Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Clinique Creme



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2006, 13:45
Wie gebruikt er Superdefense van Clinique. Het is een creme voor de gevoelige/droge tot zeer droge huid. Alleen dit is geen dagcreme je hebt eerst 3 stappen vooraf, alleen die 3 stappen sla ik over ik gebruik alleen deze. Zo lekker fris. Is dat slecht als je die 3 stappen over slaat? En wie gebruikt de dagcreme van CLINIQUE????

écht een goed merk vind ik dat.

23-02-2006, 13:53



Citaat door Mirame_A_LaCara:
Wie gebruikt er Superdefense van Clinique. Het is een creme voor de gevoelige/droge tot zeer droge huid. Alleen dit is geen dagcreme je hebt eerst 3 stappen vooraf, alleen die 3 stappen sla ik over ik gebruik alleen deze. Zo lekker fris. Is dat slecht als je die 3 stappen over slaat? En wie gebruikt de dagcreme van CLINIQUE????

écht een goed merk vind ik dat.
Hoi meid,

Ik raad je Clinique sterk af, de eerste paar jaar zal je er blij mee zijn, maar uiteindelijk droogt het je huid alleen maar uit!
Het is best agresief spul.
Ik kan het weten, mijn zus heeft een eigen parfurmerie.

Ikzelf gebruik Kanebo, super goed spul gemaakt van alleen natuurlijke producten uit Japan. Laat je eens goed adviseren.

23-02-2006, 13:53
Ik gebruik ook Clinique alleen voor de gemengde huid. Clinique Superdefense triple action Moisturizer. Hele mondvol dus.

Erg tevreden

23-02-2006, 13:54

Citaat door Meryem1981:
Hoi meid,

Ik raad je Clinique sterk af, de eerste paar jaar zal je er blij mee zijn, maar uiteindelijk droogt het je huid alleen maar uit!
Het is best agresief spul.
Ik kan het weten, mijn zus heeft een eigen parfurmerie.

Ikzelf gebruik Kanebo, super goed spul gemaakt van alleen natuurlijke producten uit Japan. Laat je eens goed adviseren.
Hmm..Clinique is toch JUIST ontwikkeld voor mensen met een gevoelige huid?

23-02-2006, 13:56



Citaat door Meryem1981:
Hoi meid,

Ik raad je Clinique sterk af, de eerste paar jaar zal je er blij mee zijn, maar uiteindelijk droogt het je huid alleen maar uit!
Het is best agresief spul.
Ik kan het weten, mijn zus heeft een eigen parfurmerie.

Ikzelf gebruik Kanebo, super goed spul gemaakt van alleen natuurlijke producten uit Japan. Laat je eens goed adviseren.
OW, ECHT WAAR????????
Mijn zus gebruikt het al jaren allatief, de ene keer is haar huid perfect de andere week helemaal uitgedroogd en beschadigd. Nu weet ik dus waarom. ERg man.
Waar kan je KANEBO kopen en hoeveel kost het? Ik zoek een goede dagcreme nl. Mijn vriendin gebruikt ook CliniQue en ze heeft een heel mooi wit gezicht en egaal.
Zou je wat meer kunnen vertellen over KANEBO, advies kan ik wel vragen maar tegenwoordig vertrouw ik het personeel niet in winkels als ICI EN DOUGLAS het is alleen maar snel verkopen.

23-02-2006, 14:01

Citaat door SweetCheeks:
Ik gebruik ook Clinique alleen voor de gemengde huid. Clinique Superdefense triple action Moisturizer. Hele mondvol dus.

Erg tevreden
Ja precies die bedoel ik dus. Maar ik heb Normal to dry skin. Wat gebruik je voor dat je die creme aanbrengt. Ik alleen tonic.

23-02-2006, 14:05

Citaat door Mirame_A_LaCara:
Ja precies die bedoel ik dus. Maar ik heb Normal to dry skin. Wat gebruik je voor dat je die creme aanbrengt. Ik alleen tonic.
Ik hou nie van tonic enzo, kheb vaak het idee dat dat juist je huid uitdroogt!
Ik was gewoon mijn huid met VICHY gezichtsgel (die is echt goed) en dan smeer ik mijn gezicht in met Clinique. That's all. Elke ochtend en avond.

23-02-2006, 14:07

Citaat door SweetCheeks:
Ik hou nie van tonic enzo, kheb vaak het idee dat dat juist je huid uitdroogt!
Ik was gewoon mijn huid met VICHY gezichtsgel (die is echt goed) en dan smeer ik mijn gezicht in met Clinique. That's all. Elke ochtend en avond.
VICHY gezichtsgel is juist slecht als je een gevoelige huid hebt... Ik gebruikte deze ook en ze hebben mij dit afgeraden. Hier zit namelijk alcohol in en dit is slecht voor je huid.

23-02-2006, 14:11

Citaat door SweetCheeks:
Ik hou nie van tonic enzo, kheb vaak het idee dat dat juist je huid uitdroogt!
Ik was gewoon mijn huid met VICHY gezichtsgel (die is echt goed) en dan smeer ik mijn gezicht in met Clinique. That's all. Elke ochtend en avond.
Ja klopt maar ik vind het altijd lekker, zo schoon en dan een goeie dagcreme erop..helemaal lekker.

23-02-2006, 14:13

Citaat door laila el mou:
VICHY gezichtsgel is juist slecht als je een gevoelige huid hebt... Ik gebruikte deze ook en ze hebben mij dit afgeraden. Hier zit namelijk alcohol in en dit is slecht voor je huid.
Het is echt verschillend, je krijgt gewoon van elke persoon een ander advies dat maakt het echt lastig....
Mijn huid is zowie zo apart. Droogt vrij snel uit, ik gebruikte eerder altijd nivea gewoon die donkerblauwe maar die doe ik alleen s'avonds op zodat het s ochtends mooi ingewerkt is als ik het overdag pas op zou doen dan is het té vettig.

23-02-2006, 14:14
Ik heb nu de gezichtscreme Termal Fix 1 van Vichy, die is ook heel goed dit is een vochtinbrengende creme.

23-02-2006, 14:16

Citaat door Mirame_A_LaCara:
Het is echt verschillend, je krijgt gewoon van elke persoon een ander advies dat maakt het echt lastig....
Mijn huid is zowie zo apart. Droogt vrij snel uit, ik gebruikte eerder altijd nivea gewoon die donkerblauwe maar die doe ik alleen s'avonds op zodat het s ochtends mooi ingewerkt is als ik het overdag pas op zou doen dan is het té vettig.
Ik begrijp je meid, maar je moet produkten ontwijken waar alcohol en parfum in zit . Dit is namelijk heel erg slecht voor je huid.. Ik heb namelijk nog steeds geen juiste creme gevonden en ben dus nog op zoek.....

23-02-2006, 14:16



Citaat door flippie:
Ik heb nu de gezichtscreme Termal Fix 1 van Vichy, die is ook heel goed dit is een vochtinbrengende creme.
Hoe ziet deze eruit? Heb je misschien een foto

Alvast bedankt
Laila

23-02-2006, 14:26

Citaat door laila el mou:
VICHY gezichtsgel is juist slecht als je een gevoelige huid hebt... Ik gebruikte deze ook en ze hebben mij dit afgeraden. Hier zit namelijk alcohol in en dit is slecht voor je huid.
Ik ben het niet met je eens. Ik heb voor ik Vichy gebruikte bijna alle merken geprobeerd, en geen enkele was beter dan Vichy. Het verschilt per huid, misschien pakte het bij jou anders uit dan bij mij? En bovendien heb ik geen gevoelige huid, misschien is dat de reden waarom het zo goed voor mij werkt...

23-02-2006, 14:26
Heb geen foto. Het is voor een vochtarme huid. Het is een lichte frisse creme. Niet vet en trekt snel in. Ik heb een pot 50 ml. Kost 15,50.

Pagina's : [1] 2 3