Bekijk volle/desktop versie : Real Madrid is door een Catelaan opgericht ...hahaha en ook nog fan van Barca



22-02-2006, 19:29
hahahahaahahh hoe zielig kunnen de supporters van Real zijn ..een Catalaan aanbidden als hun grooste held ..zelfs Stadion is naar hem genoemd


hahahahaahah Visca Barca

22-02-2006, 19:36


hahaha.. is het echt waar

22-02-2006, 19:41

Citaat door Maroc_4_ever:
hahaha.. is het echt waar
Ja man

22-02-2006, 19:41

Citaat door jbiloxxl:
ahahahaha genoeg onzin gepost voor vandaag
in je stoutste dromen dat ze opgericht zijn
Rabobank is opgericht door farmers weetjewel BOEREN
dat zijn pas catalanen ahahahahahaha
9 EUROPA CUPS doe dat maar na barca del gra HAHA
kijk em toegeven...

je moet je als een vent gaan gedragen jonge... elke keer draai je om het onderwerp heen.... ik wordt er soms kotsmisselijk van


Bereid je maar voor op de pak slaag die real gaat ontvangen bij barca

22-02-2006, 19:44


The first president was Juan Padros Rubio; the first secretary was Manuel Mendía; and the first treasurer was José de Gorostizaga. Juan Padros Rubio would be later succeeded by his brother, Carlos. The Padros brothers belonged to a Catalan family that had settled in Madrid.

22-02-2006, 19:47

Citaat door jbiloxxl:
hohohoho bron barcelona.com
En di stefano speelde ook bij barcelona volgens jou
ahahahahaha feiten zijn geen geruchten he
je mag zelfs madrid website openen en dan even informatie zoeken over Juan Padrós


Juan Padrós was the first chairman of Real Madrid during the club's founding in 1902. As such he is the first official president of the club. He remained president until 1904, when he was succeeded by his brother Carlos Padrós

22-02-2006, 19:50

Citaat door jbiloxxl:
hahahahaha juan padros was een xxxxxx die catalaanse hookers naar madrid lokte
nu heb je niks te zeggen he

een Catalaan die Real Madrid opgericht heeft ...wat een schande zeg voor Real Madrid Supporters

22-02-2006, 19:52

Citaat:
hallo ik weet dat je misselijk word als je een neger ziet als coach van barcelona
maar praat normaal racist !!
medicijnen niet ingenomen oula?

wat mensen allemaal zeggen als ze niets te zeggen hebben... taqie lah




Citaat:
Rabobank is ... Founded by Dutch farmers in the 1890's,
dezelfde jaartal en door dezelfde soort mensen als Barcelona
rabobank weet hoe ze met geld moeten omgaan... kijk hoeveel ze uitgeven in vergelijking met real en ze hebben 10 × beter elftal dan real...

real lijkt een stelletje drugsverslaafde zwervers die 10 euro krijgen en het gelijk uitgeven... hier kun je real mee vergelijken

22-02-2006, 19:53

Citaat door LaasteGeruchten:
nu heb je niks te zeggen he

een Catalaan die Real Madrid opgericht heeft ...wat een schande zeg voor Real Madrid Supporters
en toen was ie stil...



en zometeen gatie weer onzin uitkramen zoals we van hem gewend zijn

22-02-2006, 19:54

Citaat door jbiloxxl:
als de regering in madrid wilt zal de Nou concentratiekamp binnen 1 uur met de grond gelijkt gemaakt worden ahahahaha dus ik zou maar niet teveel onzin uitkramen
kijkem toegeven... hij gaat om het onderwerp heen.. nu hij erachter is gekomen dat real echt door een barcafan is opgericht

22-02-2006, 20:02

Citaat door Maroc_4_ever:
kijkem toegeven... hij gaat om het onderwerp heen.. nu hij erachter is gekomen dat real echt door een barcafan is opgericht
hahahahaah in feite is Real Marid onze 3de club

22-02-2006, 20:03

Citaat door jbiloxxl:
rabobank wint ook geen champions league

ik weet dat barcelona fans dom en arrogant zijn maar hou het kort oke
als het een catalaan was (wat dus nooit is want real madrid is de club van het land) zal hij dan wel trots geweest zijn op de 9 champions league titels tegenover 1 van de farmers
en barcelona hebben uitgelachen met hun domme krantenkoppen
die onleesbaar zijn in spanje
hahahaha staat duidelijk te lezen in website van jou club hoor

ik zou zeggen ga het maar rustig lezen en neem de tijd ervoor ..koffie bij pakken en daarna zakdoekje om even te huilen