Bekijk volle/desktop versie : Bindingsangst



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-02-2006, 12:57
Wie heeft daar ook last van en is bang om zich voor eeuwig te binden?

Ik merk erg goed aanmezelf dat ik daar enorm last van heb, als ik iemand heb ontmoet probeer ik altijd een negatief iets te zoeken om mezelf maar niet te binden.
Ben ergens bang voor, maar voor wat ik weet het niet het is echt een soort angst waar ik niet goed mee om kan gaan dus laat ik dan niets meer van me horen waar ik achteraf toch weer spijt krijg..............

Herkent iemand zich hierin??

22-02-2006, 13:00


Hier nog zo eentje.......

Zodra ik met iemand contact heb dan denk ik gadverdamme wat moet ik ermee, en dan op het minste zet ik er al een punt achter....

22-02-2006, 13:00
och jij bent complex zenne

22-02-2006, 13:06

Citaat door roumaysa_2006:
Hier nog zo eentje.......

Zodra ik met iemand contact heb dan denk ik gadverdamme wat moet ik ermee, en dan op het minste zet ik er al een punt achter....
Ja dat heb ik dus ook, iedere keer weer.... ik vind het gewoon erg moeilijk om een vaste relatie aan te gaan.
Als ik dan iemand heb ontmoet ga ik met een vriendin of zus praten om ergens op af te knappen en dan zet ik er een punt achter en dat terwijl ik het nog niet eens geprobeerd heb?
Ben af en toe best een HEKS eigenlijk.

Weet niet wat het is en of ik hier wat aan kan doen....
Ik denk dat ik mijn leven lang vrijgezel blijf

22-02-2006, 13:07



Citaat door Abdel_Nice:
och jij bent complex zenne
Wat is zenne?

Alee een belg of wat?

22-02-2006, 13:08
Als je bang bent, kun je beter nergens aanbeginnen.
Hoef je ook nergens een punt achter te zetten.

Over punten gesproken........

22-02-2006, 13:11

Citaat door Anisa1981:
Ja dat heb ik dus ook, iedere keer weer.... ik vind het gewoon erg moeilijk om een vaste relatie aan te gaan.
Als ik dan iemand heb ontmoet ga ik met een vriendin of zus praten om ergens op af te knappen en dan zet ik er een punt achter en dat terwijl ik het nog niet eens geprobeerd heb?
Ben af en toe best een HEKS eigenlijk.

Weet niet wat het is en of ik hier wat aan kan doen....
Ik denk dat ik mijn leven lang vrijgezel blijf
Same here

Ik denk teveel niemand is perfect maar toch ondanks dat let ik op de domste en kleinste dingen.... Hij hoeft maar een misstap te maken en c'est fini en dan geef ik het niet eens de kans

22-02-2006, 13:18

Citaat door chafik:
Als je bang bent, kun je beter nergens aanbeginnen.
Hoef je ook nergens een punt achter te zetten.

Over punten gesproken........
Je wilt ook weer je leven lang niet alleen zijn.
Dus daarom ga ik het toch proberen maar trek me dan weer erg snel terug, zonder het eigenlijk te proberen want dan krijg ik alweer snel dat benauwde gevoel?

leuke punten..........

22-02-2006, 13:19

Citaat door roumaysa_2006:
Same here

Ik denk teveel niemand is perfect maar toch ondanks dat let ik op de domste en kleinste dingen.... Hij hoeft maar een misstap te maken en c'est fini en dan geef ik het niet eens de kans
Yep heb ik ook, precies wat je opnoemt is vervelend he.
Maar wat kun je eraan doen en is er wel wat aan te doen?

22-02-2006, 13:24

Citaat door Anisa1981:
Wat is zenne?

Alee een belg of wat?
ach toerlijk ben ik een belg


zoek je ruzie wella

22-02-2006, 13:29

Citaat door Abdel_Nice:
ach toerlijk ben ik een belg


zoek je ruzie wella
Wat is daar zo " toerlijk" aan?

Nee zoek geen ruzie hoor vroeg me dat alleen af

22-02-2006, 13:29

Citaat door Anisa1981:
Je wilt ook weer je leven lang niet alleen zijn.
Dus daarom ga ik het toch proberen maar trek me dan weer erg snel terug, zonder het eigenlijk te proberen want dan krijg ik alweer snel dat benauwde gevoel?

leuke punten..........
Tja, als je nagaat dat je wel ruw geschat met alle gezondheid, 80 jaar kan worden.
Stel je bent 20 jaar en je bindt je, dat betekent dat je 60 jaar, nogmaals 60 jaar, met dezelfde man/vrouw moet doorbrengen.
Ja, dat is angstig!

Verspreid ze dan over je eerste tekst.......

22-02-2006, 13:34



Citaat door Anisa1981:
Yep heb ik ook, precies wat je opnoemt is vervelend he.
Maar wat kun je eraan doen en is er wel wat aan te doen?
Wat ik nu doe is mij eroverheen proberen te zetten
Dus wat ik normaal zou doen doe ik juist het tegenovergestelde.... en heb mn trots ietsjepietsje omlaag gehaald want dat speelde ook een grote rol

Ik kijk nu meer naar de leuke kanten die er wel zijn en laat het gewoon op mij afkomen en dat gedenk is aan het minderen

Goodluck

22-02-2006, 13:36

Citaat door chafik:
Tja, als je nagaat dat je wel ruw geschat met alle gezondheid, 80 jaar kan worden.
Stel je bent 20 jaar en je bindt je, dat betekent dat je 60 jaar, nogmaals 60 jaar, met dezelfde man/vrouw moet doorbrengen.
Ja, dat is angstig!

Verspreid ze dan over je eerste tekst.......
Maar wat je hierboven beschrijft is ook precies een deel van mijn angst.
Je maakt het nu nog benauwder voor me, kan daar echt niet goed tegen weet je dat?

Maar zal ze verspreiden...........

22-02-2006, 13:38
Ja wie weet hebben veel Marokkaanse vrouwen bindingsangst. Daarom willen de meesten niet trouwen, maar willen ze een haramrelatie. Dit in tegenstelling tot bekeerde Nederlandse moslimas. Die willen geen haramvriendje, maar trouwen, die weten wat ze willen. Daarom adviseer ik serieuze broeders die ik ken een Nederlandse zuster te huwen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5