Bekijk volle/desktop versie : Wie kent dit verschijnsel?



27-02-2006, 12:03
heb ik pas gesiteren gehad:
op het moment dat ik in slaap viel, wil ik wakker worden maar kan mijn lichaam niet bewegen, ik roep mijn man maar je hoort geen geluid! ik voel dan zo'n drukte op mijn borst heel zwaar! elmohim echt ENG!!
ze noemen dat bubarah of zo kent iemand dit en wat is dit eigenlijk precies??

ik geef toe dat ik soms mijn salaat bv 3isae niet op tijd bid

27-02-2006, 12:07


er was werd laatst daarover gepraat op een topic dat heet volgens de beschrijvingen wokkebaz ofzoiets allahua3lam

27-02-2006, 12:09

Citaat door noukha:
er was werd laatst daarover gepraat op een topic dat heet volgens de beschrijvingen wokkebaz ofzoiets allahua3lam
Jah klopt. Alhamdullilah nooit zoiets meegemaakt.

Maar het is het beste om je wodoe opnieuw te doen voordat je gaat slapen, en ook nog even koran lezen. Krijg je ook geen nachtmerries.

27-02-2006, 12:12
Ik had laatst een toppic geopend waar ze het over "wokkebaz" hadden.. het is heel eng

27-02-2006, 12:12



Citaat door een_Rotterdamse:
Jah klopt. Alhamdullilah nooit zoiets meegemaakt.

Maar het is het beste om je wodoe opnieuw te doen voordat je gaat slapen, en ook nog even koran lezen. Krijg je ook geen nachtmerries.
welli zo Eng is dat!

je bent wakker maar je kan geen 1 vinger bewegen! je roept iemand in de buurt maar het is zwaar om je tong te bewegen! en niemand hoort je gewoon..
dan blijf ik alleen maar op mijn adem concentreren enders ben ik....

ik geef toe dat ik het krij als ik niet op tijd mijn salaat verricht!

maar alhamdoeillilah zo zie je maar....

27-02-2006, 12:16

Citaat door sahab:
welli zo Eng is dat!

je bent wakker maar je kan geen 1 vinger bewegen! je roept iemand in de buurt maar het is zwaar om je tong te bewegen! en niemand hoort je gewoon..
dan blijf ik alleen maar op mijn adem concentreren enders ben ik....

ik geef toe dat ik het krij als ik niet op tijd mijn salaat verricht!

maar alhamdoeillilah zo zie je maar....
ik had dat ook in het begin ook, ik kon mijn ogen niet open zetten en vingers kon ik ook niet bewegen, en dat had ik alleen als ik uit ging slapen,dus heel laat opstaan en dat daarna weer ging slapen,dan kreeg ik er last van, maar alhamdullilah heb ik er geen last meer van

27-02-2006, 12:17

Citaat door sahab:
welli zo Eng is dat!

je bent wakker maar je kan geen 1 vinger bewegen! je roept iemand in de buurt maar het is zwaar om je tong te bewegen! en niemand hoort je gewoon..
dan blijf ik alleen maar op mijn adem concentreren enders ben ik....

ik geef toe dat ik het krij als ik niet op tijd mijn salaat verricht!

maar alhamdoeillilah zo zie je maar....
Misschien is het een waarschuwing daarvoor!