Bekijk volle/desktop versie : acne

Pagina's : [1] 2 3

25-02-2006, 22:58
Hey meiden,

Ik heb al jaren last van acne. Heb echt van alles geprobeerd, ben na de dokter geweest, de dermatolog.

Heb van alle soorten cremes gebruikt, het blijft dan een hele tijd weg, maar het komt uiteindelijk toch weer terug.

Kan iemand me helpen, weet iemand nog iets wat me er vanaf kan helpen.
ik heb echt alles geprobeer
creme zoals: eryacne, ik weet het ook allemaal niet meer maar echt een heleboel...

Ben teneinde raad is er iemand die me kan helpen ???

25-02-2006, 23:00

Heb je ooit minocycline gebruikt? Zo nee vraag dat aan je dokter.

Ik lees hier ook weleens dat De Pil goed werkt daartegen. Misschien moet je diana35 eens proberen

25-02-2006, 23:00
Heey Heey..
ik had o0k erge last van acne.. kwas t0en o0k naar de dokter geweest en heb t0en een gel gekrege en sinds dien heb ik er n0oiit meer last van.. het is gwn egt weg..!!

25-02-2006, 23:04

Citaat door GoeShgOesH:
Heey Heey..
ik had o0k erge last van acne.. kwas t0en o0k naar de dokter geweest en heb t0en een gel gekrege en sinds dien heb ik er n0oiit meer last van.. het is gwn egt weg..!!
Wat voor gel was dat dan???

Islam4You heb je ervaring met minocycline?

Ik gebruik nu iets waar door de haartjes in me gezicht zwart worden geen gezicht...

25-02-2006, 23:13

minocycline? Schijnt er goed tegen te zijn. Het is anti biotica. Vraag het es aan je dokter en vraag wat hij er van vindt. Dermatologen geven dat vaak ook.

25-02-2006, 23:21
Ga ik zeker proberen is dat een creme?

25-02-2006, 23:25
Nee dat zijn pilletjes. Het is een kuur die je moet afmaken.

26-02-2006, 12:57
Jammer heb ff na gekeken, en ook dat heb ik al geprobeerd.

Iemand nog meer tips???

26-02-2006, 14:00
uhh misgien op je letten op wat je eet,,minder vet, snoep, gezond eten,,,ook veel waterrrrrrrr drinken...InshAllah zal het je helpen

26-02-2006, 15:04
Help dat echt??? Ik heb daar eigenlijk nooit in geloofd dat dat helpt, maar ik ga het denk ik maar toch proberen

26-02-2006, 15:48

Citaat door Mizzmimi:
Help dat echt??? Ik heb daar eigenlijk nooit in geloofd dat dat helpt, maar ik ga het denk ik maar toch proberen
Ja het helpt wel, ongeveer 8 glazen water per dag drinken,,dat is sowieso goed voor je huid en groente en fuit ook,,ik krijg bv veel puistjes als ik chocolade eet..patat eet..chips eet...dingen eet met veel suiker...ff serieus de volgende dag heb ik gelijk er weer een paar bij...:S maar goed het verschilt wel per persoon, misgien ben jij er niet allergisch voor maar het is tog wel beter op te letten wat je eet...

28-02-2006, 12:24
Ik was ook onderbehandeling bij een dermatoloog, heb pilletjes gekregen een zalf en lotion. Ging de eerste tijd goed, nu zijn de pilletjes op was een keus, maar nu komen ze gewoon weer, wel veel minder dan eerst maar ze zijn er nog wel...

Wat voor zalf gebruik je dan hoe heet het?

28-02-2006, 13:15

Citaat door miss_loubnatje:
ik heb ook last van acne...maar ben nu onder behandeling bij een dermatoloog en krijg van die oranje pillen en zalf. het gaat nu gelukkig wat beter...alleen blijven er op sommige plekken pigmentvlekken...weet iemand wat ik daartegen kan doen????????
Calendulan Creme van Vsm. Moet je elke dag smeren dan zullen de littekens en pigmentvlekken wel weggaan. Te koop bij etos kruidvat drogisterij of apotheek.

28-02-2006, 13:40
niet zo duur. Hooguit 6 euro minder zelfs.

03-03-2006, 15:04
Assalaam aleikom,

Ik denk dat het belangrijk is om eerst achter de oorzaak te komen. Heb je bijv. weleens een kweekje laten maken van je huid? Want het kan ook een hardnekkige bacterie of schimmel zijn. Het kan zelfs een vorm van uitslag zijn door voedsel en/of andere dingen (zoals schoonmiddelen). Om te testen of je allergie's bent voor iets kun je het beste naar een homeopaat (natuur geneeskundige) die kunnen dit heel makkelijk achterhalen. Want vaak schrijft de huisarts maar vanalles voor maar weet niet eens wat de oorzaak is van jou acne. Persoonlijk vindt ik niet alle huisartsen te vertrouwen...hoop dat je geneest meid!

Pagina's : [1] 2 3