Bekijk volle/desktop versie : Frank rijkaard gaat weer de scheidsrechter beinvloeden



Pagina's : [1] 2

22-02-2006, 20:33

Citaat door jbiloxxl:
hahaha stel je voor dat het weer gebeurd want alleen een coach van barcelona zou dat doen
dan zal mourinho helemaal doordraaien
.

22-02-2006, 23:29


Jaloers miskien Barca geeft les ...

Real sucks

22-02-2006, 23:44

Citaat door jbiloxxl:
hahaha stel je voor dat het weer gebeurd want alleen een coach van barcelona zou dat doen
dan zal mourinho helemaal doordraaien
Mourinho is zo waanzinnig cool, ik had zo graag willen weten wat hij na de wedstrijd zou zeggen.

23-02-2006, 00:17
wat een nepperd is jbiloxxl toch, hij kan alleen zeuren over BARCA, terwijl BARCA CHELSEA de tyfus heeft laten zoeken naar de bal!!!!!!

BARCA 4 EVER

QUOTE ETO'O:
MADRID CABRONE SALUT EL CAMPEONE!!!!!!

23-02-2006, 00:22



Citaat door RachidToro:
wat een nepperd is jbiloxxl toch, hij kan alleen zeuren over BARCA, terwijl BARCA CHELSEA de tyfus heeft laten zoeken naar de bal!!!!!!

BARCA 4 EVER

QUOTE ETO'O:
MADRID CABRONE SALUT EL CAMPEONE!!!!!!
HAHAHA wollahila vooral messi een 18 jarig broekie heeft ze allemaal het bos in gestuurd ...triest die chelzbi fans!

23-02-2006, 00:26

Citaat door lief_meisje:
HAHAHA wollahila vooral messi een 18 jarig broekie heeft ze allemaal het bos in gestuurd ...triest die chelzbi fans!
Hoezo triest? Wij zeggen toch ook niet dat Barca-fans triest zijn...
Ook al hebben we verloren, we blijven trouw aan onze club.

23-02-2006, 00:27

Citaat door Opblaasschaapx:
Jaloers miskien Barca geeft les ...

Real sucks
ouallah ik kwam niet meer bij toen die verslaggever zei: barca geeft les ik lag dubbel!!

23-02-2006, 00:46

Citaat door popstar86:
Hoezo triest? Wij zeggen toch ook niet dat Barca-fans triest zijn...
Ook al hebben we verloren, we blijven trouw aan onze club.
Triest omdat jullie altijd wel een excuus klaar hebben liggen, dan heeft de scheids weer schuld, dan zeggen jullie weer veld is wel goed, terwijl het een rotsooi veld is! Als je niet tegen de waarheid kan lees de topic over chelsi dan ook niet

23-02-2006, 01:15

Citaat door lief_meisje:
HAHAHA wollahila vooral messi een 18 jarig broekie heeft ze allemaal het bos in gestuurd ...triest die chelzbi fans!
weet je wel zeker dat je een meisje bent

23-02-2006, 01:18

Citaat door Inerzaf:
weet je wel zeker dat je een meisje bent
We zitten hier met zn alles te discuseren, dus wat kom jij praten of ik een meisje ben, het gaat nu niet om wat ik ben of wel soms? een meisje ben ik plus Barca fan

23-02-2006, 01:22
Heej ik wil een stichting beginnen,
Red het veld van stamfordbridge, doneer €1,- !! Geef ook eens om een ander, oftewel dat veld ik wil echt niet meer zien tot het gerepareerd is .

23-02-2006, 01:29

Citaat door lief_meisje:
We zitten hier met zn alles te discuseren, dus wat kom jij praten of ik een meisje ben, het gaat nu niet om wat ik ben of wel soms? een meisje ben ik plus Barca fan
nee dus




zo worden met de dag manlijker allah ihfed

23-02-2006, 01:38



Citaat door Inerzaf:
nee dus




zo worden met de dag manlijker allah ihfed
ben je soms jaloers dat meiden ook verstand hebben van voetbal?:confused

ze worden met de dag bijdehander allah ihfed

23-02-2006, 01:39

Citaat door Inerzaf:
nee dus

zo worden met de dag manlijker allah ihfed
Als we op spellingsfouten gaan letten, bedoel dan 'jij ze worden met de dag mannelijke Allah 7fed' ipv 'zo worden met de dag manlijker allah ihfed'??


Niet over anderen beginnen als je erzelf niets van bakt

23-02-2006, 01:50

Citaat door savana:
Als we op spellingsfouten gaan letten, bedoel dan 'jij ze worden met de dag mannelijke Allah 7fed' ipv 'zo worden met de dag manlijker allah ihfed'??


Niet over anderen beginnen als je erzelf niets van bakt
Ook dat nog, gelijk heb je, maar mijn spelling is ook niet al te best

Pagina's : [1] 2