Bekijk volle/desktop versie : 'Andrey Shevchenko van Milan naar Chelsea'



26-02-2006, 14:33
De Britse krant News of the World meldt vanmorgen dat AC Milan-aanvaller Andrey Shevchenko aan het einde van dit seizoen zal vertrekken naar Chelsea. Chelsea betaalt voor hem het immense bedrag van 50 miljoen pond, ongeveer 73 miljoen euro.
De Oekraïnse aanvaller van Milan is verheugd met de overgang, aldus een bron dichtbij Shevchenko: "Deze overgang vindt hij geweldig! Hij wilde Milan maar voor één club verlaten, en dat is Chelsea."

Mourinho wilde de aanvaller al eerder aantrekken, maar toen blokkeerde Milan een overgang van één van de beste aanvallers van de wereld naar de ploeg van de Russiche geldschieter Roman Abramovich.

27-02-2006, 12:25



Citaat door xxxMarokinoxxx:
De Britse krant News of the World meldt vanmorgen dat AC Milan-aanvaller Andrey Shevchenko aan het einde van dit seizoen zal vertrekken naar Chelsea. Chelsea betaalt voor hem het immense bedrag van 50 miljoen pond, ongeveer 73 miljoen euro.
De Oekraïnse aanvaller van Milan is verheugd met de overgang, aldus een bron dichtbij Shevchenko: "Deze overgang vindt hij geweldig! Hij wilde Milan maar voor één club verlaten, en dat is Chelsea."

Mourinho wilde de aanvaller al eerder aantrekken, maar toen blokkeerde Milan een overgang van één van de beste aanvallers van de wereld naar de ploeg van de Russiche geldschieter Roman Abramovich.
zoals ik al zij, dit heb ik al een tijdje op marokko.nl.

27-02-2006, 14:31
Ja en dit is Gelul ze hebbe nog helemaal nix Geboden, en volgens mij gaat ie niet eens naar Chelsea !!!

27-02-2006, 14:33
bek dicht ik haat die shevsenko nep net als die vetzak van ronaldo C.ronaldo beste

27-02-2006, 14:36


Hou jij je nou maar Bezig met je 2de rangclubje AZ die net zijn komen kijken, Hetzelfde geld voor die Sektoui die steeds met dezelfde dooie trucjes komt!

27-02-2006, 14:38

Citaat door MoCrOaDam:
Ja en dit is Gelul ze hebbe nog helemaal nix Geboden, en volgens mij gaat ie niet eens naar Chelsea !!!
aaah, dus met andere woorden je wist weinig dan ik dacht . dan kan ik maar een ding zeggen. Die man gaat zeker alles staat al vast en als er naast jou nog andere mensen zijn die het niet zeker weten, ALLES STAAT VAST die man heeft gezegt ik zou voor geen ene club weg gaan van Milan behalve behalve Chelsea.
of weet je wat, wacht gewoon een paar maandjes en dan komt het met grote letters op teletekst te staan. of in jouw geval met luide stem te horen op radio.

tsjah ik heb het eerder dan teletekst.

gir tsena

27-02-2006, 14:51

Citaat door walakien:
waar hebben jullie et van dan
Je bedoelt mijn nieuwtje??

uit Prive Betrouwbare Bronnen. ik wordt niet gechanteerd om de bron erbij te zetten als jullie begrijpen wat ik bedoel. ik zeg altijd. Gir Tsena.
gewoon afwachten dan zal je het merken of dit bullshit is of niet.

27-02-2006, 14:52

Citaat door MoCrOaDam:
Ja en dit is Gelul ze hebbe nog helemaal nix Geboden, en volgens mij gaat ie niet eens naar Chelsea !!!
dit nieuwtje kan je op langere termijn controleren.
dus afwachten.

27-02-2006, 16:02
Andrey Shevchenko van Milan naar Chelsea, dat gaat zeker wel gebeuren...

Het is zo dat Chelsea toch gode connecties hebben met PSV.
Hiddink vertelde dat er aan het eind van het seizoen een 'grote speler' naar Eindhoven zou komen.

Dus als Drogba en Shevchenko met elkaar moeten concurreren voor een basisplaats, is er vrijwel geen plaats meer voor Gudjohnsen...

Dus zou het mogelijk kunnen dat Hiddink, Gudjohnsen met een 'grote speler' bedoelt. Zou geweldig zijn als hij voor PSV zou uitkomen, echt een goede topspits!

Voordat Chelsea die suikeroom had, was Gudjohnsen altijd de nummer 1 spits van Chelsea; maar door de komst van Drogba en waarschijnlijk ook Shevchenko is er zeker weten geen plaats meer voor Gudjohnsen. Hij gaat dus dan naar PSV.

Maar jah, mischien bedoelt Hiddink een andere 'grote speler' die naar Eindhoven komt. Hij wilde namelijk nog niets zeggen over wie het was!

27-02-2006, 17:52
http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/sport/sport5.shtml

27-02-2006, 21:39
Mar7babih ou alf mar7ba. Één van de beste aanvallers ter wereld bij Chelsea, dat is top!