Bekijk volle/desktop versie : Wie is er ook zo verslaafd aan die Politiekedebatten....



25-02-2006, 12:26
Ik wel vooral als er een Marokkaanse gemeenteraadslid in zit of een of andere partijleider die zich los laat gaan over Marokkaanse jongeren en allochtone.....ik ben er pas achter gekomen dat ik ze nu wel onderhand allemaal ken van wiegel tot wouterbos .

25-02-2006, 12:44


Niemand .....

25-02-2006, 13:02

Citaat door Sweet_&:
Haha, vooral Nova Politiek is echt leuk om naar te kijken

Het is echt verslavend joh
Jahhh he, ik dacht al kan toch niet de enigste zijn.....heb je het gisteren gezien.........
NOVA POLITIEK: HET STEMGEDRAG VAN JONGEREN EN ALLOCHTONEN, Ahmed Marcouch, lijsttrekker voor de PvdA in Amsterdam Slotervaart was aanwezig,het was echt intressant om te zien...ik vind die Ahmed Marcouch echt GOed.

25-02-2006, 16:45

Citaat door Sweet_&:
Jah, maar die anderen van de VVD en CDA spanden echt samen tegen hem..
Jahh he, maar hij kwam er mooi goed uit met zijn sterke houding, wiouwwa ik moest steeds lachen om dat blondje, die verspak zich steeds in woorden waardoor ze heel ongeloofwaardig over kwam....Tjaaa blonder kan niet.

25-02-2006, 17:31



Citaat door XzinnamocroX:
Ik wel vooral als er een Marokkaanse gemeenteraadslid in zit of een of andere partijleider die zich los laat gaan over Marokkaanse jongeren en allochtone.....ik ben er pas achter gekomen dat ik ze nu wel onderhand allemaal ken van wiegel tot wouterbos .
woelah ofniet....

k kijk zelfs MTNL.. (voor amsterdammers)

25-02-2006, 18:05

Salaam

Hoe laat komt dat NOVA,
en waar kan je andere politie debatten bekijken?

Wa 3alaikom salaam


25-02-2006, 18:10
Verslaafd neej, niet echt....

Ik kijk het wel, meestal om ideën op te doen, inspiratie te verkrijgen, kijken naar de manier van debatteren..Kennis opdoen....Lachen om bepaalde reacties....etc..

NOVA komt vanavond weer, rond half 11, 10 uur geloof ik...Vanaf volgende week, heb je iedere avond NOVA in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen...

25-02-2006, 18:49
ik mis het jongerenlagerhuis wel dat was vet leuk, maja zag gisteren nog de dochter van jan marijnissen! haha was wel leuk, meskiena ze probeerde het en die debatten op at5 zijn ook vaak leuk want dan komen ze met die mocro met een baard [ sorry ik ben slecht in namen ! en zon kleine marokkaanse jongen ! soms is het vet hilarisch

25-02-2006, 18:52
ja k zag die dochter ook maar alleen t einde...jongerelagerhuis...WAAR IS DAT GEBLEVE! komt t ooiit nog ofsoOoo..???

25-02-2006, 19:09

Citaat door Olaya:
ik mis het jongerenlagerhuis wel dat was vet leuk, maja zag gisteren nog de dochter van jan marijnissen! haha was wel leuk, meskiena ze probeerde het en die debatten op at5 zijn ook vaak leuk want dan komen ze met die mocro met een baard [ sorry ik ben slecht in namen ! en zon kleine marokkaanse jongen ! soms is het vet hilarisch

Het jongerlagerhuis keek ik ook altijd naar, vindt het echt jammer dat het is gestopt.


25-02-2006, 19:09
dat weet ik nie man ! k was van plan om nog erheen te gaan alles, opeens van de aardbodem verdwenen ! :s !