Bekijk volle/desktop versie : ervaring op HHS



22-02-2006, 15:12
salam mensen,

ik wil volgend jaar insallah in den haag rechten komen studeren op de HHS, omdat je in rotterdam geen rechten op hbo kan doen (behalve inholland maar is een klote school) ik vind den haag echt een saaie stad maar heb gehoord dat de HHS een prima en gezellige school is, dus nu vraag ik me af; zijn er mensen die op de HHS zitten en wat vinden jullie van deze school, hoe is de organisatie en hoe zijn de mensen daar?
en misschien is er nog iemand die daar zelfs HBO Rechten doet, misschien dat die mij wat meer over de opleiding kan vertellen, zoals de moeilijkheid van de opleiding en moet je veel leren? (wat ik van veel mensen hoor:S)
hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
alvast bedankt

22-02-2006, 15:24


ik zit ook op hhs

hhs is egt een klote school

22-02-2006, 15:39

Citaat door revolutionaire:
ik zit ook op hhs

hhs is egt een klote school
why??

04-03-2006, 17:54
Hhs is een prima school meid . Ik doe zelf Bedrijfseconomie en het bevalt me uitstekend. Mocht je meer info willen hebbe kan je me altijd een pm sturen.

m3a salama

04-03-2006, 18:03


hey sokran meid,
ik wou weten hoe de organisatie daar is?

04-03-2006, 18:12
Doordat hhs een grote school is met 10.000 leerlingen, verschilt de organisatie per opleiding. De organisatie van mijn afdeling is toppie!! Ik heb wel gehoord van mensen die rechten doen, dat het bij hun iets minder, Rechten is ook zeker niet makkelijk, maar daar tegenover heb je weer een opleiding waar je later ook daadwerkelijk iets aan hebt ipv die shit opleidingen zoals sjd, mwd, communicatie...etc (sorry voor de mensen die dit studeren :P)

04-03-2006, 18:55

Citaat door Meiske_20:
sokran meid, ik hoor juist van andere mensen dat rechten makkelijk te doen is

04-03-2006, 19:48
Heb daar ook op school gezeten, je moet goed op je administratie letten....zodra je cijfer krijgt meteen naar de administratie gaan en kijken of ze die cijfers ook in het systeem hebben ingevoerd. Heb het meegemaakt dat ik voor iets een 9 had en dan dat de volgende periode opstond dat ik het vak moest herkansen, omdat er geen cijfer bekend is. In het begin heeft de leraar het nog wel in zijn agenda of pc, maar na een halfjaar wissen ze meestal de cijfers.

Probeer leraren eerst persoonlijk te spreken en dan pas een mail sturen...dan weten ze tenminste dat ze een mail van je kunnen verwachten en behandelen ze die met de juiste instelling.

Vermijd popi jopie projectgroepjes, die praten meer dan ze werken En naaien elkaar het hardst na een afronding van een project.

Vergeet niet dat je op school zit om later je brood te verdienen, dan maakt het niet uit op wat voor school je zit. Als je alleen gaat voor de gezelligheid en de sociale contacten, dan zul je een hoop vrienden maken die dan net zoals jij in het 4de jaar nog 2 de jaars vakken lopen te herkansen

04-03-2006, 22:10

Citaat door Meiske_20:
Doordat hhs een grote school is met 10.000 leerlingen, verschilt de organisatie per opleiding. De organisatie van mijn afdeling is toppie!! Ik heb wel gehoord van mensen die rechten doen, dat het bij hun iets minder, Rechten is ook zeker niet makkelijk, maar daar tegenover heb je weer een opleiding waar je later ook daadwerkelijk iets aan hebt ipv die shit opleidingen zoals sjd, mwd, communicatie...etc (sorry voor de mensen die dit studeren :P)
Er zitten 17.000 leerlingen op. Hoeveelste jaars ben je?

05-03-2006, 12:48
HHS is chill.

05-03-2006, 12:56
salamu aleykum

ik heb op hhs en inholland rotterdam gezeten, nou inholland is egt 100 % beter dan hhs. Maar ja je zou zelf een kijkje moeten nemen... en zelf beslissen... maar ik vind en vond hhs 3 keer niks

wa salamu aleykum

05-03-2006, 13:12

Citaat door Charlotte_20:
Er zitten 17.000 leerlingen op. Hoeveelste jaars ben je?
Ik zit in de tweede leerjaar.