Bekijk volle/desktop versie : ernstige mishandeling in rotterdam.



Pagina's : [1] 2 3

27-02-2006, 13:58
Op de Nieuwe Binnenweg in afvoerput Rotterdam is een 43-jarige man ernstig mishandeld door drie jongens. Het slachtoffer haalde het in zijn hoofd naar de jongens te kijken. Dat moest hij bekopen met tanden die uit zijn mond werden gemept en kneuzingen over zijn hele lijf. De politie heeft de drie jongens aangehouden

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/ernstige_mishandeling_in_rotte.html

nou is dat grappig nieuws of niet. vooral het vet gedrukte
Jullie mogen gaan raden wat voor nationaliteit die jongens hadden.
Ik denk nederlanders anders hadden ze de nationaliteit er wel bijgezet.

27-02-2006, 15:11



Citaat door smitju:
Op de Nieuwe Binnenweg in afvoerput Rotterdam is een 43-jarige man ernstig mishandeld door drie jongens. Het slachtoffer haalde het in zijn hoofd naar de jongens te kijken. Dat moest hij bekopen met tanden die uit zijn mond werden gemept en kneuzingen over zijn hele lijf. De politie heeft de drie jongens aangehouden

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/0/ernstige_mishandeling_in_rotte.html

nou is dat grappig nieuws of niet. vooral het vet gedrukte
Jullie mogen gaan raden wat voor nationaliteit die jongens hadden.
Ik denk nederlanders anders hadden ze de nationaliteit er wel bijgezet.
Leuke gok, ik vind het geenzins grappig... ik had het leuker gevonden als men iemand had geprobeerd te slaan die de rollen zo net even zou hebben omgekeerd
Die jongens moeten opgepakt worden en in een gesloten inrichting geplaatst worden..

En dat maak ik ook wel eens mee

Van wie u haten groot en klein, zijn de laatsten vaak het meest te vrezen

27-02-2006, 16:06
Ik heb al 20+ jaar doorgebracht op de N.Binneweg, W.Kruiskade ect. en ben nooit aangevallen omdat ik iemand aankeek..

Wie weet wat die man heeft geroepen/gedaan waardoor hij klappen heeft gekregen..
Misschien was hij dronken (en kreeg hij ineens lef) en begon de jongens te beledigen..

27-02-2006, 16:09

Citaat door TurK__:
Ik heb al 20+ jaar doorgebracht op de N.Binneweg, W.Kruiskade ect. en ben nooit aangevallen omdat ik iemand aankeek..

Wie weet wat die man heeft geroepen/gedaan waardoor hij klappen heeft gekregen..
Misschien was hij dronken (en kreeg hij ineens lef) en begon de jongens te beledigen..
Inderdaad, dronken zijn en iemand beledigen rechtvaardigt een ernstige mishandeling natuurlijk wel!

27-02-2006, 16:38



Citaat door sjanghai:
Inderdaad, dronken zijn en iemand beledigen rechtvaardigt een ernstige mishandeling natuurlijk wel!
Het rechtvaardigt het helemaal niet.. Maar als je eens weet hoe lomp bepaalde NLers kunnen worden als ze een glaasje op hebben..

27-02-2006, 16:45

Citaat door TurK__:
Het rechtvaardigt het helemaal niet.. Maar als je eens weet hoe lomp bepaalde NLers kunnen worden als ze een glaasje op hebben..
Worden ze dan net zo lomp als bepaalde xxxxxxxxxx zonder drank op?

27-02-2006, 16:45

Citaat door TurK__:
Het rechtvaardigt het helemaal niet.. Maar als je eens weet hoe lomp bepaalde NLers kunnen worden als ze een glaasje op hebben..
Het is bekend, net zo lomp als turken

je zou toch bijna gaan denken dat ze iets gemeen hebben
wat was het ook al weer
ooh ja, het zijn mensen

27-02-2006, 16:49

Citaat door Zelfkritiek:
Worden ze dan net zo lomp als bepaalde xxxxxxxxxx zonder drank op?
Ik behandel een NLer net zo als ik een Marokkaan behandel of een Antilliaan..

Ik maak geen onderscheid..

27-02-2006, 16:50

Citaat door TurK__:
Ik heb al 20+ jaar doorgebracht op de N.Binneweg, W.Kruiskade ect. en ben nooit aangevallen omdat ik iemand aankeek..

Wie weet wat die man heeft geroepen/gedaan waardoor hij klappen heeft gekregen..
Misschien was hij dronken (en kreeg hij ineens lef) en begon de jongens te beledigen..
misschien val jij wel in een apparte doelgroep

of ben je deelgenoot met speciale bescherming

27-02-2006, 16:51

Citaat door Anne33:
Het is bekend, net zo lomp als turken
je zou toch bijna gaan denken dat ze iets gemeen hebben
wat was het ook al weer
ooh ja, het zijn mensen
Ik heb ook een vriend (een Turk) die helemaal veranderd als hij een paar glaasjes op heeft..
Ik wil daaorm ook niet generaliseren, het ging er mij gewoon om dat het niet zo simpel is als het in de topic word vermeld..

Hij heeft echt geen klappen gekregen alleen maar omdat hij naar ze keek..

Er zit zeker weten meer achter.. Daar ging het me om..

27-02-2006, 16:54

Citaat door datisgeenstijl:
misschien val jij wel in een apparte doelgroep

of ben je deelgenoot met speciale bescherming
Nou ja, waar slaat dat nou weer op..

Als je normaal met mensen omgaat, zullen ze ook normaal met jou omgaan..

Als je dom doet, zullen mensen ook dom doen tegen jou..

27-02-2006, 16:54

Citaat door TurK__:
Ik heb ook een vriend (een Turk) die helemaal veranderd als hij een paar glaasjes op heeft..
Ik wil daaorm ook niet generaliseren, het ging er mij gewoon om dat het niet zo simpel is als het in de topic word vermeld..

Hij heeft echt geen klappen gekregen alleen maar omdat hij naar ze keek..

Er zit zeker weten meer achter.. Daar ging het me om..
Je loopt achter. Als je het nieuws de laatste paar jaar een beetje gevolgd had dan wist je dat mensen tegenwoordig klappen krijgen om niets. Je hebt naar iemand gekeken, je heb 5 seconden te laat je knipperlicht aangedaan toen je rechtsaf wilde, je fietste over een stuk straak waarvan zij vinden dat ze het eigendom in handen hebben ...... vul maar aan

27-02-2006, 16:56



Citaat door Anne33:
Je loopt achter. Als je het nieuws de laatste paar jaar een beetje gevolgd had dan wist je dat mensen tegenwoordig klappen krijgen om niets. Je hebt naar iemand gekeken, je heb 5 seconden te laat je knipperlicht aangedaan toen je rechtsaf wilde, je fietste over een stuk straak waarvan zij vinden dat ze het eigendom in handen hebben ...... vul maar aan
Weet je zeker dat het gaat zoals jij hierboven vermeld.. Of denk je toch na lang na denken dat het allemaal verhaaltjes zijn die je van iemand hebt gehoord of ergens hebt gelezen waarvan je nu (na een tijdje) automatisch ervan uitgaat dat het de gewoonste zaak van de wereld is..

27-02-2006, 17:10

Citaat door TurK__:
Weet je zeker dat het gaat zoals jij hierboven vermeld.. Of denk je toch na lang na denken dat het allemaal verhaaltjes zijn die je van iemand hebt gehoord of ergens hebt gelezen waarvan je nu (na een tijdje) automatisch ervan uitgaat dat het de gewoonste zaak van de wereld is..
Ik denk dat iedereen wel een aantal voorbeelden kan bedenken in zijn/haar directe omgeving. De lontjes worden korter en korter.

27-02-2006, 17:15

Citaat door amused:
Ik denk dat iedereen wel een aantal voorbeelden kan bedenken in zijn/haar directe omgeving. De lontjes worden korter en korter.
Maar niemand die het daadwerkelijk heeft meegemaakt..

Wel typisch..

Ken je het spelletje van "oor tot oor fluisteren" je zal je verbazen hoe het verhaal veranderd als het een paar keer is doorverteld..

Pagina's : [1] 2 3