Bekijk volle/desktop versie : Cursus Rifijns Tamazight



Pagina's : [1] 2

27-02-2006, 18:37
Cursus Tarifit-Tamazight: Niveau 1 voor beginners in Tilburg

Doelstelling
Doel van de cursus is het leren communiceren in het Tarifit-Berbers over uiteenlopende onderwerpen zoals kennismaking met berberstaligen, vragen naar de weg, bezoek ontvangen, praten over het weer enzovoort.

Aan het eind van de cursus, heb je voldoende woordenschat in de taal, ken je de meeste gangbaar uitdrukkingen en je bent in staat om basis gespreken in het Tarifit-Berbers te kunnen volgen en voeren. Dit is zeker handig als je familie en kennissen in Marokko hebt, want je kunt direct met die mensen daar communiceren zonder tussenpersoon; het is ook de beste manier om je taalvaardigheid in de taal te verbeteren.

Deze cursus 'niveau 1voor beginners bestaat uit 10 lessen. Na deze cursus kan men door gaan met een vervolgcursus: niveau 2.

Locatie: Wijkcemtrum De Nieuwe Stede (Capucijnenstraat 156 5025 LK TILBURG)

Tijdstip: Woensdagavond van 19.30 tot 21.30 uur

Begindatum: 8 maart 2006
Cursusmateriaal

- Dictaat

-Geluidsmateriaal (CD met opgenomen dialogen en oefeningen)

Voor Vragen of aanmeldingen:

Graag contact opnemen met: Berber-tilburg@lisaan-iles.com


Cursus Tarifit-Berbers: Niveau 1 voor beginners in Rotterdam

Doelstelling
Doel van de cursus is het leren communiceren in het Tarifit-Berbers over uiteenlopende onderwerpen zoals kennismaking met berberstaligen, vragen naar de weg, bezoek ontvangen, praten over het weer enzovoort.

Aan het eind van de cursus, heb je voldoende woordenschat in de taal, ken je de meeste gangbaar uitdrukkingen en je bent in staat om basis gespreken in het Tarifit-Berbers te kunnen volgen en voeren. Dit is zeker handig als je familie en kennissen in Marokko hebt, want je kunt direct met die mensen daar communiceren zonder tussenpersoon; het is ook de beste manier om je taalvaardigheid in de taal te verbeteren.

Deze cursus 'niveau 1voor beginners bestaat uit 10 lessen. Na deze cursus kan men door gaan met een vervolgcursus: niveau 2.

Locatie: Rotterdam (adres wordt binnenkort bekend)

Tijdstip: Zaterdagochtend van 10.30 tot 12.30 uur

Begindatum: 11 maart 2006

Cursusmateriaal
- Dictaat.
-Geluidsmateriaal (CD met opgenomen dialogen en oefeningen)

Voor Vragen of aanmeldingen graag contact opnemen met: Yahya Erramdani: Berber-rotterdam@lisaan-iles.com



Verder informatie: http://www.lisaan-iles.com

27-02-2006, 18:49


Wat super dat het er nu ook is!!
Werd tijd. Alleen jammer dat ik er geen tijd voor heb anders had ik het wel zeker wel aan deelgenomen.

27-02-2006, 18:55

Citaat door safae_meknesia:
Wat super dat het er nu ook is!!
Werd tijd. Alleen jammer dat ik er geen tijd voor heb anders had ik het wel zeker wel aan deelgenomen.
het is een jaarlijks terug komend curcus...niet getreurt

27-02-2006, 19:13

Citaat door Shirin17:
kan het lkkr al


mensen die in snelle tempo het berbers willen leren

kom naar mij 10 euro voor een half uur gratis thee met koekje

Ik garandeer jullie dat jullie het vloeiend berbers zullen spreken net mensen van de rkempoe


wees er snel bij vol=vol


Uhù
ik ben niet van concurrentie gedient

27-02-2006, 19:14


No Problemo


vrede op aarde

27-02-2006, 19:21

Citaat door Shirin17:
No Problemo


vrede op aarde

27-02-2006, 19:28


27-02-2006, 19:32

Citaat door Shirin17:

haram

27-02-2006, 19:34


maga ??

27-02-2006, 19:35

Citaat door Shirin17:


maga ??
gi thmeghra nu mgha

27-02-2006, 19:36

Citaat door yuba II:
gi thmeghra nu mgha
hahah sorry mr vertaal ff

27-02-2006, 19:38

Citaat door Shirin17:
hahah sorry mr vertaal ff
heheh ken niet. is een rijmpje. als iemand je vraagt magha zeg je: in de bruiloft van mgha. het rijmt

27-02-2006, 19:39


oooo hahaha Okeej k zat kapot ver te denken oef



27-02-2006, 20:14

Citaat door ta7amoesht_:
&dat zeg JY?
ja

iek ish moeslimsh

Pagina's : [1] 2