Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie ook zo.n hekel aan .......



Pagina's : [1] 2

25-02-2006, 13:32
Om dekbedovertrekken om te wisselen.. En hoe doen jullie dat op een makkelijke manier.........

25-02-2006, 13:38


Ja, heerlijk is het.... om die geur van de waspoeder en was verzachter te ruiken...

ja ik heb ook zo.n bed.. ja je man is er niet altijd he.

25-02-2006, 13:39

Citaat door islamwoman:
Om dekbedovertrekken om te wisselen.. En hoe doen jullie dat op een makkelijke manier.........
Meen je dit nou echt?
Heb jij echt niks beters te doen dan jezelf en andere gekken dergelijke onzinvragen te stellen?

25-02-2006, 13:53
weetje hoe je het moet doen, je moet je dekbetset moet je opkeren dus binnenste buiten en dan doe je je armen er in en houd je het bij beide hoeken vast en dan pak je je dekbed bij beide hoeken en dan gaat ie er heel makkelijk erin ik haat het ook altijd om het te verwissele maar op deze maniet gaat het wat sneller..!!

25-02-2006, 14:08



Citaat door riffia_naima:
weetje hoe je het moet doen, je moet je dekbetset moet je opkeren dus binnenste buiten en dan doe je je armen er in en houd je het bij beide hoeken vast en dan pak je je dekbed bij beide hoeken en dan gaat ie er heel makkelijk erin ik haat het ook altijd om het te verwissele maar op deze maniet gaat het wat sneller..!!
ja zo doe ik dat ook heel erg makkelijk zonder de hulp van me man nog wel maar die van onz is ook niet zo groot, volgens mij 220x200? zeg ik t goed

25-02-2006, 14:48

Citaat door La_Vita_E_Bella:
Meen je dit nou echt?
Heb jij echt niks beters te doen dan jezelf en andere gekken dergelijke onzinvragen te stellen?
Dit is toch niet zo een hele rare vraag.

25-02-2006, 18:07

Citaat door Shifae:
Dit is toch niet zo een hele rare vraag.
Het is zeker geen rare vraag! Dat meisje wil alleen tips.. Waarom zoeken andere er zoveel achter?

25-02-2006, 23:59

Citaat door La_Vita_E_Bella:
Meen je dit nou echt?
Heb jij echt niks beters te doen dan jezelf en andere gekken dergelijke onzinvragen te stellen?
Wat is er nu mis mee.. is een hele normale vraag.. Ik heb er geen geduld mee. En wij praten hier over alles dus waar maak jij je druk om.. lees het dan niet.

25-02-2006, 23:59

Citaat door Ghatar_tangawia:
Het is zeker geen rare vraag! Dat meisje wil alleen tips.. Waarom zoeken andere er zoveel achter?
Het is altijd het zelfde hier.. je krijgt meteen commentaar.. Niet dat ze met iets zinnigs komen.

26-02-2006, 00:05

Citaat door islamwoman:
Het is altijd het zelfde hier.. je krijgt meteen commentaar.. Niet dat ze met iets zinnigs komen.
Niets van aantrekken meid!

Helaas kan ik je niet helpen.. Ik vind het verschrikkelijk om te doen, gelukkig doet mijn moeder het altijd voor mij.

26-02-2006, 00:18

Citaat door Ghatar_tangawia:
Niets van aantrekken meid!

Helaas kan ik je niet helpen.. Ik vind het verschrikkelijk om te doen, gelukkig doet mijn moeder het altijd voor mij.
ja, ik heb daar ook een hekel aan.. en ik moet het wel zelf doen of mijn man..

26-02-2006, 00:21
haha ik heb er ook een hekel aan maar als ik het niet doe dan gebeurt het niet...ben wel altijd helemaal kapot nadat ik de lakens verwisseld heb, wat een rotklus is dat zeg, en ik gebruik nog wel de binnenstebuiten-techniek

26-02-2006, 00:22



Citaat door islamwoman:
Om dekbedovertrekken om te wisselen.. En hoe doen jullie dat op een makkelijke manier.........
luilak


grapje dat heb ik ook maar gelukkig assisteert mijn man mij altijd

hij houdt het vast en ik trek hem er over heen

26-02-2006, 00:23

Citaat door sohaiyla1983:
luilak
grapje dat heb ik ook maar gelukkig assisteert mijn man mij altijd

hij houdt het vast en ik trek hem er over heen

26-02-2006, 00:25
ik verwissel ze nooit..

Pagina's : [1] 2