Bekijk volle/desktop versie : ronaldo zit het niet zitten en vertrekt bij real hij gaat naar ac milan of inter



22-02-2006, 19:45
pfffffffffff hij is dood nu ronaldinho en te zwaar wie is het mee eens

22-02-2006, 19:52


ik snap je reactie niet

22-02-2006, 19:54

Citaat door ministar:
ik snap je reactie niet
The same here

22-02-2006, 19:55
[QUOTE=ALHOCEIMA_2004]pfffffffffff hij is dood moe en te zwaar ronaldo wie is het mee eens

22-02-2006, 20:00


wat is dit voor onzin....

het is toch het geval dat ALS hij van de zomer weg wil, Ac Milan hem DAN wel wil...


maar ik vind echt dat hij respectloos wordt behandeld... zo een wereldvoetballer, alsof hij niets heeft betekend voor Real... als hij mist of niet scoort, wordt hij uitgefloten enzo... echt onzin

22-02-2006, 20:01

Citaat door xxhananexx:
wat is dit voor onzin....

het is toch het geval dat ALS hij van de zomer weg wil, Ac Milan hem DAN wel wil...


maar ik vind echt dat hij respectloos wordt behandeld... zo een wereldvoetballer, alsof hij niets heeft betekend voor Real... als hij mist of niet scoort, wordt hij uitgefloten enzo... echt onzin
ewa jah... als je met real-fans te maken hebt

22-02-2006, 20:10
Er gaan geruchten rond in de Spaanse en Marokkaanse media, dat Ronaldo een 3-jarig contract heeft getekend bij FAR Rabat.

Kan wel toch? Zeg nooit nooit.

22-02-2006, 20:15

Citaat door Sloughy:
Er gaan geruchten rond in de Spaanse en Marokkaanse media, dat Ronaldo een 3-jarig contract heeft getekend bij FAR Rabat.

Kan wel toch? Zeg nooit nooit.
WHAHAHHAHAAHHAHAHAAA......


nee even serieus, als je hier een topic opent met :

Rabat: 22-02-2006 - Ronaldo heeft een 3 jarig contract getekent bij Far Rabat. Dit tot verbijstering van Ac Milan die Ronaldo ook graag wilde hebben.

Ronaldo zal waarschijnlijk volgend seizoen bij far Rabat spelen. Reactie van Ronaldo: "Ja ik vind het echt gewelding dat ik voor zo een club zou mogen spelen, dit is echt een droom die uitkomt! en ik hoop veel doelpuntjen te maken"

Bron: NAP

Dan gaat iedereen denken dat het waar is

22-02-2006, 20:21

Citaat door xxhananexx:
WHAHAHHAHAAHHAHAHAAA......


nee even serieus, als je hier een topic opent met :

Rabat: 22-02-2006 - Ronaldo heeft een 3 jarig contract getekent bij Far Rabat. Dit tot verbijstering van Ac Milan die Ronaldo ook graag wilde hebben.

Ronaldo zal waarschijnlijk volgend seizoen bij far Rabat spelen. Reactie van Ronaldo: "Ja ik vind het echt gewelding dat ik voor zo een club zou mogen spelen, dit is echt een droom die uitkomt! en ik hoop veel doelpuntjen te maken"

Bron: NAP

Dan gaat iedereen denken dat het waar is
Hahahahaha die is leuk a Hanane.
Maar jah, mischien dat ik een keer een fake transfergerucht ga plaatsen...
Maar dan ga ik VI.nl (en andere sites) er ook over vertellen, dan gaan ze ook meteen denken is echt. Dan gaan ze het ook zetten op hun site alles.

Word leuk!