Bekijk volle/desktop versie : COC bezorgd om veiligheid homo's



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-02-2006, 09:42
COC bezorgd om veiligheid homo's
26-2-2006 Homobelangenvereniging COC maakt zich zorgen over de veiligheid van cruisende homo's in Amsterdam.
Aanleiding is de moord op een 53-jarige homeseksuele man 2 weken geleden in het Oosterpark. Hij werd met grof geweld om het leven gebracht op een plek die bekend staat als cruiseplek voor homo's.
Het COC krijgt steeds vaker meldingen van geweld tegen homo's in het park. Het gaat om mishandeling, zakkenrollerij en overvallen. Veel slachtoffers durven geen aangifte te doen uit angst hun anonimiteit te verliezen. Het COC wil dat de politie meer gaat doen om het geweld tegen te gaan.


http://www.at5.nl/

27-02-2006, 09:47


oosterpark in amsterdam

midden is een marok buurt

27-02-2006, 10:19
Ik noem Oosterpark nu ook niet direct midden in de marok buurt.

27-02-2006, 11:02
dapperbuurt

eerste oosterpark str
twee en derde

vrolijk straat

en achter het ziekenhuis ook wat straten

en een hele grote berg homofobie

27-02-2006, 11:16


Ik heb vanaf muiderpoortstation gezien altijd (net voorbij dappermarkt) het gevoel dat ik weer een beetje de normale wereld in ga..........maar goed, dat krijg je misschien als je midden in de indische buurt woont.

27-02-2006, 11:23
Het maakt geen donder uit waar het gebeurd is. Al was het op de middenstip van een volle arena. Mensen moeten van andere mensen afblijven als er niet om gevraagd wordt.

Ik vind het in elkaar slaan van mensen, om welke reden dat ook gebeurd, gewoon verwerpelijk.

27-02-2006, 11:25

Citaat door pizzabezorger:
COC is een misdadige organistatie . Ze zijn o.a. voor legalizering van homosexuele kinder verkrachting . Ze verzetten zich tegen oa tegen berechting van homosexuele kinder verkrachters
Het COC is een organisatie voor homoseksuelen niet voor pedofielen. Zij zijn geenzins voor het toestaan van kinderverkrachting.
De debiele stichting die zich bezighhoudt met het legaliseren van sex met kinderen heet Martijn en deze stichting zit vol met heteroseksuele kinderverkrachters.

27-02-2006, 11:30

Citaat door pizzabezorger:
COC maakt zich daar ook schuldig aan . Het is een criminele organisatie
Kom dan eens lekker met bewijzen want je roept hier dingen waarvan elk weldenken mens al lang weet dat het onzin is.
Homoseksualiteit gaat over mensen die zich aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht
Pedoseksualiteit gaat over mensen die zich aangetrokken voelen tot kinderen

De cijfers hebben al lang uitgewezen dat de meeste pedos heteroseksueel zijn. De verhoudingen liggen daar ongeveer net zo als de verhouding tussen homoseksueel en heteroseksueel onder mensen die het gewoon met volwassenen doen.

27-02-2006, 11:35

Citaat door pizzabezorger:
Ze zijn o.a. tegen de berechting van homosexuele kinderverkrachters in iran . Ze doen niets aan drogering en misbruik van marokkaanse tieners in eigen kringen

Ze komen feitelijk altijd voor daders op en nooit voor slachtoffer. Behalve als een homosexuele kinderverkrachter/ misbruiker een paar klappen heeft gekregen . dan staan ze te janken
Jouw fantasietjes gelden niet als bewijs

27-02-2006, 11:51

Citaat door pizzabezorger:
COC is een misdadige organistatie . Ze zijn o.a. voor legalizering van homosexuele kinder verkrachting . Ze verzetten zich tegen oa tegen berechting van homosexuele kinder verkrachters
Nuance ontbreekt bij veel van je reacties.
Ben je niet in de war met die Martijn-stichting? Of hoe dat ook heten mag.

27-02-2006, 11:52

Citaat door pizzabezorger:
Ze zijn o.a. tegen de berechting van homosexuele kinderverkrachters in iran . Ze doen niets aan drogering en misbruik van marokkaanse tieners in eigen kringen

Ze komen feitelijk altijd voor daders op en nooit voor slachtoffer. Behalve als een homosexuele kinderverkrachter/ misbruiker een paar klappen heeft gekregen . dan staan ze te janken
Zielige vooroordelen van een zielige pizzabezorger .......

27-02-2006, 11:53
3 e oosterpark straat is toch die straat van die tasjes dief

waar een buurt stille tocht werd gehouden ??

een behoorlijke stoet

het was natuurlijk een beetje dom van die man om in dat park te gaan cruisen

27-02-2006, 11:55



Citaat door pizzabezorger:
Nee ik heb het duidelijk over het COC

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id= 363

de 2 veroordeelden waren pedofielen
Die jongens zijn 16 en 18. Dan heet het geen pedofilie als ze het met elkaar doen. Net als het geen pedofilie is als een meisje en een jongen van die leeftijd sex hebben.

27-02-2006, 11:57

Citaat door pizzabezorger:
e hadden o.a. een 13 jarige verkracht
daar staat niets over op de site die je post
bewijs dus maar

27-02-2006, 12:08

Citaat door pizzabezorger:
Nee ik heb het duidelijk over het COC

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id= 363

de 2 veroordeelden waren pedofielen

ze hadden een 13 jarige jongen verkracht
Dat bedoel ik met nuance, dit gaat over één zaak waar homoNederland en Moslimwereld er totaal anders over denken.
Dat wil nog niet zeggen dat COC verkrachtingen aanmoedigd.

Waar heel belangrijk is bij zaken die zich spelen in Iran zijn de berichtgevingen door verschillende bronnen.
Je hebt altijd twee verhalen die elkaar altijd zullen tegenspreken.
Zeg maar de bekende Kloteboykreet 'you are with us or you are against us'.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7