Bekijk volle/desktop versie : het leven



22-02-2006, 22:25
Ik staar naar buiten, naar de mooie wit glanzende sneeuwvlokken.

Met tranen in mijn ogen,die langs me wangen lopen denken ik aan het mooie van deze wereld.

In gedachten probeer ik me te verbeelden hoe mooi het leven kan zijn

Vanaf vandaag ga ik leven als geen ander leven, ik geloof in mijn geloof een geloof die diep in mijn hart zich heeft laten zinken. Voor ieder wil ik leven maar de islaam is mijn leven.

De aarde voor heel even en de paradijs voor heel mijn leven inchaallah.

Oh wat kan ik me fantaseren die mooie prachtige tuinen, die prachtige wit beklede mensen zo mooi zijn ze, een huid van een parel en een glans van een mooie heldere zon ma chaa allah!

Hier wil ik in leven hier wil ik mijn liefde geven, hier wil ik mijn hart naar toe laten streven.

Jaa allah leidt mij naar de mooie wegen en houd mijn van het kwade.

Leidt mij diep in mijn hart naar de eeuwige paradijs!

Maar niet alleen mij maar ook mijn broeders en zusters, deze schreven is voor allen die in allah geloven, die allah met ze mee dragen diep in hun hart, want als je dit doet dan is je leven een leven van paradijs, een leven van liefde , een leven van vrede, een leven van de islaam, een leven van geluk een geluk die je leidt naar het ware.

En het ware is het lot, het lot waar jij voor werkt, het lot waar jij naar streeft , het lot waar ieder moslim of moslima op wacht om zijn leven te leven.

22-02-2006, 22:29


Prachtig, Masha'Allah


ik krijg tranen van

22-02-2006, 22:36
Maschallah, mooi tekst !

22-02-2006, 22:40
ja echt heel mooi meid

masha allah!!!