Bekijk volle/desktop versie : Hey meiden wie weet wat dit kan zijn....



Pagina's : [1] 2

21-02-2006, 22:37
Ik verga namelijk van de pijn maar weet niet wat het is En die stomme dokter ook niet Ik heb erg veel last van m'n baarmoeder waarschijnlijk want blaasontsteking is het niet daar heb ik vandaag een test voor gedaan Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en gisteren was m'n laatste dag Maar ik heb zooooo veel pijn woelah kan niet eens normaal lopen en zitten het is helemaal opgezwollen het lijkt wel een bal en het doet pijn het is een gemixte pijn van steken, zware druk en menstruatiekrampen Ik ben vandaag dus bij de dokter geweest maar die weet het gewoon niet hij zegt ja het kan je eisprong zijn die je voelt Ik ben zo bang dat er iets ernstigs is baarmoederhalskanker of eierstokken onsteking of baarmoeder ontsteking Ook heb ik onregelmatige menstruatie's dus nooit op tijd De dokter wou graag zo'n uitstrijkje doen maar dat durfde ik weer niet Maar een dag geleden was m'n laatste ongestelddag dus is het wel erg snel Wie herkent deze klachten en weet wat het kan zijn Oook ben ik vaak op de dag misselijk

22-02-2006, 00:03



Citaat door Chouaffa...:
Ik verga namelijk van de pijn maar weet niet wat het is En die stomme dokter ook niet Ik heb erg veel last van m'n baarmoeder waarschijnlijk want blaasontsteking is het niet daar heb ik vandaag een test voor gedaan Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en gisteren was m'n laatste dag Maar ik heb zooooo veel pijn woelah kan niet eens normaal lopen en zitten het is helemaal opgezwollen het lijkt wel een bal en het doet pijn het is een gemixte pijn van steken, zware druk en menstruatiekrampen Ik ben vandaag dus bij de dokter geweest maar die weet het gewoon niet hij zegt ja het kan je eisprong zijn die je voelt Ik ben zo bang dat er iets ernstigs is baarmoederhalskanker of eierstokken onsteking of baarmoeder ontsteking Ook heb ik onregelmatige menstruatie's dus nooit op tijd De dokter wou graag zo'n uitstrijkje doen maar dat durfde ik weer niet Maar een dag geleden was m'n laatste ongestelddag dus is het wel erg snel Wie herkent deze klachten en weet wat het kan zijn Oook ben ik vaak op de dag misselijk
hai hai het kan ook nierbekontseking zijn doet het pijn bij het plassen en gaat de pijn ook naar je rug? komt er ook bloed bij het plassen en brand het ook???

22-02-2006, 11:37

Citaat door Chouaffa...:
Ik verga namelijk van de pijn maar weet niet wat het is En die stomme dokter ook niet Ik heb erg veel last van m'n baarmoeder waarschijnlijk want blaasontsteking is het niet daar heb ik vandaag een test voor gedaan Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en gisteren was m'n laatste dag Maar ik heb zooooo veel pijn woelah kan niet eens normaal lopen en zitten het is helemaal opgezwollen het lijkt wel een bal en het doet pijn het is een gemixte pijn van steken, zware druk en menstruatiekrampen Ik ben vandaag dus bij de dokter geweest maar die weet het gewoon niet hij zegt ja het kan je eisprong zijn die je voelt Ik ben zo bang dat er iets ernstigs is baarmoederhalskanker of eierstokken onsteking of baarmoeder ontsteking Ook heb ik onregelmatige menstruatie's dus nooit op tijd De dokter wou graag zo'n uitstrijkje doen maar dat durfde ik weer niet Maar een dag geleden was m'n laatste ongestelddag dus is het wel erg snel Wie herkent deze klachten en weet wat het kan zijn Oook ben ik vaak op de dag misselijk
Ik had deze symptomen toen ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap had. Maar toen ik die klachten kreeg heb ik gelijk de dokter gebeld en ik ben dezelfde nacht nog geopereerd, dus het ging allemaal heel snel.

Hoelang loop jij er al mee rond?
InshaAllah is het niets ernstigs. Je moet jezelf in ieder geval snel laten onderzoeken. Veel sterkte

22-02-2006, 12:49

Citaat door Chouaffa...:
Ik verga namelijk van de pijn maar weet niet wat het is En die stomme dokter ook niet Ik heb erg veel last van m'n baarmoeder waarschijnlijk want blaasontsteking is het niet daar heb ik vandaag een test voor gedaan Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en gisteren was m'n laatste dag Maar ik heb zooooo veel pijn woelah kan niet eens normaal lopen en zitten het is helemaal opgezwollen het lijkt wel een bal en het doet pijn het is een gemixte pijn van steken, zware druk en menstruatiekrampen Ik ben vandaag dus bij de dokter geweest maar die weet het gewoon niet hij zegt ja het kan je eisprong zijn die je voelt Ik ben zo bang dat er iets ernstigs is baarmoederhalskanker of eierstokken onsteking of baarmoeder ontsteking Ook heb ik onregelmatige menstruatie's dus nooit op tijd De dokter wou graag zo'n uitstrijkje doen maar dat durfde ik weer niet Maar een dag geleden was m'n laatste ongestelddag dus is het wel erg snel Wie herkent deze klachten en weet wat het kan zijn Oook ben ik vaak op de dag misselijk
kan zijn dat je drager bent van een bacterie. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad, ben uiteindelijk bij een gyneacologe gegaan en dat heeft ze dus vestgelegd, terwijl mijn dokter er maanden over heeft gedaan om wat te ontdekken. Ik had ook dezelfde klachten en moest altijd naar het toilet maar er kwam weinig tot niets urine uit. Oplossing is 2 liter water drinken, probeer het eens, met wat citroensap erin en het is zoo voorbij. Ook kun je paracetamol innemen tot ze gevonden hebben wat je juist hebt.
Veel succes meid en probeer echt veel water te drinken(ik geloofde het ook niet totdat ik het toch probeerde uit wanhoop)

22-02-2006, 15:54



Citaat door xjihadx:
hai hai het kan ook nierbekontseking zijn doet het pijn bij het plassen en gaat de pijn ook naar je rug? komt er ook bloed bij het plassen en brand het ook???
Maar een nierbekonsteking krijg je door een verwaarloosde blaasontsteking en daarvoor had ik vandaag een test gedaan voor blaasontsteking maar dat heb ik niet

22-02-2006, 15:57

Citaat door cocoenco:
Ik had deze symptomen toen ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap had. Maar toen ik die klachten kreeg heb ik gelijk de dokter gebeld en ik ben dezelfde nacht nog geopereerd, dus het ging allemaal heel snel.

Hoelang loop jij er al mee rond?
InshaAllah is het niets ernstigs. Je moet jezelf in ieder geval snel laten onderzoeken. Veel sterkte
Ik heb het nu een paar dagen en toen je die buitenbaarmoedelijke zwangerschap had had je toen wel getest met een normale zwangerschapstest en wat was toen de uitslag daarvan en hoe wist je dokter dat je dat had?

22-02-2006, 15:58

Citaat door Vrouw_30:
kan zijn dat je drager bent van een bacterie. Ik heb ook allerlei onderzoeken gehad, ben uiteindelijk bij een gyneacologe gegaan en dat heeft ze dus vestgelegd, terwijl mijn dokter er maanden over heeft gedaan om wat te ontdekken. Ik had ook dezelfde klachten en moest altijd naar het toilet maar er kwam weinig tot niets urine uit. Oplossing is 2 liter water drinken, probeer het eens, met wat citroensap erin en het is zoo voorbij. Ook kun je paracetamol innemen tot ze gevonden hebben wat je juist hebt.
Veel succes meid en probeer echt veel water te drinken(ik geloofde het ook niet totdat ik het toch probeerde uit wanhoop)
Ja dat wil ik dus ook naar de gynecoloog maar ik ben echt bang voor die onderzoeken Hoe heeft ze jou onderzocht?

22-02-2006, 16:14

Citaat door hou19:
ik heb dezelfde klachten meid, ik heb een zwangerschaps test gedaan.. daar kan je namelijk ook buiten baarmoederlijke zwangerschappen op zien maar dat was negatief ik heb ook onregelmatige ongesteldheid.. En de maanden door met gewoon pijn in mn buik irritante rugpijn buikpijn alsof ik ongesteld ben
Ja meid dit is ook precies wat ik heb ik ben nooit op tijd ongesteld laatst was ik ook weer 3 maanden niet ongesteld En die krampen die ik heb zijn echt ongesteldkrampen ben je niet naar de dokter geweest?

22-02-2006, 16:29

Citaat door all_eyez_on_me:
post menstrual syndroom?

beterschap x
Wat is dat

22-02-2006, 16:30

Citaat door all_eyez_on_me:
hm dan is het misschien een ontstoken baarmoederhals of eierstok... je kan naar de dokter
Ben jij arst ofzo wat zijn de kenmerken van een onstoken baarmoederhals of eierstokken dan?

22-02-2006, 16:39

Citaat door all_eyez_on_me:
is dat meisjes ne menstruatie chagrijnig worden en buikpijn hebben
Dat is toch standaard

22-02-2006, 16:40

Citaat door hou19:
ben al naar de dokter gegaan ze dachten een eierstokcyste maar dat is het niet, het schijnt niet in mn baarmoeder of eierstokken te zitten dat probleem maar elders de gynaecoloog kon niet voor me doen.
Hoe hebben ze dat onderzoek bij je gedaan ?

22-02-2006, 16:56



Citaat door hou19:
ik heb bloed afgenomen, ik heb verschillende langdurende echo's gemaakt. Er is mij wel gevraagd of ik een inwendige echo wilde maken maar dat wilde ik niet.. Maar in principe kan men alles door middel van een echo uitwendig zien of het in het gebied van baarnmoeder en eierstokken iets aan de hand is.. Een zwangerschapstest kan helpen om alleen uit de weg te helpen dat het geen zwangerschap is.. Heb ik ook gedaan ondanks ik ook NOG geen huwelijksnacht of iets anders heb gehad
Meid je bent echt een schat voor je info woelah ik ga gelijk morgen de dokter bellen en zeuren dat ik toch een doorverwijzing wil naar de gynocoloog Maar die dokter van mij zegt dat een inwendig onderzoek daar verplicht is vandaar dat ik nooit wou gaan Ik ga morgen ook maar een zwangerschapstest halen voor de ckerheid Hoe is jou urine is het helder bij mij namelijk niet er komen witte vlokjes uit net wolkjes

22-02-2006, 18:32
Hey meiden ik had ff gekeken naar verschillende ziektes en aandoeningen en bij klachten bij een b uitenbaarmoedelijke zwangerschap herkende ik veel dingen Maar dit lijkt me onmogelijk omdat ik afgelopen week wel gewoon ongesteld ben geweest En als ik morgen een test haal kan ik dan zien of k zwanger ben is dat wel te zien bij een buitenbaarmoedelijke zwangerschap?

22-02-2006, 21:54

Citaat door Chouaffa...:
Ik heb het nu een paar dagen en toen je die buitenbaarmoedelijke zwangerschap had had je toen wel getest met een normale zwangerschapstest en wat was toen de uitslag daarvan en hoe wist je dokter dat je dat had?
Ik menstrueerde toen langer dan normaal, dus was al naar de huisarts geweest, die had een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, maar via een bloedmonster. Op die dag had ik de uitslag daarvan nog niet. Die dag zat ik achter de computer toen ik plots misselijk werd, toen buikpijn kreeg, daarna steken in mijn onderbuik en toen kon ik niet meer staan van de pijn. De pijn was zo erg dat ik zelfs van overgegeven heb.

Dat duurde allemaal een paar uur, dus ik had pijnstillers genomen en probeerde te gaan slapen maar het ging echt niet, op een gegeven moment schreeuwde ik het uit van de pijn. mijn man heeft de dokter gebeld en die wist naar de symptomen gelijk te zeggen dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was, Hij was trouwens gyneacoloog geweest van beroep.

In het ziekenhuis hadden ze de uitslag inmiddels en daaruit bleek dat ik zwanger was.

Pagina's : [1] 2