Bekijk volle/desktop versie : Raul boos op ronaldo, Terecht?



24-02-2006, 17:00
Raul heeft onlangs aangegeven dat hij niet te spreken is over het moment dat Ronaldo naar buiten bracht dat hij zich niet thuis voelde bij Real Madrid. Volgens Raul heeft Ronaldo zich alleen vergist in de dag waarop hij het naar buiten bracht. Voor alle duidelijkheid het was op de dag van de Champions League duel tegen Arsenal. Ik citeer wat Raul zei ( 'Ik ga niet oordelen of wat hij gezegd heeft juist was of niet. Maar hij verstoorde wel de magie van een wedstrijd in de Champions League. Hij dacht meer aan zichzelf dan aan de ploeg', deelde aanvoerder Raúl zijn collega publiekelijk een oorvijg uit).

vinden jullie de boosheid van Raul terecht of denken jullie dat hij onzin uitkraamt.

24-02-2006, 17:21


vergeleken met ronaldo is die verwende nest maar een amateur dus wat heeft hij te zeggen?

24-02-2006, 17:28
gewoon terecht hij denkt ook altijd al ie stoer is....

24-02-2006, 18:44

Citaat door moes_moeilijk:
en vergeleken bij hem ben jij een amateur....

wel een beetje respect voor een voetballer die al 3 maal de champions league heeft gewonnen en topscorer aller tijden is van de champions league en nog talloze prijzen heeft gewonnen!

en ik als barca fan zeg dat, moet je nagaan hoe goed hij wel niet is.
da's jouw mening die ik niet met je deel ik ben niet zo gek op verwende nesten als raul hoe goed ze ook zijn (en als je mijn bericht had gelezen dan had je gezien dat ik het daar niet over heb gehad mr barca fan)

24-02-2006, 21:36



Citaat door Don_Zakaria:
da's jouw mening die ik niet met je deel ik ben niet zo gek op verwende nesten als raul hoe goed ze ook zijn (en als je mijn bericht had gelezen dan had je gezien dat ik het daar niet over heb gehad mr barca fan)
Je kan moeilijk ontkennen dat hij 100% gelijk heeft in wat hij gezegd heeft...het slaat werkelijk nergens op om voor een super belangrijke wedstrijd te gaan zegen dat je weg wilt...ben voor de rest ook niet een al te grote Raul liefhebber maar toch moet ik hem hier in gelijk geven.

26-02-2006, 00:34
Raul

De ster met het hart van een arbeider en daarom ook wel de held van het Madrileense publiek

26-02-2006, 00:57
je moet niet vergeten dat real rauls clubje is... geef hem groot gelijk

26-02-2006, 01:43
Raul is altijd een gewone jongen gebleven en is wars van dat idiote sterrengedrag wat te zien is bij de meeste van zijn collega's in Madrid. Ik vind dat hij heeft gezegd waar het op staat, Ronaldo denkt dat ie alles kan maken omdat hij Ronaldo is. In mijn ogen is dat onacceptabel. Die man kan gewoon niet omgaan met de status die hij opgeplakt krijgt van de pers en publieke opinie. Raul daarentegen zie of hoor je nauwelijks over dat soort dingen en dus laat de pers hem met rust.

Als voetballer is Ronaldo een van de besten, maar een gemotiveerde indruk maakt hij niet. Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat het een algemeen probleem bij Real is. De meeste spelers hebben geen zin of zijn over hun top heen. Vandaar dat die ploeg er weinig van bakt, ook al hebben ze zoveel goede voetballers