Bekijk volle/desktop versie : Abdel die je dromen waarmaakt en dan je leven kapot maakt



Pagina's : [1] 2

25-02-2006, 13:34
beste mensen me inleiding konden jullie al lezen bij uit het oog verloren dus mensen als jullie willen dat ik verder ga met dit verhaal geef dan jullie reactie bij positieve reactie zal ik verder gaan met het verhaal dat is waargebeurd en echt door Abdel is gerealiseerd de man van je dromen die je leven kapot maakte dus mensen willen jullie een vervolg geef positieve reactie alvast bedankt een Nederlandse meid

25-02-2006, 13:39


Ik wil je verhaal heel graag verder lezen

25-02-2006, 13:59
Abdel die je dromen waarmaakt en dan je leven kapot maakt

het is weer een nieuwe dag en heb gisteren een felle discusie gehad met de man van me dromen en heb hem gevraagd wat ik dan voor hem kan doen en dat ik niemand wist waar ik geld kon lenen om hem te helpen
hij zei schat het komt allemaal goed ik ga naar die mensen toe en ga met ze praten kijken hoe ik het kan oplossen dus dan hoor je het wel schat dus ik zie je straks wel laat je wel de hond uit ja zei ik en hij ging weg maar ik bleef maar denken hoe ik me schat kon helpen hij had het er zo moeilijk mee en ik dacht zal ik kijken of ik een lening kon afsluiten dus ik op internet kijken en nee er is een inkomens eis nodig om een lening te krijgen dus dat gaat niet werken ja dan maar wachten tot dat Abdel thuis komt en kijken of ie goed nieuws heeft en ja hoor na een paar uur op de bank te hebben zitten piekeren hoor ik de deur open gaan het is me schatje ik sta op en vlieg hem in de armen en hij kijkt droevig ik zeg schat is het niet gelukt en hij zegt nee schat het gaat echt niet lukken ik heb tot morgen de tijd en dan zouden ze het op een andere manier oplossen als ikz e niet kwam betalen minimaal de helft oke oke dat is nou niet het nieuws dat ik verwachte zei ik maar schat hoe moeten we dit oplossen kunnenwe niet hier weg gaan een tijdje gewoon weg dat ze je niet kunnen vinden schat nee zei hij boos weg lopen is niet de oplossing voor je problemen maar wat dan schat hoe moeten we dit dan oplossen en ik wil je niet kwijt schat ik barst in tranen uit en me schat zegt we kunnen dit niet oplossen morgen komen ze en dan ben ik gewoon de lul schat je kan beter weg gaan en mij alleen laten dan neem ik wel contact met je op als het beter met me gaat en ik geen problemen meer heb hoe lang gaat dat dan duren schat ja dat weet ik niet wist ik het maar zei die boos schat maar ik kan niet zonder je zei ik hij antwoorde wat moet ik dan moet ik jou ook laten pakken ze pakken ons samen ze weten dat jij het stukje van me hart ben dat ze kunnen afpakken en we barste samen op de bank in tranen uit schat dit is niet de oplossing ga nou maar en laat me gewoon nee zei ik ik laat je niet alleen dan pakken ze ons allebei maar maar nee schat zei die ik zei nee schat ik blijf met je an dat is een punt nou is goed dan schat dan moeten we maar van deze avond genieten want ik weet niet of er nog wel andere zullen volgen en toen begon ik nog harder te huilen schat ik wil je niet kwijt jij bent mij droom hij trooste me en zei schat ik en jij samen komen wel der uit en dan kopen we ons huis aan het strand in Marokko en gaan we samen lekker rustig leven aan het strand dat is wat ik wil schat ja ik ook zei ik nou is goed schat dat zijn voorlopig alleen maar dromen dus ja schat zullen we nu gaan slapen na een een avondje zulke geweldige sex dacht ik dit is wat ik wil en niet anders hij blijft bij mij en ik bij hem al moeten we alle pijn incaseren in deze wereld maar hij blijft mijn schat dus toen zijn we beiden in slaap gevallen het was al vroeg morgen en ik dacht wat zal ddeze dag ons brengen me schat was al wakker en had het ontbiijt voor ons klaar gemaakt en ik ging aan tafel wat ben je lief schat ja dat is omdat ik van je hou schat zei hij en we genoten samen van het ontbijt en toen zei ik de dag is om wat ga je doen dan vandaag met ie mensen oow dat zien we dan wel dus laat het maar op ons afkomen ze zouden hier langs komen dus dan zien we het wel is goed schat zei ik mischien kan ik ze op andere ideen brengen zodat ze ons de tijd gunnen ik hoop het zei hij en toen zijn we samen op de bank gaan liggen samen aan het chillen totdat we gebonk op de deur hoorde dat zijn ze schat zei hij in paniek hij werd helemaal wit ik zei schat doe rustig het komt allemaal goed en toen deed ik de deur open en zag drie van die grote mannen van die uitsmijter types en een klein mannetje zo zo zo zeiden ze wie mag jij wel dan niet wezen ik ben ze vrouw antwoordde ik nou dat is mooi dan als ie het geld niet heeft nemen we jou mee ik schrok en zei hij zit op de bank en ze liepen door naar binnen en gingen relaex plaats nemen op de bank alleen twee bleven bijd deur staan dat maakt me wel bang en ik vroeg aan ze moeten jullie wat drinken en die kleine antwoordde toe maar schatje ook nog goed in huis nou hij zei doe maar een wodka dus ik pakte dat ens chonk dat in en toen ben ik er maar bij gaan zitten op de bank nou abdel zie die kleine heb je het al geregeld nee zei die nee en hij stond boos op en hij zie tegen ze mannen van die uitsmijters type pak hem ze hielde mijn schatje vast en ik begon te schreuwen nee nee laat me schat met rust toen liep diekleine richting abdel en legde een pistool op zen hoofd en zei was het niet duidelijk voor je ja wel maar maar maar heb echt nog nisk gevangen en ik nog schreeuwen jullie krijgen jullie geld elke cent laat hem met rust hij betaald jullie nou nou zei die kleine en wie staat dara garant voor ik zei ik anders mogen jullie mij hebben binnen een maand betalen we jullie nou dat is dan afgesproken en ze liepen zo weg en me schat zei wat doe je nou .................................................

25-02-2006, 14:06
Is spannenddd

25-02-2006, 15:10


Hey meiden willen jullie dat ik verder ga

25-02-2006, 15:30

Citaat door gebruiktmeisje:
Hey meiden willen jullie dat ik verder ga
Ja..is dit egt gebeurd..?

maar wil je het woord ''sgat'' niet zo vaak gebruiken dat ieriteert me


Maar vind het wel een leuk verhaal

27-02-2006, 11:15
Hey soumaya ja het is waargebeurd

27-02-2006, 11:32
binnen een maand betalen we jullie nou dat is dan afgesproken en ze liepen zo weg en me schat zei wat doe je nou .................................................I k zei ik probeer je te helpen hij zei nee had je niet moeten doen het is niet jou probleem maar mijn probleem nu moet ik binnen een maand zoveel geld regelen hoe moet ik dat doen dat weet ik niet maar het gaat onz wel lukken ja ja hoe dan heb jij een idee nee nog niet en jij nee maar als het zo doorgaat dan ben ik echt dood nee egt niet het komt goed kijk jij wat jij kan doen praat met ej vrienden of ze je kunnen helpen en ik zal dan een baan zoeken ja wat denk je wat je verdient met zo een baan 1000 euro nou dat is nog lang niet genoeg sorry schat het is mijn schuld zei hij ik moet me niet op jou af reageren nee nee ik heb het op me genomen en we gaan samen een oplossing vinden wat dan zei hij weer bood ja dat weet ik niet nou ik wel ja dank zei jou moet ik nu gaan kijken waar ik het vandaan haal ja dan moeten we maar samen doen wat dan zei ik ja je gaat met mij mee heb een vriend in Amsterdam en dan praten we met hem mischien kan die wat voor ons betekenen wat dan wat moeten we doen dan ja we gaan straks naar hem toe en praten met hem oke dan zei ik dan kijken we wel mischien wil die ons helpen ..........zo dus het werd gauw al avond en wij in de auto gestapt om richting Amsterdam te gaan en allebei in de stemming en we hoopten op een goede afloop en Abdel had er alle vetrouwen in nou dus wij naar Amsterdam eenmaal in Amsterdam aangekomen liepen we naar een hotel en daar zat die vriend aan de bar een aardige man waar je goed mmee kon praten we heb lang gezellig lopen kletsen en niet over het probleem maar alleen gezelligheid maar op een gegeven moment zegt die man nou meid loop je mee loop ik mee ik keek Abdel aan en zei wat bedoelt ie loop met hem mee je wou tog dat ie ons ging helpen luister naar hem en alles komt goed nou schat waar moet ik naar toe wat moet ik doen loop mee en luister en onze problemen zijn opgelost oke dus ik mee lopen eenmaal in de hotelkamer aangekomen zegt Said ie zo heete die man kleedt je uit ik zei wat nee dat doe ik niet nee je wou tog van ej probleem af laat je je schatje barstte nee ik doe dat niet ik ga niet met je naar bed nou nou nouzei Said je doet het maar anders heb ej een probleem met Abdel denk ik hij had het me beloofd en dan zou ik een deel van ze schuld aflossen dus hij weet het zei ik nou als ons probleem is opgelost en hij weet dan moet het maar voor deze ene keer dus ik gehoorzaamde en dacht alleen aan Abdel als ik hem hiernou mee zou helpen dan zou die in een klap van een probleem af zijn nou dan moet het maar de hele avond dat ik bij Said in bed lag dacht ik aan Abdel nou dat sleepte me er doorheen en op een gegeven moment was het klaar en liepen we naar beneden en daar zat Abdel en zei is het gelukt schat zo moeilijk was het toch niet ik keek hem aan en zei nou als je maar weet dat dit de laatste keer was schat zei die we zijn een deel van onze schuld af wat wil je nog meeer dus wij nog wat gedronken en toen rustig naar huis gereden onderweg hebben we niks tegen em elkaar egzegd en zijn thuis aangekomen en gelijk allebei het bed in gedoken en Abdel zei schat als jij der niet was ik ben blij dat je dat voor em over had ik zei niks en ging slapen tot de volgende dag dat ikw akker werd en Abdel al een ontbijtje klaar had gemaakt wat lief zei ik nou schat jij hebt alles voor mij over ik wil jou ook gelukkig zien sorry van gisteren nee schat zei ik we zijn van het probleem af nu kunnen wij samen verder gaan opnieuw beginnen en dit vergeten ja zei die je hebt gelijk een schoon begin en als de zeken weer goed gaan betalen we Said gewoon weer terug nou zo gezegd zo gedaan dus wij de volgende morgen de stad en Abdel kocht de mooiste kleding voor me en hij zei schat om ons samen te verbinden gaanwe iets moois laten doen ik zei wat dan hij zij hou je van me me ik zei meteen ja tuurlijk hou ik van je nou gamee dan en dan zie je het wel dus ik meegelopen........................................ .................

28-02-2006, 19:13
weet je wat ik eigelijk nog mis meid...jullie hond lackie en chicko..................waarom hebben die geen plaatsje gekregen in je verhaal....???

01-03-2006, 12:29
Hey meid ben er mee bezig me hond komt er ook in voor maar die heeft een spuit gekregen maar dat komt zo beste

01-03-2006, 12:34
En natuurlijk ze broertje die ook mee werkte

01-03-2006, 13:35
evelien je bent egt een triest persoon en verhaal verzinnen en dan personen gebruiken die wel echt bestaaan....meid...kijk voor taan achter je zou ik zeggen...!

01-03-2006, 23:19


ik zei meteen ja tuurlijk hou ik van je nou gamee dan en dan zie je het wel dus ik meegelopen........................................ ................. dus wij liepen een tijdje kwamen bij een tattoschop en hij zij kom we gaan iets moois zetten ik zei een tattoo ja zei hij een hele mooie dat je me nooit zult vergeten dus wij naar binnen en wij samen een lettertype hoe we abdelkader op me rug hebben laten tatoeeren zo groot me hele rug ik zei nu jij mijn naam hij zei nee schat dat mag niet van allah ik zei nou wat heb jij dan voor mij over hij zei alles ik zal alles met je willen delen .......



ga morgen verder

01-03-2006, 23:32
Ho0i
wil je please verder gaan met je verhaal
het is spannend :P

05-03-2006, 18:05
om ons samen te verbinden gaanwe iets moois laten doen ik zei wat dan hij zij hou je van me me ik zei meteen ja tuurlijk hou ik van je nou gamee dan en dan zie je het wel dus ik meegelopen........................................ .................Dus hij vzegt kijk me diep in me ogen aan en ik vraag het een keer hey schat hou je van me ik zei ja natuurlijk nou dan gaan we elkaar verbinden voor de rest van ons leven ik zei maar natuurlijk wil ik dus wij liepen een tattooschop binnen en hij zij nou waar zou je een tattoo willen ik zei beslis jij maar jij moet er de rest van je leven naar kijken nou oke dan wil ik wel een hele mooie laten zetten wat dacht je net boven je kont nou sexy zei ik nou dan doen we dat toch en wat gaan we dan tatooeren vroeg ik zei ik hij zei verbinden onze namen met me elkaar je zet me naam op je rug nou is goed zei ik dan doe jij het ook nee neee zei die dat kan niet kan ik niet maken tegen over me familie schat anders had ik het zeker gedaan dus zo gezegd gedaan dus wij een hele mooie lettertype uitgezocht met de letters abdelkader en zo dat doet pijn en de tatto zat er na een midaag op nou zei die nu zijn we voor de rest van onze levens samen aan alkaar verbonden .....................

Pagina's : [1] 2