Bekijk volle/desktop versie : Dit moeten ze invoeren in Marokko en hier in de grote steden



27-02-2006, 09:39

Citaat:
[B]Een Colombiaanse man zal voortaan wel twee keer nadenken voordat hij een vrouw op haar kont tikt. Een 'drive-by slapping' leverde fietskoerier Victor Garcia namelijk maar liefst vier jaar huisarrest op na een uitspraak van de rechtbank in Bogota.

De zaak was afgelopen week 'hot news' in Colombia. Diverse televisiestations lieten experts aan het woord, om antwoord te geven op de vraag of de straf terecht was. Om de standpunten te onderstrepen, zonden diverse Colombiaanse televisiestations zelfs reconstructies uit.

De meningen in het land zijn in ieder geval nog verdeeld. Volgens sommigen staat de straf niet in verhouding tot het misdrijf. Anderen denken echter dat er een afschrikkende werking van uit zal gaan, en dat de straten van Bogota nu een stuk veiliger zijn voor vrouwen.
[/B]



27-02-2006, 09:53



Citaat door Kleurtje_S:



Ben jij het Miss Magrebia????

27-02-2006, 09:54
Nee onzin, laat ze eerst maar eens orde op zake stellen met andere dingen.
Verkrachters komen na een aantal jaar weer op vrije voeten. Pedofielen ook en kunnen rustig in een woonwijk wonen met veel kinderen in de buurt. Laat ze die dingen aanpakken. Als iemand mij op me kont tikt pak ik me deo tevoorschijn en spuit in z'n ogen. Denkt hij ook wel twee keer na voor hij weer zoiets doet.

27-02-2006, 09:55

Citaat door latifa_soussia:
Ben jij het Miss Magrebia????
Nee

27-02-2006, 11:01



Citaat door Kleurtje_S:




Als ze dat in maroc invoeren dan heeft bijna de helft van de mannelijke bevolking huisarrest .....

27-02-2006, 11:32
Ik zou het voorstel steunen, heerlijk eens op vakantie zonder blauwe plekken op je achterwerk