Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft het boek van dromenuitleg van uigeverij Nour?



25-02-2006, 13:08
Salam 3alaikom mensen,

wie heeft het boek van dromenuitleg uitgeverij nour? en als je die hebt kun je dan voor me opzoeken wat de betekenis is van als je droomt dat je salaam tegen een bekende zegt en die zegt niks terug...k weet dat het erin staat had ik in de winkel gezien maar k had het niet gekocht...dus kun je dan voor mij die tekst hier plaatsen? inscha allah.

Schokran voor de moeite alfast!

Wa salaam

25-02-2006, 13:18


"Het groeten met salaam
Het zeggen van Salaam tegen een bekend persoon betekent dat diegene een huwlijksaanzoek zal krijgen voor zichzelf, zijn zoon of een ander partij.
Als diegene de salaam beantwoordt betekent het dat het huwlijksaanzoek geaccepteerd zal worden. Anders niet.
Maar als diegene voor hem onbekend is betekend het, dat hij in een vreemd land zal trouwen."
dit staat er ik heb het ff voor je geciteerd maar loahlam.

25-02-2006, 14:38

Citaat door marokkaantje_hl:
Salam 3alaikom mensen,

wie heeft het boek van dromenuitleg uitgeverij nour? en als je die hebt kun je dan voor me opzoeken wat de betekenis is van als je droomt dat je salaam tegen een bekende zegt en die zegt niks terug...k weet dat het erin staat had ik in de winkel gezien maar k had het niet gekocht...dus kun je dan voor mij die tekst hier plaatsen? inscha allah.

Schokran voor de moeite alfast!

Wa salaam
Geleerden hebben er uitspraken gedaan en hebben gezegd dat de waarde van die boek zeer gering is. Word afgeraden dus,

Islam4you2

25-02-2006, 15:08
Oke dank jullie wel,

Gair incha allah