Bekijk volle/desktop versie : 5 miljoen voor Mladic



26-02-2006, 11:34
'5 miljoen dollar onvoldoende voor overgave Mladic'

Beste mensen,

Zie hier de hypocrisie van de wereld jegens de Islam en zijn volgelingen. Mladic staat bekent als een (massa)moordenaar, verkrachter etc, etc. En wat doet het "heilige" Amerika? Juist ja onderhandelen over zijn vrijlating en hem daar ook nog geld voor bieden ook. Hij wordt dus betaald voor zijn misdaden.

Gek he?
Irak vielen ze binnen omdat er massavernietigingswapens zouden zijn. Deze zijn echter nooit gevonden. Maar goed dan had je daar Saddam zitten en dat was een slechterik dus dragen we dat maar naar voren als reden voor het falen naar het zoeken naar de massavernietigingswapens.
Nu is men aan het lobbyen om Iran binnen te vallen. Hoe lang pikken wij dit nog?
Hoe lang pikt de wereld de dictatuur van de VS nog?
Het is tijd voor een protest wereldwijd en niet alleen van moslims maar van een ieder die tegen hypocrisie is.

26-02-2006, 11:41



Citaat door saifdien:
'5 miljoen dollar onvoldoende voor overgave Mladic'

Beste mensen,

Zie hier de hypocrisie van de wereld jegens de Islam en zijn volgelingen. Mladic staat bekent als een (massa)moordenaar, verkrachter etc, etc. En wat doet het "heilige" Amerika? Juist ja onderhandelen over zijn vrijlating en hem daar ook nog geld voor bieden ook. Hij wordt dus betaald voor zijn misdaden.

Gek he?
Irak vielen ze binnen omdat er massavernietigingswapens zouden zijn. Deze zijn echter nooit gevonden. Maar goed dan had je daar Saddam zitten en dat was een slechterik dus dragen we dat maar naar voren als reden voor het falen naar het zoeken naar de massavernietigingswapens.
Nu is men aan het lobbyen om Iran binnen te vallen. Hoe lang pikken wij dit nog?
Hoe lang pikt de wereld de dictatuur van de VS nog?
Het is tijd voor een protest wereldwijd en niet alleen van moslims maar van een ieder die tegen hypocrisie is.
Ik wil wel demonstreren hoor tegen hypocritie,maar ik moet vanmiddag naar een demonstratie tegen boullonblokjes in de soep. en tja! als die demonstratie morgen is dan heb ik niemand om op mijn cavia te passen.
die kan niet alleen zijn weet je.....dan sloopt hij mijn bankstel!

26-02-2006, 15:46

Citaat door ad_brilgat:
Ik wil wel demonstreren hoor tegen hypocritie,maar ik moet vanmiddag naar een demonstratie tegen boullonblokjes in de soep. en tja! als die demonstratie morgen is dan heb ik niemand om op mijn cavia te passen.
die kan niet alleen zijn weet je.....dan sloopt hij mijn bankstel!
Mijn stilte moet jou genoeg zeggen glassesASS!....................................... ...............................

26-02-2006, 15:49
Ze gaan echt geen land aanvallen met een leger omdat ze vermoeden dat er een oorlogsmisdadiger is.....
Wat moet je met al dat geld als je toch niet meer uit de gevangenis komt?

04-03-2006, 16:11



Citaat door pizzabezorger:
Mladic eist tientallen miljoenen voor overgave

Uitgegeven: 26 februari 2006 10:23
Laatst gewijzigd: 26 februari 2006 10:32

LONDEN/SARAJEVO - Amerikaanse onderhandelaars hebben de voortvluchtige Bosnisch-Servische generaal Ratko Mladic 5 miljoen dollar geboden voor zijn overgave. Het geld dient als compensatie voor zijn familie en lijfwachten, meldde de Britse krant The Sunday Times zondag.

Volgens bronnen binnen de Servische militaire inlichtingendiensten heeft Mladic afgelopen week minstens een dag in Belgrado doorgebracht voor geheime onderhandelingen met tussenpersonen die de Servische en Amerikaanse overheden representeren. De gesprekken liepen echter op niets uit. Hij eiste "tientallen miljoenen euro's", aldus The Sunday Times.






Handboeien

Ook stelt Mladic aanvullende eisen. De oud-legerleider wil niet in het openbaar worden gezien met handboeien om. Verder wil hij rechtstreeks van Servië naar Nederland gevlogen worden en niet via Bosnië, zoals ex-president Slobodan Milosevic van Joegoslavië destijds.

De Servische premier Vojislav Kostunica daarentegen wil niet worden gezien als iemand die een verdachte aan het tribunaal uitlevert en staat erop dat de overdracht via Bosnië gebeurt.

Ziek

Mladic is volgens de bronnen van de krant in een "buitengewoon moeilijke psychologische staat". Minister Bot van Buitenlandse Zaken had donderdag in de Tweede Kamer gezegd dat Mladic ziek is. Dit heeft de bewindsman begrepen tijdens gesprekken in Belgrado.

Veilige plek

Na het mislukken van de onderhandelingen is Mladic voor het weekeinde op een veilige plek ondergebracht, in een villa vlakbij Belgrado of in een legerbasis op het platteland, aldus de bronnen van The Sunday Times.

In Bosnië is met verontwaardiging gereageerd op de berichten dat Mladic geld wordt aangeboden. Daarmee wordt hij beloond voor oorlogsmisdaden, aldus Remzija Hasanovic van de vereniging Moeders van Srebrenica: "Hoe durven zij zoiets te bedenken?"
Hij is echter niet zo ziek dat hij niet meer weet wat hij doet. Die 5 miljoen is voor hem een schijntje.
Hij wilde de moslims terugbetalen naar zijn eigen zeggen. De man is niet alleen een oorlogsmisdadiger en massamoordenaar hij is ook een rasechte nazi! Maar daar hoor je niets en niemand over. Ook de moslimgemeenschap niet. Merkwaardig! Of zijn alleen de moslims in het midden-oosten en marokko de echte moslims waarover we het altijd hebben? De rest schijnt er niet echt toe te doen.
Of wel?