Bekijk volle/desktop versie : eej jongens ff vraagje he



Pagina's : [1] 2 3

26-02-2006, 21:23
[wie van jullie is nog maagd?]

26-02-2006, 21:27


je bent bij de verkeerde gemeenschap,het is nog een wonder als er meisjes zijn die nog maagd zijn.

26-02-2006, 21:28

Citaat door aya18:
je bent bij de verkeerde gemeenschap,het is nog een wonder als er meisjes zijn die nog maagd zijn.
In jouw omgeving misschien niet.

26-02-2006, 21:29

Citaat door aya18:
je bent bij de verkeerde gemeenschap,het is nog een wonder als er meisjes zijn die nog maagd zijn.
ik weet niet wat jij allemaal uitgespookt hebt...maar er zijn genoeg marokkaanse meisjes die niet aan seks voor het huwelijk doen!

26-02-2006, 21:29


hmm nou neej...er zijn genoeg meisjes die nog maagd zijn...maar die vallen niet op.....hebbe respect voor hun lichaam.....maar geloof me schat er zijn genoeg meisjes die nog maagd zijn! ik weet zeker dat er ook jongens zijn die maagd zijn alleen wil ik wel wete wie ben gewoon beetje nieuwsgierig

26-02-2006, 21:30
Ikke I'm a shemale



sorry,...... pssss aub... aan niemand vertellen

26-02-2006, 21:31
hahahah eej jij bent echt gek hahahahah wallah ik mag ej echt

26-02-2006, 21:36

Citaat door SassyChicka:
ik weet niet wat jij allemaal uitgespookt hebt...maar er zijn genoeg marokkaanse meisjes die niet aan seks voor het huwelijk doen!
Ikzelf niets uitgespookt gelukkig!!, maar gaoed dat hoef jij niet te weten... ik sta er alleen van op te kijken dat er ineens wel meiden zijn die maagd zijn...dus zo'n operatie is wel goed van pas geweest!!!


wat hierboven staat is wat de jongens meestal van ons denken. en dat vind ik jammer want ik kom hier gewoon topics tegen waar er dodleuk verteld word> ik ben een meisje van 18 en ik ben wel actief, en het blijft er niet bij 1... snappen jullie?

egt jamer maar voor de meiden die maagd zijn en zichzelf zo houden macha allah 3liekoem!!


XxX AyA

26-02-2006, 21:36

Citaat door hafsa_asm:
hahahah eej jij bent echt gek hahahahah wallah ik mag ej echt



ewa als ik niet mag reageren omdat ik geen jongen ben, dan allebei... een shemale

26-02-2006, 21:37

Citaat door aya18:
je bent bij de verkeerde gemeenschap,het is nog een wonder als er meisjes zijn die nog maagd zijn.
en jij komt uit zehma no lhoubland???,

26-02-2006, 21:38

Citaat door aya18:
Ikzelf niets uitgespookt gelukkig!!, maar gaoed dat hoef jij niet te weten... ik sta er alleen van op te kijken dat er ineens wel meiden zijn die maagd zijn...dus zo'n operatie is wel goed van pas geweest!!!


wat hierboven staat is wat de jongens meestal van ons denken. en dat vind ik jammer want ik kom hier gewoon topics tegen waar er dodleuk verteld word> ik ben een meisje van 18 en ik ben wel actief, en het blijft er niet bij 1... snappen jullie?

egt jamer maar voor de meiden die maagd zijn en zichzelf zo houden macha allah 3liekoem!!


XxX AyA
hou asje op over operatie..dat si niet maagd meer...wij hebben het over echt maagd...je moet niet denke dat jij de enige bent die maagd is...omdat jij miss meisjes kent die dat niet zijn wil niet zegge dat ieder meisje ontmaagd is en jij de enige bent op de wereld

26-02-2006, 21:39

Citaat door ifyouknow:



ewa als ik niet mag reageren omdat ik geen jongen ben, dan allebei... een shemale
gelijk heb ej mop! maar je bent dus maagd..wil je met me trouwen...dan heb ik een man en een vriendin tegelijk

26-02-2006, 21:52



Citaat door hafsa_asm:
gelijk heb ej mop! maar je bent dus maagd..wil je met me trouwen...dan heb ik een man en een vriendin tegelijk
Salaam Aleikoem


Ik ben gelukkig nog maagd en ben van plan zo te blijven tot me huwelijk inshallah. Mohim ik wens verder veel succes. Je broeder in Islaam

26-02-2006, 21:54
respect voor jou broeder

26-02-2006, 21:54

Citaat door -MocroMo-:
Salaam Aleikoem


Ik ben gelukkig nog maagd en ben van plan zo te blijven tot me huwelijk inshallah. Mohim ik wens verder veel succes. Je broeder in Islaam
macha allah....zou houden...

Pagina's : [1] 2 3