Bekijk volle/desktop versie : sallaam aleikom wa ragmatoelah wa barakatoehoe



22-02-2006, 14:42
sallaam aleikom wa ragmatoelah wa barakatoehoe zusters en broeders,

hoe is het allemaal, inschallah gaat het allemaal heel goed!! met mijn gelukkig wel hamdoelilah! ik ben hier nieuw en wil heel graag weten wie jullie zijn en wat jullie doen in het dagelijks leven en hoelang jullie praktiserend zijn/ of niet?
ik zelf studeer nog en ben 2 jaar hamdoelilah bezig om kennis op te doen in de islam! ik hoor het nog wel van jullie inschallah!!

ma3sallaam, oegt fie dien

22-02-2006, 14:51


is er hier niemand die zich wil voorstellen??

22-02-2006, 15:08
Wa Alaikoemoe Assalam Wa Rahmatu Allahi Wa Barakatoehoe

22-02-2006, 16:21
asalamoe3liakoem,

ik zou me wel willen voorstellen...
ik ben saida en ik ben zelf gewoon molsim en sinds een tijdje ga ik elke zondag naar een lezing in de mokee Badr en verder heb ik me ook geregitreerd op een aantal sites waar je meer te weten komt over de islam...

ik raad je aan om dat ook te doen, want je leert veel van die mensen die daar op reageren en het is ook zo dat het vakk mensen die veel van de Islam weten, dus altijd goed vind ik....

23-02-2006, 11:29


asalamoe3liakoem,

ik zou me wel willen voorstellen...
ik ben saida en ik ben zelf gewoon molsim en sinds een tijdje ga ik elke zondag naar een lezing in de mokee Badr en verder heb ik me ook geregitreerd op een aantal sites waar je meer te weten komt over de islam...

ik raad je aan om dat ook te doen, want je leert veel van die mensen die daar op reageren en het is ook zo dat het vakk mensen die veel van de Islam weten, dus altijd goed vind ik....

aleikom salaam wargmatoelah wabarakatoehoe oegtie,

dank je wel dat je hebt voorgestelt, maschallah van je om zo beter kennis op te doen in de islam! inschallah dat we alle zusters en broeders naar dejennah mogen!! amin amin amin
ma3sallaam, oegt fie dien

23-02-2006, 11:32
Selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh,

Ik ben een bekeerde nl zuster al7amdoelilah. Ik ben eerste jaars Pabo student aan de hogeschool van Amsterdam. Ik ga wekelijks naar de moskee om kennis op te doen en ik volg zondags arabische les en taswheed les al7amdoelilah.

wa selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh

23-02-2006, 14:58
Selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh,

Ik ben een bekeerde nl zuster al7amdoelilah. Ik ben eerste jaars Pabo student aan de hogeschool van Amsterdam. Ik ga wekelijks naar de moskee om kennis op te doen en ik volg zondags arabische les en taswheed les al7amdoelilah.

wa selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh

aleikom sallaam wa ragmatoelah wa barakatoehoe oegtie,

maschallah!! mag ik vragen hoelang je al bekeerd bent?
echt maschallah van je om zo je kennis bij te houden!!

ma3sallaam,

oegt fie dien


ps: zijn er nog andere zusters/broeders die zich willen voorstellen, ghair inschallah

23-02-2006, 15:06

Citaat door o0oegtfiedien0o:
Selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh,

Ik ben een bekeerde nl zuster al7amdoelilah. Ik ben eerste jaars Pabo student aan de hogeschool van Amsterdam. Ik ga wekelijks naar de moskee om kennis op te doen en ik volg zondags arabische les en taswheed les al7amdoelilah.

wa selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh

aleikom sallaam wa ragmatoelah wa barakatoehoe oegtie,

maschallah!! mag ik vragen hoelang je al bekeerd bent?
echt maschallah van je om zo je kennis bij te houden!!

ma3sallaam,

oegt fie dien

machalllah...insallah zal allah je het goede pad wijzen..


ps: zijn er nog andere zusters/broeders die zich willen voorstellen, ghair inschallah
machallah, insallah zal allah je oo verder helpen met het verkennen van de islam...

23-02-2006, 15:08
inschallah!!

23-02-2006, 15:11
zal wel insallah makkelijk lukken, ik kan je ook aanraden om naar de lezingen te gaan en verder heb je ook nog vele islam sites waar je veel informatie uit kunt halen....

23-02-2006, 15:13
As saalamoe alaikoem warahamtoellah wabarakatoehoe

aangenaam, ik ben _GoudSterretje_

23-02-2006, 15:37
zal wel insallah makkelijk lukken, ik kan je ook aanraden om naar de lezingen te gaan en verder heb je ook nog vele islam sites waar je veel informatie uit kunt halen....

aleikom sallaam wa ragmatoellah wa barakatoehoe oegtie,

inschallah! weet je welke islammistisch site's betrouwbaar zijn? gehair inschallah,
ma3sallaam,
oegt fie dien

23-02-2006, 15:40


sallaam aleikom wa ragmatoellah wa barakatoehoe oegtie (goudsterretje)

zou je wat meer van je eigen willen vertellen inschalah!

ma3sallaam,
oegt fie dien

23-02-2006, 19:10

Citaat door o0oegtfiedien0o:
Selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh,

Ik ben een bekeerde nl zuster al7amdoelilah. Ik ben eerste jaars Pabo student aan de hogeschool van Amsterdam. Ik ga wekelijks naar de moskee om kennis op te doen en ik volg zondags arabische les en taswheed les al7amdoelilah.

wa selam ou 3alaikoum wa ra7mato Allah wa barakatoeh

aleikom sallaam wa ragmatoelah wa barakatoehoe oegtie,

maschallah!! mag ik vragen hoelang je al bekeerd bent?
echt maschallah van je om zo je kennis bij te houden!!

ma3sallaam,

oegt fie dien

ps: zijn er nog andere zusters/broeders die zich willen voorstellen, ghair inschallah
Ik ben vanaf 16 mei 2004 bekeerd al7amdoelilah !!

barak allahoe fiekie oeghtie

23-02-2006, 21:35
wa fieka barakallah!! maschallah oegtie