Bekijk volle/desktop versie : Laatste Geruchten...



28-02-2006, 12:30
zet ze allemaal hier:

Ruud van Nistelrooy vertrekt bij ManU, hij kan naar Real of Barcelona

Barcelona wil Cristian Chivu in de zomer halen

Feyenoord heeft interesse in Sparta-middenvelder Antony Obodai

Michael Ballack speelt volgend seizoen bij Chelsea

Samuel Eto'o is het racisme in Spanje zat en wil naar Chelsea

Real wil Ronaldo ruilen voor Thierry Henry

Ook Newcastle United heeft belangstelling voor Ronaldo

Milan-spits Andrei Shevchenko staat op het punt te tekenen bij Chelsea

De Russische voetbalbond wil Guus Hiddink als technisch directeur

Cambuur-coach Roy Wesseling traint volgend seizoen Heracles Almelo

Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen


Ik heb niet gezegd dat ze allemaal waar zijn

28-02-2006, 12:42



Citaat door Maroc_4_ever:
zet ze allemaal hier:

Ruud van Nistelrooy vertrekt bij ManU, hij kan naar Real of Barcelona ----> die zal niet naar Barca komen

Barcelona wil Cristian Chivu in de zomer halen -------> er zijn wel geruchten dat hij inderdaad gelinkt wordt met Barca

Feyenoord heeft interesse in Sparta-middenvelder Antony Obodai ----> dat klopt ..Feyenoord is achter hem aan

Michael Ballack speelt volgend seizoen bij Chelsea ----> die zal niet bij Chelsea te bewonderen zijn maar bij Inter of Manchster United

Samuel Eto'o is het racisme in Spanje zat en wil naar Chelsea ----> die blijft mooi bij Barca

Real wil Ronaldo ruilen voor Thierry Henry ----> Henry heeft al bij Barca getekend

Ook Newcastle United heeft belangstelling voor Ronaldo ----> klopt heb ik ook gelezen

Milan-spits Andrei Shevchenko staat op het punt te tekenen bij Chelsea ----> het is een voormalige rus dus het zou wel kloppen en de eigenaar is ook een Rus

De Russische voetbalbond wil Guus Hiddink als technisch directeur ---> guus is overal in beeld

Cambuur-coach Roy Wesseling traint volgend seizoen Heracles Almelo ----> Roy Wessling heb ik als trainer meegemaakt bij Turkiyemspor

Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen ----> heb ik ook gelezen


Ik heb niet gezegd dat ze allemaal waar zijn
Ruud van Nistelrooy vertrekt bij ManU, hij kan naar Real of Barcelona ----> die zal niet naar Barca komen

Barcelona wil Cristian Chivu in de zomer halen -------> er zijn wel geruchten dat hij inderdaad gelinkt wordt met Barca

Feyenoord heeft interesse in Sparta-middenvelder Antony Obodai ----> dat klopt ..Feyenoord is achter hem aan

Michael Ballack speelt volgend seizoen bij Chelsea ----> die zal niet bij Chelsea te bewonderen zijn maar bij Inter of Manchster United

Samuel Eto'o is het racisme in Spanje zat en wil naar Chelsea ----> die blijft mooi bij Barca

Real wil Ronaldo ruilen voor Thierry Henry ----> Henry heeft al bij Barca getekend

Ook Newcastle United heeft belangstelling voor Ronaldo ----> klopt heb ik ook gelezen

Milan-spits Andrei Shevchenko staat op het punt te tekenen bij Chelsea ----> het is een voormalige rus dus het zou wel kloppen en de eigenaar is ook een Rus

De Russische voetbalbond wil Guus Hiddink als technisch directeur ---> guus is overal in beeld

Cambuur-coach Roy Wesseling traint volgend seizoen Heracles Almelo ----> Roy Wessling heb ik als trainer meegemaakt bij Turkiyemspor

Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen ----> heb ik ook gelezen

28-02-2006, 12:44
haha.. die van eto'o vond ik ook bla

28-02-2006, 12:47
oke, helemaal off-topic maar dounia henia toch?
ik heb een vraag

ik wil die nieuwe t-shirts van marokko kopen, maar waar verkopen ze die, ik wil die liefst in belgie kopen.

28-02-2006, 12:49



Citaat door Malines_city:
oke, helemaal off-topic maar dounia henia toch?
ik heb een vraag

ik wil die nieuwe t-shirts van marokko kopen, maar waar verkopen ze die, ik wil die liefst in belgie kopen.
In April zullen ze in elke winkel te vinden zijn en als je niet kunt wachten ..ga dan naar de nikeshop van PSV en daar zal je die op 28 maart vinden

28-02-2006, 12:52

Citaat door LaasteGeruchten:
In April zullen ze in elke winkel te vinden zijn en als je niet kunt wachten ..ga dan naar de nikeshop van PSV en daar zal je die op 28 maart vinden
waar kan je die tenues en trainingspakken in amsterdam vinden?


28-02-2006, 13:01

Citaat door Maroc_4_ever:
waar kan je die tenues en trainingspakken in amsterdam vinden?

In Nieuwendijk bij een Sportzaak aan de rechterkant als je de straat oploopt vanuit Centraal station ...Sportzaak is in de buurt van Game winkel aan de linkerkant..is gewoon paar meters lopen (ongeveer 40 meter vanuit waar de toezichtcamera's hangen) ...alleen ik heb de naam van de sportzaak vergeten

28-02-2006, 13:57

Citaat door Maroc_4_ever:
zet ze allemaal hier:

Ruud van Nistelrooy vertrekt bij ManU, hij kan naar Real of Barcelona

Barcelona wil Cristian Chivu in de zomer halen

Feyenoord heeft interesse in Sparta-middenvelder Antony Obodai

Michael Ballack speelt volgend seizoen bij Chelsea

Samuel Eto'o is het racisme in Spanje zat en wil naar Chelsea

Real wil Ronaldo ruilen voor Thierry Henry

Ook Newcastle United heeft belangstelling voor Ronaldo

Milan-spits Andrei Shevchenko staat op het punt te tekenen bij Chelsea

De Russische voetbalbond wil Guus Hiddink als technisch directeur

Cambuur-coach Roy Wesseling traint volgend seizoen Heracles Almelo

Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen


Ik heb niet gezegd dat ze allemaal waar zijn
kort maar krachtig: Je loopt achter.

dat shevchenko naar chelsea zou gaan is very very oud nieuws. jij zegt staat op het punt, maar hij gaat al als het goed is aan het eind van dit seizoen. en dit heb ik honderd jaar geleden al gezegt in een topic. ( zoek die maar op ) en jij bent niet de enige, er zijn naast jou ook nog andere mensen die samen met jou achterlopen.

28-02-2006, 14:08
Amsterdam :

Accent sport
Keizersgracht 506
tel: 020-6833937

Accent sport
J.P. Heyestraat 182
tel:

Coach
Nieuwedijk 102
tel: 020-6277096

Decathlon
Arena BD 101
tel: 020-5659120

Duo Sport
Raadhuisstraat 30-40
tel: 020-5304169

Intersport Duo
Gelderlandplein 44
tel: 020-6442442

Perry sport
Kalverstraat 99
tel: 020-6247131

Sport Sensation
Nieuwendijk 156-B
tel: 020-3300294

Sportpaleis sinds 1926
Jan van Galenstraat 51
tel: 020-6184395


Ik had ze laatst gebeld, en ze zeiden dat de tenue's pas eind maart binnen krijgen.

28-02-2006, 14:16

Citaat door LaasteGeruchten:
Ruud van Nistelrooy vertrekt bij ManU, hij kan naar Real of Barcelona ----> die zal niet naar Barca komen

Barcelona wil Cristian Chivu in de zomer halen -------> er zijn wel geruchten dat hij inderdaad gelinkt wordt met Barca

Feyenoord heeft interesse in Sparta-middenvelder Antony Obodai ----> dat klopt ..Feyenoord is achter hem aan

Michael Ballack speelt volgend seizoen bij Chelsea ----> die zal niet bij Chelsea te bewonderen zijn maar bij Inter of Manchster United

Samuel Eto'o is het racisme in Spanje zat en wil naar Chelsea ----> die blijft mooi bij Barca

Real wil Ronaldo ruilen voor Thierry Henry ----> Henry heeft al bij Barca getekend

Ook Newcastle United heeft belangstelling voor Ronaldo ----> klopt heb ik ook gelezen

Milan-spits Andrei Shevchenko staat op het punt te tekenen bij Chelsea ----> het is een voormalige rus dus het zou wel kloppen en de eigenaar is ook een Rus

De Russische voetbalbond wil Guus Hiddink als technisch directeur ---> guus is overal in beeld

Cambuur-coach Roy Wesseling traint volgend seizoen Heracles Almelo ----> Roy Wessling heb ik als trainer meegemaakt bij Turkiyemspor

Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen ----> heb ik ook gelezen
eerlijk gezegt kom je altijd met goed nieuws, alleen dit keer heb ik je op een foutje betrapt. volgens jou gaat ballack naar milan of manchester united, maar is niet zo. lees dit eens:


Ballack naar Chelsea

De soap rond de Duitse vedette Michael Ballack lijkt beslist.
Ballack zou een contract gaan tekenen bij Chelsea, dit verkoos de Duitser boven o.a. Inter Milan, Juventus, Real Madrid en AC Milan.

en ook nog dit:
Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen ----> heb ik ook gelezen
misschien wil ajax em wel terug, maar hij weet helemaal niets.

Gronkjaer weet niets van Ajax

Jesper Gronkjaer heeft in de Deense sportkrant Ekstra Bladet de geruchten omtrent een terugkeer bij Ajax de kop ingedrukt. De aanvaller wil eerste de situatie bij zijn huidige club VfB Stuttgart aankijken.

De Vleugelspeler van VfB Stuttgart, ziet nieuwe speelkansen. Het ontslag van Giovanni Trappatoni komt mij niet slecht uit, onze nieuwe trainer Armin Veh speelt veel aanvallender, dus weer meer kansen op spelen.

Gronkjaer speelde al bij de Amsterdammers tot 2000, hij verruilde Ajax toen voor Chelsea en kende daarna weinig succesvolle periodes bij Birmingham City, Atlético Madrid en Stuttgart.

Overigens weet Gronkjaer wel te melden dat hij het toch fijn vind dat een club als Ajax intresse in hem toont, maar hij wil zich eerst bewijzen bij het Duitse VfB Stuttgart.


Bron: Jordy Smeyers


28-02-2006, 14:58

Citaat door xxxMarokinoxxx:
eerlijk gezegt kom je altijd met goed nieuws, alleen dit keer heb ik je op een foutje betrapt. volgens jou gaat ballack naar milan of manchester united, maar is niet zo. lees dit eens:


Ballack naar Chelsea

De soap rond de Duitse vedette Michael Ballack lijkt beslist.
Ballack zou een contract gaan tekenen bij Chelsea, dit verkoos de Duitser boven o.a. Inter Milan, Juventus, Real Madrid en AC Milan.

en ook nog dit:
Ajax zou Jesper Gronkjær weer terug willen halen ----> heb ik ook gelezen
misschien wil ajax em wel terug, maar hij weet helemaal niets.

Gronkjaer weet niets van Ajax

Jesper Gronkjaer heeft in de Deense sportkrant Ekstra Bladet de geruchten omtrent een terugkeer bij Ajax de kop ingedrukt. De aanvaller wil eerste de situatie bij zijn huidige club VfB Stuttgart aankijken.

De Vleugelspeler van VfB Stuttgart, ziet nieuwe speelkansen. Het ontslag van Giovanni Trappatoni komt mij niet slecht uit, onze nieuwe trainer Armin Veh speelt veel aanvallender, dus weer meer kansen op spelen.

Gronkjaer speelde al bij de Amsterdammers tot 2000, hij verruilde Ajax toen voor Chelsea en kende daarna weinig succesvolle periodes bij Birmingham City, Atlético Madrid en Stuttgart.

Overigens weet Gronkjaer wel te melden dat hij het toch fijn vind dat een club als Ajax intresse in hem toont, maar hij wil zich eerst bewijzen bij het Duitse VfB Stuttgart.


Bron: Jordy Smeyers

even correctie : je zegt dat ik milan had gezegd maar Inter die heb ik gezegd ...terug naar onderwerp die jij gezet hebt

Hij heeft nooit bij Chelsea getekend en hij zal daar ook nooit voetballen ..er zijn 2 clubs buiten Bayern Munchen

Inter Milan of Manchster United 1 van hun zal het worden..er is niks getekend dat zijn alleen maar bla bla verhaaltjes van Media om hem onder de druk te zetten zodat hij dan gaat praten

28-02-2006, 15:01

Citaat door LaasteGeruchten:
In April zullen ze in elke winkel te vinden zijn en als je niet kunt wachten ..ga dan naar de nikeshop van PSV en daar zal je die op 28 maart vinden
stank u

28-02-2006, 15:29


dit is geen gerucht:

Voorzitter Real Madrid stapt op

http://www.nu.nl/news/684045/43/Voorzitter_Real_Madrid_stapt_op.html

28-02-2006, 15:39

Citaat door Don_Zakaria:
dit is geen gerucht:

Voorzitter Real Madrid stapt op

http://www.nu.nl/news/684045/43/Voorzitter_Real_Madrid_stapt_op.html
hahaah Nederlandse kranten die komen nu pas ermee

Marokko.nl sportkrant gisteren al om 20.30 uur

28-02-2006, 16:25

Citaat door LaasteGeruchten:
hahaah Nederlandse kranten die komen nu pas ermee

Marokko.nl sportkrant gisteren al om 20.30 uur
ben jij hoofdredacteur of wat?