt de gang van zaken vreemd. 'We hadden er na de match tegen Luxemburg nog in alle rust over kunnen praten. Een oefenduel spelen met de Rode Duivels had zijn kansen om nog voor zijn geboorteland te spelen niet in gevaar gebracht', aldus de keuzeheer die de werkwijze van Turaci als 'stuntelig' omschreef.

De kansen voor Turaci om voor de Turkse nationale ploeg uit te komen zijn toch al klein. De FIFA is van mening dat de 24-jarige verdediger zijn keuze te laat (op zijn 23e) kenbaar heeft gemaakt. Turaci speelde in het verleden al jeugdinterlands voor België.

Turaci verdient zijn brood tegenwoordig wel in Turkije. De verdediger staat voor het tweede seizoen onder contract bij Fenerbahçe. In België speelde hij voor La Louvière en Standard Luik.

28-02-2006, 14:49


hahaahahah die heeft gelijk en zo hoort dat

28-02-2006, 14:55
turken zijn trots op hun land


wij moeten daar een voorbeeld van nemen

28-02-2006, 14:57
Wat moeten ze ervan leren dan?! Turkije kan nog een beetje ballen, Marokko bakt er niks van.

28-02-2006, 14:57



Citaat door banned:
turken zijn trots op hun land


wij moeten daar een voorbeeld van nemen
alleen Yilderim van heerenveen is er niet trots op. maar dat is ook de reden waarom hij dubbel en hard is genaaid door van Basten. daarom mag ik van Basten echt

28-02-2006, 14:58
Respect voor Karim el Ahmadi, Ali Boussaboun, Anouar Diba, Said Boutahar en Mbark Boussoufa.

28-02-2006, 15:08

Citaat door Master_Mocro:
Respect voor Karim el Ahmadi, Ali Boussaboun, Anouar Diba, Said Boutahar en Mbark Boussoufa.
Als die jongen de kans zouden krijgen in het Mederlands elftal dan ouden zij ht niet laten liggen. geloof me. Dan heb ik het niet over Jong Oranje, maar over het grote Oranje.

28-02-2006, 15:09

Citaat door Master_Mocro:
Respect voor Karim el Ahmadi, Ali Boussaboun, Anouar Diba, Said Boutahar en Mbark Boussoufa.
zeker respect, ik gun het Boussoufa echt om in het Marokkaanse elftal te spelen, wordt hij ook beloond voor zijn goede spel

28-02-2006, 15:11

Citaat door Don Vito:
Als die jongen de kans zouden krijgen in het Mederlands elftal dan ouden zij ht niet laten liggen. geloof me. Dan heb ik het niet over Jong Oranje, maar over het grote Oranje.
ze speelden allemaal in jeugd-teams van oranje, maar hebben uiteindelijk toch voor Marokko gekozen. zoiets heet ''liefde voor je land''

28-02-2006, 15:13
haaha.. vinden jullie het gek..

turkije staat ver boven belgie op de wereldranglijst

28-02-2006, 16:05
Ach laat die turk lekker voor turkije of belgie spelen.

Nederland is gewoon beter een heeft ambities en een goed team. Beter kiezen die 2 daar voor, zitten er ook weer meer psv-ers in het Nl-s elftal.

28-02-2006, 16:16
Turken... we kunnen zeggen wat we willen maar dat zijn mensen met TROTS!

28-02-2006, 16:19



Citaat door bentalassel:
Turken... we kunnen zeggen wat we willen maar dat zijn mensen met TROTS!
jah.. kijk maar naar Yildrim



Als hij tussen nederland of turkije kon kiezen zou hij standaard voor nl hebben gekozen...

28-02-2006, 16:33

Citaat door Master_Mocro:
Respect voor Karim el Ahmadi, Ali Boussaboun, Anouar Diba, Said Boutahar en Mbark Boussoufa.
Wajoww zie ik nou egt GEEN Sektioui staaan??????


28-02-2006, 16:46

Citaat door Master_Mocro:
Respect voor Karim el Ahmadi, Ali Boussaboun, Anouar Diba, Said Boutahar en Mbark Boussoufa.
Sektioui, Boukhari, Ramzi, allemaal respect voor ze

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9