Bekijk volle/desktop versie : woning(en)

Pagina's : [1] 2

24-02-2006, 12:19
hoi dames
ik wil jullie vragen wat voor woning graag willen hebben ik bedoel stel als je ging verhuizen wat is dan jou ideale woning?
want ik had een tijdje terug op woningruil.nl gekeken stonden best wel leuke huizen in alleen het was wel aan de dure kant, ik weet best wel dat de meeste onder ons graag in een eengezinswoning wil wonen
dus wat voor woning zouden jullie willen hebben?
(rare topic ik weet)hihihi

24-02-2006, 12:36

ik heb nu een eengezinswoning, maar ik zou een groot appartement willen hebben met een groot/zonnig terras

24-02-2006, 13:55

Citaat door cocoenco:
ik heb nu een eengezinswoning, maar ik zou een groot appartement willen hebben met een groot/zonnig terras
ik in zo'n gare flat ik wil ook in een gezinswoning (zucht)

24-02-2006, 13:56
ik woon nu in een appartement. wil graag een 1gezinswoning....heerlijk lijkt me dat!!

24-02-2006, 14:00

Citaat door noelle:
ik woon nu in een appartement. wil graag een 1gezinswoning....heerlijk lijkt me dat!!
ja zo is dat ik vind het niet leuk in een flat, ik haat het als er buren boven of onder mij zijn ik wil zeg maar een eigen vrijstaand huis, de buren heb je dan een deur of paar deuren verder maar onder of boven je en dat is een eengezinswoning en dat wil ik graag

24-02-2006, 15:09
Ik heb nu een eengezinswoning, en dat is ideaal, maar zou natuurlijk graag in een villa willen wonen.

24-02-2006, 15:12
Ik vind het wel leuk dat ik in een eengezinswoning woon, maar ik heb totaal geen tijd om de voortuin en achtertuin te doen. Dus dat is dan ook het enige wat er niet uitziet aan mijn huis.

Ik neem me elke keer voor om het helemaal te gaan opknappen en stylen, maar het komt er niet van.
Ik vind een appartement veel mooier, ook omdat het gelijkvloers is

24-02-2006, 15:17
ik woon in een flatje.. en ik wil zoo graag een eengezinswoning...daar heb ik altijd gewoont... maar woon nu in de stad...

ik wil zo graag een tuin.. ben echt een tuin mens.. lekker chillen in de tuin haha

ideaal als je kleintje hebt..zandbakje...in zomer badje...

mag nog lang wachten....

xx

24-02-2006, 15:24
ja idd sla gelijk weer aan het twijfelen.
Ik wil ook zoveel dingen tegelijk

24-02-2006, 16:51
Ik woon in een appartement,maar zou graag naar een eengezinswonong willen verhuizen,heerlijk lijkt mij dat!!! vooral mijn mijn kid!!

24-02-2006, 17:38
IK WOON VANDAAG VOOR HET LAATST IN EEN APPARTEMENT ...morgen lekker naar mijn droom huis .Eengezinswoning met 3 verdiepingen

dus voor mij geen flat meer....en al helemaal nooit meer verhuizen

24-02-2006, 19:57

Citaat door Zina-Sabrina:
shet7ie entie ...mijn koelkast wil niet ontdooien ....kben nog laaaaang niet klaar

kga nu pauze houden en gtst kijken

24-02-2006, 20:03

wat is een Maisonnette?

ik wil een vrijstaand huis met lap grond erom heen

24-02-2006, 21:18

Citaat door Zina-Sabrina:
sta7 werda7 ....

Heb je de stekker wel uitgetrokken,straks hebben je kids de stekker er weer in gedouwd
...dan zie ik wel of het licht aan is van de koelkast elle3roebia ...is nu wel ontdooit ...moet alleen dat water weg vegen...en de vloer ...1 wasje vouwen+inpakken en dan zijn we klaar

24-02-2006, 23:04
appartamentje, vind ik heerlijk.
ben beetje bang op begane grond en ook groot huis met een zolder vind ik maar eng zo alleen.

vooral een tuin, iedereen kan makkelijk je huis in.
ja ik heb waanideeen

Pagina's : [1] 2