Bekijk volle/desktop versie : Fotograaf/cameravrouw Majdoulien uit Amsterdam



24-02-2006, 14:25
Dames, wie heeft haar weleens meegemaakt op feesten?

Heeft iemand haar werk gezien?

Ben erg benieuwd naar jullie reacties?

Ik ben namelijk op zoek naar een cameravrouw/fotograaf

24-02-2006, 16:06


Ewa kom op dames?

24-02-2006, 16:48
ik ben er oook op zoek naam dus help onsss

24-02-2006, 21:48
brobeer camera vrouw insaf 0613934696

24-02-2006, 21:53


ik ken een hele goede cameravrouw hosnia uit gouda

maar die werkt in heel nl
zij is heel goedkoop en levert goed werk af , met hele mooie dvdhoezen enz
en heel goed gemonteerd

haar nr is 0636117064

27-02-2006, 08:44
Hebben jullie het werk van Majdoulien nog nooit gezien???

27-02-2006, 11:48
Een hele goede fotograaf en videografe, ga dan naar Dick de vos en Mimouna. professioneel. Zij hebben ook de negaffa award 2005 vastgelegd en wat ik heb gezien doen zij dit ook dit jaar.

27-02-2006, 12:23

Citaat door berberbarbie:
Een hele goede fotograaf en videografe, ga dan naar Dick de vos en Mimouna. professioneel. Zij hebben ook de negaffa award 2005 vastgelegd en wat ik heb gezien doen zij dit ook dit jaar.
Hun zitten vol voor de datum dat ik ze nodig heb, en fotograaf Majdoulien is voor die dag vrij, alleen reageerd er helemaal niemand op haar.

Kent niemand haar ofzo

27-02-2006, 12:30
Ik had Majdouline voor mijn bruiloft. Over de foto's was ik wel tevreden, maar over de videoband was ik minder enthousiast. Het is alsof ik hem zelf in elkaar heb gemonteerd, niet echt professioneel dus. Dus de prijs- kwaliteit verhouding klopt niet. Dit is mijn mening.

27-02-2006, 12:34
mijn favoriete fotograven:
mimona en Dick de Vos
aliana, Najwa en Hosnia uit gouda
Meid aan deze personen heb je zeker wat aan..
succes

27-02-2006, 12:35

Citaat door midar25:
Ik had Majdouline voor mijn bruiloft. Over de foto's was ik wel tevreden, maar over de videoband was ik minder enthousiast. Het is alsof ik hem zelf in elkaar heb gemonteerd, niet echt professioneel dus. Dus de prijs- kwaliteit verhouding klopt niet. Dit is mijn mening.
He he eindelijk iemand die er reageert?

Oke, jij heb haar dus ook genomen voor je bruiloft!

Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Ik heb binnekort een afspraak met haar. Wat raad je mij aan, is het de moeite om de afspraak door te laten gaan (ik moet er wel 1,5 uur voor rijden) of zeg je kijk verder.

Graag eerlijke reactie!

28-02-2006, 20:55
hoi meid, mijn zus heeft haar gehad. een hele lieve vrouw, en haar dochter komt meestal mee om haar te helpen met filmen zodat zij de foto's intussen kan doen. dochter ook hele leuk meid. ik vond haar werk wel goed, maar dat is mijn mening!!

maar inderdaad was ze wel naar mijn mening duur. 850 euro voor album en videoband. maar is wel 3 jr geleden!

01-03-2006, 00:39



Citaat door mocro_ikiej:
Hun zitten vol voor de datum dat ik ze nodig heb, en fotograaf Majdoulien is voor die dag vrij, alleen reageerd er helemaal niemand op haar.

Kent niemand haar ofzo
ik heb haar werk gezien en het is 3x niks. de fotos waren wazig, donker en die meid heeft echt geen ervaring als 17-jarige.

Ik zou Dick de Vos en Aliana Design aanraden

nrs heb ik niet

website is volgens mij http://www.aliana-design.nl
Dick de vos heeft volgens mij geen site maar weer het niet zeker zou je even moeten rondvragen lieverd

succes any way, maar als je zeker wilt zijn van je bruidsfotos dan moet je majdolien niet nemen

ps: die moeder gaat niet eens meer, ze stuurt enkel haar dochter die een vriendinnetje meeneemt.

01-03-2006, 08:31

Citaat door Troelaatje:
ik heb haar werk gezien en het is 3x niks. de fotos waren wazig, donker en die meid heeft echt geen ervaring als 17-jarige.

Ik zou Dick de Vos en Aliana Design aanraden

nrs heb ik niet

website is volgens mij http://www.aliana-design.nl
Dick de vos heeft volgens mij geen site maar weer het niet zeker zou je even moeten rondvragen lieverd

succes any way, maar als je zeker wilt zijn van je bruidsfotos dan moet je majdolien niet nemen

ps: die moeder gaat niet eens meer, ze stuurt enkel haar dochter die een vriendinnetje meeneemt.
Oke nou heel erg bedankt voor je tip, bij haar ga ik in ieder geval niet langs