Bekijk volle/desktop versie : Baby van zeven kilo in Spanje geboren



Pagina's : [1] 2

21-02-2006, 22:34
MADRID - Een Colombiaanse heeft in een ziekenhuis in Madrid een baby - een meisje - van maar liefst 7 kilo ter wereld gebracht. Dat was in de afgelopen veertig jaar niet meer voorgekomen in het ziekenhuis, zei een woordvoerder dinsdag. De 38-jarige moeder Rosario heeft een medische afwijking die kan leiden tot het baren van grote baby's. Haar eerste dochter woog 5 kilo bij de geboorte.

De vader van de baby, Juan Carlos, zei dat hij met een andere vrouw dan Rosario een baby heeft gekregen die bij de geboorte 7,7 kilo woog. "De dokters hebben me verteld dat het iets genetisch is." Dochter Arancha werd op 13 februari geboren. Ze is 56 centimeter lang.

Mash'Allah.....

21-02-2006, 22:40


Tbarkallah

Mijn moeder heeft dit ook,
Ik was bij mijn geboorte 4 kilo
twee broertjes allebei 5 kilo
en de jongste was 6 kilo
laatste twee zijn ook met keizersnede bevallen, omdat het niet mogelijk was om ze via de normale manier.
Maar dit gaat vaak gepaard met suikerziekte, artsen hebben mijn moeder ook gewaarschuwd dat als ze weer zwanger zou worden dat ze dan rekening moest houden met een nog zwaarder kindje

21-02-2006, 22:49

Citaat door mimi_tangaouia:
Tbarkallah

Mijn moeder heeft dit ook,
Ik was bij mijn geboorte 4 kilo
twee broertjes allebei 5 kilo
en de jongste was 6 kilo
laatste twee zijn ook met keizersnede bevallen, omdat het niet mogelijk was om ze via de normale manier.
Maar dit gaat vaak gepaard met suikerziekte, artsen hebben mijn moeder ook gewaarschuwd dat als ze weer zwanger zou worden dat ze dan rekening moest houden met een nog zwaarder kindje
Tbarke'Allah...bedoel je me suikerziekte, zwangerschapsuiker of zo ik weet niet hoe dat heet?

21-02-2006, 22:51
tabarka allah.
lijkt me wel niet mooi, grote baby

21-02-2006, 22:52



Citaat door Bent_Fes:
Tbarke'Allah...bedoel je me suikerziekte, zwangerschapsuiker of zo ik weet niet hoe dat heet?
Ze had toen zwangerschapssuiker tijdens de zwangerschappen, alleen heeft ze nu sinds een tijdje suikerziekte

21-02-2006, 22:54
jaren geleden was dit ook gebeurt in polen kan ik me herinneren,een vrouw beviel toen ook van een baby van 7 kilo tbarkallah en dat zonder medische ingrepen

mijn kinderen zijn ook altijd groot geboren,de middelste was zelfs 5,5 kg,,,maar er was geen sprake van zwangerschapsdiabetes,ben er meerdere malen op getest maar de uitslag was gelukkig negatief...allahoea3lam hoe het allemaal kan

21-02-2006, 22:55
mskinaaaa

21-02-2006, 23:06
tbarkellah!! ik hou van grote baby's maar 7 kilo is wel erg veel masha Allah.

22-02-2006, 08:05
MashaAllah.....

22-02-2006, 08:12

Citaat door mimi_tangaouia:
Tbarkallah

Mijn moeder heeft dit ook,
Ik was bij mijn geboorte 4 kilo
twee broertjes allebei 5 kilo
en de jongste was 6 kilo
laatste twee zijn ook met keizersnede bevallen, omdat het niet mogelijk was om ze via de normale manier.
Maar dit gaat vaak gepaard met suikerziekte, artsen hebben mijn moeder ook gewaarschuwd dat als ze weer zwanger zou worden dat ze dan rekening moest houden met een nog zwaarder kindje
tbarkellah allemaal,

Meid ik heb van de arts gehoord dat suikerziekte meestal erfelijk is. Mijn moeder heeft dat ook en daarom moet ik ook opletten met mijn eten opdat ik dat ook niet oploop.
Ik raad je aan om ook rustig aan te doen met suikers want anders ga je op redelijk jonge leeftijd te kampen hebben met die kwaal.

salaam

22-02-2006, 09:30
Nou, dat is nisk bijzonders hoor...

Mijn schoonzus in marokko heeft ook een dochtertje gekregen van 7 kilo, maar het kindje is meskiena overleden.

Mijn andere schoonzus heeft ook een groot kind gekregen van 5 kilo..

Het gebeurt tegenwoordig veel vaker.

Ik snap niet dat ze dat nou in de krant moeten zetten......

22-02-2006, 10:22
Masha'Allah......
Maar wisten jullie dat te zware babys (> 6kg) vaak gezondheidsproblemen hebben.... echt gezond is dat niet hoor....

23-02-2006, 23:58



Citaat door dolfijntje1978:
Masha'Allah......
Maar wisten jullie dat te zware babys (> 6kg) vaak gezondheidsproblemen hebben.... echt gezond is dat niet hoor....
nee is het ook niet.

24-02-2006, 11:30
Macha'allah!

24-02-2006, 11:38
ik vraag me af hoe deze baby ter wereld is gekomen??

Pagina's : [1] 2