Bekijk volle/desktop versie : Lees dit, shockerend!



Pagina's : [1] 2 3

28-02-2006, 09:05
Dit heb ik van een forum van een andere site gehaald. Ik sta paf van deze verhalen. Zou dit waar zijn. [/SIZE]



[SIZE="3"]Seks in ruil voor de juiste documenten (MA)

Een nachtje seks met westerse jongens in ruil voor de juiste documenten



Arme Marokkaanse meisjes willen maar al te graag een bruidegom uit Europa en hebben daar zowat alles voor over. ,,Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten'', zegt Ahmed uit Brussel. ,,Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan.''

De avond valt in Tanger. Meisjes maken een avondwandeling langs de grote winkelstraat. Ze willen zien, maar vooral gezien worden. Groepjes jongens hangen maar wat rond. Op de dijk, bij een zacht zeebriesje, wordt hier en daar geflirt. Er vallen weinig woorden, maar de ogen van de jongens en meisjes spreken boekdelen. Jonge koppels maken vluchtige afspraakjes. ,,Van liefde is echter geen sprake'', zegt Said, een toerist van 21. ,,In Marokko is het huwelijk big business geworden. Vrijgezellen zijn niet langer op zoek naar een geliefde, maar naar iemand die hun leven een kapitaalinjectie geeft. De armoede verteert dit land, het maakt van haar inwoners gevoelloze materialisten. Voor de Arabische Romeo en Julia is hier geen toekomst.''

Velen dromen daarom van een leven in een ander land, het liefst ergens overzee. Sommige avonturiers vluchten 's nachts met een bootje naar Spanje. Maar wie watervrees heeft, slaat liever iemand uit Europa aan de haak. Vooral Tanger wordt in de zomer overspoeld door Marokkanen uit het buitenland. En dat tot groot genoegen van talrijke arme Marokkaanse meiden. Zonder veel omwegen azen ze op Europese verblijfsdocumenten in ruil voor geld of seks. Naima uit Antwerpen: ,,In de discotheek maakte ik kennis met een Marokkaans meisje uit Casablanca. Al snel vroeg ze me hoeveel mijn broers moesten kosten. Ik antwoordde haar dat mijn broers niet te koop zijn, maar ze bleef aandringen. Ze wilde weg uit Marokko, ze was het land beu en zocht een jongen uit Europa. Ik grapte dat één van mijn broers 10.000 euro vraagt. Dan kon ze niet betalen, zei ze ernstig. Waarna ze vroeg of we niet op een andere manier tot een akkoord konden komen."

Ahmed, een twintiger uit Brussel, is op doorreis in Tanger. Hij wordt voortdurend geconfronteerd met wanhopige ruilhandel: een avondje stappen voor papieren, een nachtje seks voor de juiste documenten... Het zijn voorstellen die jongens uit Europa vaak te horen krijgen. ,,Tot vervelens toe'', vindt Ahmed. ,,En ieder jaar wordt het erger. Ze zien ons als wandelende verblijfsdocumenten. Ze schamen zich niet om wat ze 's nachts uitvreten op de dijk. Het is ronduit walgelijk en choquerend. Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan. Hoeren zijn het!''

De oudere generatie Marokkanen vindt dan weer dat de in Europa wonende jongeren niet deugen. ,,Ze zijn verwesterd, ook in hun seksueel gedrag'', zegt de 70-jarige Fatima uit Tanger. ,,De buitenlanders hebben hun onbegrensde seksmoraal naar Marokko geïmporteerd en onze jeugd op het verkeerde pad gezet.''

Uiteraard zijn er verschillen in de seksuele moraal tussen Marokko en Europa. Zo voelt 86 procent van de vrouwen in Marokko zich seksueel geïntimideerd op straat. Van 'Geil wijf, mag ik eens onder je rok kruipen.' tot 'Ik wil je likken.', ik heb het zelf allemaal op straat meermaals mogen aanhoren. Zelfs zwangere vrouwen blijven niet gespaard van seksistisch commentaar. 'Schaam je, je heb geneukt en nu ben je zwanger', kreeg mijn zwangere nicht van een gestoorde man uit Tanger te horen.


Marokko is een tweede Thailand.

Een jonge vrouw op een balkon in Tanger knipoogt stiekem naar een jongeman drie verdiepingen lager. Zo ging het vroeger ook: geliefden gaven signalen in een raamkiertje, kropen 's nachts op het dak voor een kus of een melige liefdesverklaring. Alles verliep stiekem.

Uit vrees voor familie- en seksschandalen knijpt de Marokkaanse samenleving nog altijd liever een oogje dicht. Dat er 's nachts massaal op straat geneukt wordt, is een publieksgeheim. Ik zie vanuit mijn balkon hoe een vrouw zich neervlijt op een buitentrap. Ze trekt haar kleren omhoog en opent haar benen. Een man laat zijn broek zakken en bekruipt zijn nachtelijke prooi. In een mum van tijd is de klus geklaard. De man wordt door zijn vrienden opgepikt. Ze vertrekken met gierende banden. De vrouw loopt gewoon verder de nacht in, allicht op zoek naar een volgende klant. ,,En toch houden de Marokkanen vol dat hun land niet seksueel verdorven is. Ik erger me mateloos aan die hypocrisie'', vertelt een Brusselse vrouw. ,,Op hotel mag ik niet met mijn vriend op dezelfde kamer slapen omdat we niet getrouwd zijn. Maar de Saoedische sekstoeristen mogen wel Marokkaanse hoeren op hun hotelkamer ontvangen. De petroldollars staan dan plots boven iedere wet op zedigheid. Het sekstoerisme bloeit als nooit tevoren in Marokko. Ik zie het met mijn eigen ogen. Marokko is een tweede Thailand.''

28-02-2006, 09:08




Zulke verhalen doen je wel wat.

28-02-2006, 09:15
Helaas is het wel de werkelijkhied, ik kon het eerst ook niet geloven totdat ik vorig jaar met eigen ogen heb gezien!!

28-02-2006, 09:19
Ya Allah, waar gaat dit heen!

28-02-2006, 09:24


Marokko is echt niet meer wat het geweest is... toen ik 2 jaar geleden met m'n man in Tanger was... kon ik niet geloven wat ik zag... en het wordt gewoon getollereerd.... En ik maar denken dat Marokko een Islamitisch land is..

28-02-2006, 09:25
Dit komt zeker voor in Marokko, maar we moeten nu niet gaan denken dat het overal is .

28-02-2006, 09:28
Komt echt zeker voor in marokko.

2 jaar geleden in marokko, alhociema, kwam ik een vrouw tegen en die zei tegen mij:
Als je broer neit getrouwd was dan had ik echt papieren voor geld met hem willen maken.
Ik heb hier een man en 2 kinderen, maar ik heb er alles voor over om naar europa te gaan.
Ik zou hem en mijn kinderen ook daarvoor in de steek laten; immers ik heb geen toekomst hier.

Ik was sprakeloos.

28-02-2006, 09:30
Allatiefffff, Allah ienejine. Mogge Allah ons houden in onze soutra

28-02-2006, 09:39

Citaat door Mozhima1:
Komt echt zeker voor in marokko.

2 jaar geleden in marokko, alhociema, kwam ik een vrouw tegen en die zei tegen mij:
Als je broer neit getrouwd was dan had ik echt papieren voor geld met hem willen maken.
Ik heb hier een man en 2 kinderen, maar ik heb er alles voor over om naar europa te gaan.
Ik zou hem en mijn kinderen ook daarvoor in de steek laten; immers ik heb geen toekomst hier.

Ik was sprakeloos.
Zo, dan ben je echt hopeloos.

28-02-2006, 10:22
Die vrouw kwam henna op mijn handen doen en mijn schoonzus was van alles aan het filmen en dat gesprek staat er ook op.
Zeker hopeloos..

28-02-2006, 10:32
dit is zo triest.. wallah zo erg...je nu steeds vaker dit soort verhalen..ze worden steeds hopelozer..

28-02-2006, 11:03
wejouwww echt erg wellah ....

28-02-2006, 14:06


weet je wat helemaal erg was
mijn broer ging een keer met vrienden naar marokko (khenifra) op een gegeven moment kwam er een man naar ze toe hij zegt tegen ze ik wil met jullie onderhandelen tegen een goede prijs, want hij had waarschijnlijk geld nodig en zei tegen de jongens jullie krijgen mijn dochter(ers) in ruil voor geld dan staan ze de hele nacht tot jullie beschikking
toen ik dit hoorde dacht ik gadver wat is dit voor ranzigs je stimuleert je eigen vlees en bloed tot prostitutie, en dat alleen voor geld
yek
allah ister

28-02-2006, 14:13

Citaat door noukha:
weet je wat helemaal erg was
mijn broer ging een keer met vrienden naar marokko (khenifra) op een gegeven moment kwam er een man naar ze toe hij zegt tegen ze ik wil met jullie onderhandelen tegen een goede prijs, want hij had waarschijnlijk geld nodig en zei tegen de jongens jullie krijgen mijn dochter(ers) in ruil voor geld dan staan ze de hele nacht tot jullie beschikking
toen ik dit hoorde dacht ik gadver wat is dit voor ranzigs je stimuleert je eigen vlees en bloed tot prostitutie, en dat alleen voor geld
yek
allah ister
Je eigen dochters!

28-02-2006, 14:17

Citaat door engeltje4evaah:
Je eigen dochters!
en wat deden de jongens msaken die namen de eerst de beste taxi en gingen weg uit die stad en ze hadden allemaal gezworen nooit meer maar dan ook nooit meer naar die stad te gaan

Pagina's : [1] 2 3